K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kirjoitinpa mä selkeästi. Siis en oo mennyt.
Kai sinne on olisi pakko mennä, että pysyy ajan tasalla jotenkin, itse en aio kirjoitella mitään, mutta keskustelun seuraamiseen. En vaan oikein tajua koko jutusta mitään, oon nyt harjoitellut tekeen tilejä eri s.posteilla, mutta sitä porsaan naaman väriä ei kai pysty vaihtamaan ja tekee minulle vähän outoja taustoja.

vierailija
Discordissa tosiaan ollut hyvin asiallista ja musiikkipitoista keskustelua. Mutta kannattaa silti huomata, että siellä ei sitten voi alkaa räyhätä ja halveksua myöskään shippauskeskustelua, se on kuitenkin siellä sallittua ja suotavaa.

vierailija
Uusi käännös Josubsilta! Nyt tuli hämmentävä fakta... nykyään Kris on ilmeisesti myöhässä treeneistä 😆 ja Suomi mainittu jälleen :D

vierailija
Uusi käännös Josubsilta! Nyt tuli hämmentävä fakta... nykyään Kris on ilmeisesti myöhässä treeneistä ja Suomi mainittu jälleen
Oho, miten se Kris nyt noin. 😂 Ihana että Suomi on mainittu melkein joka haastiksessa ❤ Pitääpä mennä katsomaan.

vierailija
Discordissa tosiaan ollut hyvin asiallista ja musiikkipitoista keskustelua. Mutta kannattaa silti huomata, että siellä ei sitten voi alkaa räyhätä ja halveksua myöskään shippauskeskustelua, se on kuitenkin siellä sallittua ja suotavaa.
No itse en ole ainakaan menossa mihinkään räyhäämään. Musiikkikeskustelut kiinnostaa, mutta voisko joku puolueeton kertoa, onko ne samanlaisia kuin vauvalla että Joksuja saa kritisoida kaikesta mutta heti puolustetaan tiukasti jos joku arvostelee K:ta. Tuo K:n puolustaminen on musta hyvä, mutta en käy vauvalla enää, koska siellä sama arvostus ei ulotu joksuihin. Heistä saa siellä sanoa ihan mitä vaan. Jos Discord on samanlainen, niin ei ole mun paikka sitten.

vierailija
No itse en ole ainakaan menossa mihinkään räyhäämään. Musiikkikeskustelut kiinnostaa, mutta voisko joku puolueeton kertoa, onko ne samanlaisia kuin vauvalla että Joksuja saa kritisoida kaikesta mutta heti puolustetaan tiukasti jos joku arvostelee K:ta. Tuo K:n puolustaminen on musta hyvä, mutta en käy vauvalla enää, koska siellä sama arvostus ei ulotu joksuihin. Heistä saa siellä sanoa ihan mitä vaan. Jos Discord on samanlainen, niin ei ole mun paikka sitten.
Tätä en allekirjoita, molempia puolustetaan tai sitten menee suoraan poistoon?

vierailija
Pääosin on ollut joo mukavaa keskustelua laidasta laitaan ja välillä hauskaa shippaamista. Mutta on siellä pari sellaista paljon äänessä olevaa, jotka tuntuu tosissaan pakottavan sitä parisuhdetta vähän väliä.

vierailija
Pääosin on ollut joo mukavaa keskustelua laidasta laitaan ja välillä hauskaa shippaamista. Mutta on siellä pari sellaista paljon äänessä olevaa, jotka tuntuu tosissaan pakottavan sitä parisuhdetta vähän väliä.
Ai, silloin kun minä kokeilin olla, siellä oli lähinnä shippivastaista juttua tai naureskelua, shippiketjuhan sen pitikin olla, sen huomasin, että pari kolme kirjoittajaa hallinnoi tosi vahvasti.

Yhteistyössä