vierailija
Eri, mutta siltä se välillä tuntuu kylläTätä en allekirjoita, molempia puolustetaan tai sitten menee suoraan poistoon?
Eri, mutta siltä se välillä tuntuu kylläTätä en allekirjoita, molempia puolustetaan tai sitten menee suoraan poistoon?
Et oo edes kuullut sitä Hyvä että tunkee, mä odotan kovasti tota duettoa.Jan voisi vaan pysyä lestissään minun mielestä, miksi se siihen tunkee.
Ihan kauheita ne jutut on olleet viimeaikoina vauvalla. Tosi törkeitäkin eikä kukaan reagoi niihin.Tätä en allekirjoita, molempia puolustetaan tai sitten menee suoraan poistoon?
Spoilasi*Nace soittaa ilmeisesti stephanie biisissä vähän kitaraa. Tää oli se kohta, kun spoileri biisin nimen vahingossa . Myös koskettimia soittaa jossain biisissä!
Kyllä minä olen niitä ainakin poistellut, kun joku hoki jotakin B:n haisemisia siellä.Ihan kauheita ne jutut on olleet viimeaikoina vauvalla. Tosi törkeitäkin eikä kukaan reagoi niihin.
Tuo uusien soittimien mukaan ottaminen ja niiden vaihtelu kyllä kiinnostaa kans! Jännä nähdä miten keikoilla menee et kuinka paljon vaihtavat soittimia.Nace soittaa ilmeisesti stephanie biisissä vähän kitaraa. Tää oli se kohta, kun spoileri biisin nimen vahingossa . Myös koskettimia soittaa jossain biisissä!
No just näitä juttuja tarkoitan ja monia muita vastaavia. Niitä ei edes alapeukuteta.Kyllä minä olen niitä ainakin poistellut, kun joku hoki jotakin B:n haisemisia siellä.
Tosi vähän sielläkään mitään shippikeskustelua on, sinne vaan!Ootteko te kaikki täältäkin siellä Discordissa? Mä en oon mennyt, enkä varmaan menekään, kun en shippaa ja se on kuitenkin kai shippiketju?
Kyllä alapeukutetaan, en tiedä miksi osa sitten yläpeukuttaa. Minusta taas K haukkumisia on silti yleisesti enemmän.No just näitä juttuja tarkoitan ja monia muita vastaavia. Niitä ei edes alapeukuteta.
Oon minäkin huomannut tän.Eri, mutta siltä se välillä tuntuu kyllä
Sä uhriudut nyt ihan itse. Sopivasti huomaat/muistat vaan ne kommentit, jotka tukee sun asennetta.No itse en ole ainakaan menossa mihinkään räyhäämään. Musiikkikeskustelut kiinnostaa, mutta voisko joku puolueeton kertoa, onko ne samanlaisia kuin vauvalla että Joksuja saa kritisoida kaikesta mutta heti puolustetaan tiukasti jos joku arvostelee K:ta. Tuo K:n puolustaminen on musta hyvä, mutta en käy vauvalla enää, koska siellä sama arvostus ei ulotu joksuihin. Heistä saa siellä sanoa ihan mitä vaan. Jos Discord on samanlainen, niin ei ole mun paikka sitten.
K:ta haukkuu vaan pari trollia.Kyllä alapeukutetaan, en tiedä miksi osa sitten yläpeukuttaa. Minusta taas K haukkumisia on silti yleisesti enemmän.
Jan saa mun puolesta tunkea ihan minne vaan.Et oo edes kuullut sitä Hyvä että tunkee, mä odotan kovasti tota duettoa.
Haluan keskustella anonyymisti, vaikka asiallinen keskustelija olenkin. Joskus jutut saattaa olla levottomia, mutta kilttejä ne silti on. Haluan siis vaan pysytellä anonyyminä.Miksi?
B:n haukkujat sellaisia myös.K:ta haukkuu vaan pari trollia.
Minkä ikäiset on sulle mammoja? Kaikki yli 20 vee vai?No oliko se mamma eilen merchiä myymässä? Toivottavasti. Loppuu ainakin ne eroharhat.
Mutta voihan tuollakin olla sivustaseuraaja, vaikkei keskustele mitään, suurin osa ei kirjoita mitään.Haluan keskustella anonyymisti, vaikka asiallinen keskustelija olenkin. Joskus jutut saattaa olla levottomia, mutta kilttejä ne silti on. Haluan siis vaan pysytellä anonyyminä.
En minä uhriudu, ei mua itseäni ole haukuttu. Mut vauvan ketjun meno on mulle liikaa nykyään. Kirjoitin sinne itsekin muutaman puolustavan kommentin ja joitakin muita ystävällisiä kommentoijia tuli paikalle myös mutta sitten siellä hyökättiin niitä kommentteja vastaan ja alettiin valittaa yhdestä Bojanin puolustajasta. Vaikka esim. K saa aina paljon enemmän puolustavia kommentteja ja todella tiukasti häntä puolustetaan. Mut Joksuja ei saa. Ääh, en itse ainakaan jaksa sitä menoa. Mut ei sitäkään ongelmaa kun en enää käy ketjussa.Sä uhriudut nyt ihan itse. Sopivasti huomaat/muistat vaan ne kommentit, jotka tukee sun asennetta.
Kaikissa näissä keskusteluissa on haukuttu jompaa kumpaa, kehuttu, puolustettu, riippuu mihin aikaan olet paikalla ja onko jotain asiaan liittyvää tapahtunut.
Voi kylläJan saa mun puolesta tunkea ihan minne vaan.
Kaikki tuntuvat kehuvan Ready to go biisiä, mutta muhun se ei tehoa. Ehkä vaatii pari kuuntelukertaa lisää. Yleensä K:n biisit ovat iskeneet muhun lujaa ja heti muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Autiomaa mun suosikki.Täällähän kaikki ovat! Ja loput sit oletettavasti Discordissa, ihmettelinkin kun vauvalla oli taas hipi-hiljaista.
Halusin vaan sanoa että K:n levyltä Ready to go on noussut mulla vähän yllätyssuosikiksi, liveklipit katsottuani ei ollut oikein kiinnittänyt siihen mitään erityistä huomiota, mutta se onkin ihan mahtava!
Mä ajattelen vähän samalla tavalla, vaikka en ilkeyksiä kirjoittele kenestäkään itsekään.Haluan keskustella anonyymisti, vaikka asiallinen keskustelija olenkin. Joskus jutut saattaa olla levottomia, mutta kilttejä ne silti on. Haluan siis vaan pysytellä anonyyminä.
Täällähän kaikki ovat! Ja loput sit oletettavasti Discordissa, ihmettelinkin kun vauvalla oli taas hipi-hiljaista.
Halusin vaan sanoa että K:n levyltä Ready to go on noussut mulla vähän yllätyssuosikiksi, liveklipit katsottuani ei ollut oikein kiinnittänyt siihen mitään erityistä huomiota, mutta se onkin ihan mahtava!