K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No itse en ole ainakaan menossa mihinkään räyhäämään. Musiikkikeskustelut kiinnostaa, mutta voisko joku puolueeton kertoa, onko ne samanlaisia kuin vauvalla että Joksuja saa kritisoida kaikesta mutta heti puolustetaan tiukasti jos joku arvostelee K:ta. Tuo K:n puolustaminen on musta hyvä, mutta en käy vauvalla enää, koska siellä sama arvostus ei ulotu joksuihin. Heistä saa siellä sanoa ihan mitä vaan. Jos Discord on samanlainen, niin ei ole mun paikka sitten.
Sä uhriudut nyt ihan itse. Sopivasti huomaat/muistat vaan ne kommentit, jotka tukee sun asennetta.
Kaikissa näissä keskusteluissa on haukuttu jompaa kumpaa, kehuttu, puolustettu, riippuu mihin aikaan olet paikalla ja onko jotain asiaan liittyvää tapahtunut.

vierailija
Täällähän kaikki ovat! :D Ja loput sit oletettavasti Discordissa, ihmettelinkin kun vauvalla oli taas hipi-hiljaista.
Halusin vaan sanoa että K:n levyltä Ready to go on noussut mulla vähän yllätyssuosikiksi, liveklipit katsottuani ei ollut oikein kiinnittänyt siihen mitään erityistä huomiota, mutta se onkin ihan mahtava!

vierailija
Sä uhriudut nyt ihan itse. Sopivasti huomaat/muistat vaan ne kommentit, jotka tukee sun asennetta.
Kaikissa näissä keskusteluissa on haukuttu jompaa kumpaa, kehuttu, puolustettu, riippuu mihin aikaan olet paikalla ja onko jotain asiaan liittyvää tapahtunut.
En minä uhriudu, ei mua itseäni ole haukuttu. Mut vauvan ketjun meno on mulle liikaa nykyään. Kirjoitin sinne itsekin muutaman puolustavan kommentin ja joitakin muita ystävällisiä kommentoijia tuli paikalle myös mutta sitten siellä hyökättiin niitä kommentteja vastaan ja alettiin valittaa yhdestä Bojanin puolustajasta. Vaikka esim. K saa aina paljon enemmän puolustavia kommentteja ja todella tiukasti häntä puolustetaan. Mut Joksuja ei saa. Ääh, en itse ainakaan jaksa sitä menoa. Mut ei sitäkään ongelmaa kun en enää käy ketjussa.

vierailija
Täällähän kaikki ovat! Ja loput sit oletettavasti Discordissa, ihmettelinkin kun vauvalla oli taas hipi-hiljaista.
Halusin vaan sanoa että K:n levyltä Ready to go on noussut mulla vähän yllätyssuosikiksi, liveklipit katsottuani ei ollut oikein kiinnittänyt siihen mitään erityistä huomiota, mutta se onkin ihan mahtava!
Kaikki tuntuvat kehuvan Ready to go biisiä, mutta muhun se ei tehoa. Ehkä vaatii pari kuuntelukertaa lisää. Yleensä K:n biisit ovat iskeneet muhun lujaa ja heti muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Autiomaa mun suosikki.

Yhteistyössä