vierailija
Kirjoitinpa mä selkeästi. Siis en oo mennyt.Ootteko te kaikki täältäkin siellä Discordissa? Mä en oon mennyt, enkä varmaan menekään, kun en shippaa ja se on kuitenkin kai shippiketju?
Kirjoitinpa mä selkeästi. Siis en oo mennyt.Ootteko te kaikki täältäkin siellä Discordissa? Mä en oon mennyt, enkä varmaan menekään, kun en shippaa ja se on kuitenkin kai shippiketju?
Edelleen täällä en mihinkään discordiin aio mennäOotteko te kaikki täältäkin siellä Discordissa? Mä en oon mennyt, enkä varmaan menekään, kun en shippaa ja se on kuitenkin kai shippiketju?
Kai sinne on olisi pakko mennä, että pysyy ajan tasalla jotenkin, itse en aio kirjoitella mitään, mutta keskustelun seuraamiseen. En vaan oikein tajua koko jutusta mitään, oon nyt harjoitellut tekeen tilejä eri s.posteilla, mutta sitä porsaan naaman väriä ei kai pysty vaihtamaan ja tekee minulle vähän outoja taustoja.Kirjoitinpa mä selkeästi. Siis en oo mennyt.
Aika paljon on kyllä ollut ihan musiikkijuttuja K ja JO liittyen. Jos nyt joku välillä jotain shippiä heittää, niin se on ollut hyvin kevyttä ja pientä.Ootteko te kaikki täältäkin siellä Discordissa? Mä en oon mennyt, enkä varmaan menekään, kun en shippaa ja se on kuitenkin kai shippiketju?
siellä on kyllä ainakin tähän mennessä ollut shippiä todella vähän, siis paljon vöhemmän kuin missään ketjussa. Levyistä lähinnä puhuttu.Kirjoitinpa mä selkeästi. Siis en oo mennyt.
No, ehkä sitä sitten voisi harkita. Mikä se ketjun nimi olikaan?siellä on kyllä ainakin tähän mennessä ollut shippiä todella vähän, siis paljon vöhemmän kuin missään ketjussa. Levyistä lähinnä puhuttu.
Edelleen täällä en mihinkään discordiin aio mennä
Itsekin kaipaisin linkkiä sinne.No, ehkä sitä sitten voisi harkita. Mikä se ketjun nimi olikaan?
Oho, miten se Kris nyt noin. Ihana että Suomi on mainittu melkein joka haastiksessa Pitääpä mennä katsomaan.Uusi käännös Josubsilta! Nyt tuli hämmentävä fakta... nykyään Kris on ilmeisesti myöhässä treeneistä ja Suomi mainittu jälleen- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Maailmankirjat sekaisin, kun Kris on myöhässäOho, miten se Kris nyt noin. Ihana että Suomi on mainittu melkein joka haastiksessa Pitääpä mennä katsomaan.
Kiva että teitä on muitakinTäällä yksi joka tuskin menee discordiin.
No itse en ole ainakaan menossa mihinkään räyhäämään. Musiikkikeskustelut kiinnostaa, mutta voisko joku puolueeton kertoa, onko ne samanlaisia kuin vauvalla että Joksuja saa kritisoida kaikesta mutta heti puolustetaan tiukasti jos joku arvostelee K:ta. Tuo K:n puolustaminen on musta hyvä, mutta en käy vauvalla enää, koska siellä sama arvostus ei ulotu joksuihin. Heistä saa siellä sanoa ihan mitä vaan. Jos Discord on samanlainen, niin ei ole mun paikka sitten.Discordissa tosiaan ollut hyvin asiallista ja musiikkipitoista keskustelua. Mutta kannattaa silti huomata, että siellä ei sitten voi alkaa räyhätä ja halveksua myöskään shippauskeskustelua, se on kuitenkin siellä sallittua ja suotavaa.
Miksi?Täällä yksi joka tuskin menee discordiin.
Tätä en allekirjoita, molempia puolustetaan tai sitten menee suoraan poistoon?No itse en ole ainakaan menossa mihinkään räyhäämään. Musiikkikeskustelut kiinnostaa, mutta voisko joku puolueeton kertoa, onko ne samanlaisia kuin vauvalla että Joksuja saa kritisoida kaikesta mutta heti puolustetaan tiukasti jos joku arvostelee K:ta. Tuo K:n puolustaminen on musta hyvä, mutta en käy vauvalla enää, koska siellä sama arvostus ei ulotu joksuihin. Heistä saa siellä sanoa ihan mitä vaan. Jos Discord on samanlainen, niin ei ole mun paikka sitten.
Pääosin on ollut joo mukavaa keskustelua laidasta laitaan ja välillä hauskaa shippaamista. Mutta on siellä pari sellaista paljon äänessä olevaa, jotka tuntuu tosissaan pakottavan sitä parisuhdetta vähän väliä.Discordissa tosiaan ollut hyvin asiallista ja musiikkipitoista keskustelua. Mutta kannattaa silti huomata, että siellä ei sitten voi alkaa räyhätä ja halveksua myöskään shippauskeskustelua, se on kuitenkin siellä sallittua ja suotavaa.
Ihanaa!!!Katon uudestaan tätä Joksujen liveä, minkä Jan, Nace ja Jure veti ja ilmeisesti biisissä 9 eli soncessa on se B:n ja Janin duetto!
Jan voisi vaan pysyä lestissään minun mielestä, miksi se siihen tunkee.Katon uudestaan tätä Joksujen liveä, minkä Jan, Nace ja Jure veti ja ilmeisesti biisissä 9 eli soncessa on se B:n ja Janin duetto!
Kiitos, tää arvio kuulostaa siltä että on katseltu monelta kantilta asiaa!Pääosin on ollut joo mukavaa keskustelua laidasta laitaan ja välillä hauskaa shippaamista. Mutta on siellä pari sellaista paljon äänessä olevaa, jotka tuntuu tosissaan pakottavan sitä parisuhdetta vähän väliä.
Janilla on 6 ja puoli sooloa uudella albumillaJan voisi vaan pysyä lestissään minun mielestä, miksi se siihen tunkee.
Mä laitoin alkuun pari kivaa kommenttia sinne ja mut ignoorattiin. Siel on aika pitkälti tietyt äänessä.Pääosin on ollut joo mukavaa keskustelua laidasta laitaan ja välillä hauskaa shippaamista. Mutta on siellä pari sellaista paljon äänessä olevaa, jotka tuntuu tosissaan pakottavan sitä parisuhdetta vähän väliä.
Ai, silloin kun minä kokeilin olla, siellä oli lähinnä shippivastaista juttua tai naureskelua, shippiketjuhan sen pitikin olla, sen huomasin, että pari kolme kirjoittajaa hallinnoi tosi vahvasti.Pääosin on ollut joo mukavaa keskustelua laidasta laitaan ja välillä hauskaa shippaamista. Mutta on siellä pari sellaista paljon äänessä olevaa, jotka tuntuu tosissaan pakottavan sitä parisuhdetta vähän väliä.