K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä taas uskon että esittely tulee. K on selvästi tehnyt yhteistyösopimuksen sen kiinteistöfirman kanssa ja varmasti se velvoittaa esittelemään asuntoa jos siitä on jo vihjattu.
niin muuten. ehkäpä tuo parisuhdemaininta sen takia, että tuleehan siinä esittelyssä sit selville että siellä asuu nainenkin. Eikai kaikkia tavaroita ja naisen käden jälkeä sieltä siivota. Enkä tarkoita nyt et on rintsikoita lattialla, mutta kyllä sen poikamieskämpän erottaa pariskunnan kämpästä

vierailija
Kärppähän on opiskellut sisustussuunnittelua, että ei ihan tavan tallaaja sen suhteen. Hänellä on kiinnostusta aiheeseen, joten en usko etteikö osaisi sisustaa uutta kotiaan tyylikkäästi.
Varmasti osaakin, mutta kyllä naiset yleensä oman sanansa asiaan haluaa sanoa. Plus että en tiedä kuinka paljon on ollut aikaa sisustamiselle nyt sitten muuton jälkeen kun on reissua pukannut. Varmaan ehkä sitten jäänyt enempi rouvan tehtäväksi

vierailija
no mitäs jos se asia johon Kärtsä on lähtenyt vaikka luuli ettei koskaan lähtisi onkin osallistuminen johonkin tällaiseen sisustusohjelmaan. Siellä sitten söpösti yhdessä esittelevät heidän uutta kotiaan<3
Sisustusohjelmaan osallistuminen on niin pitkä prosessi, että Kärppä ei ehdi lomailla kuin kuukauden. Mäkin haluan tollaseen sisustusohjelmaan😅

vierailija
Se on Kärtsän OMA asunto. Hänen. Hänen omilla ansaituilla rahoillaan ostettu, ei kenenkään muun. Apu-lehdessäkin siihen suuntaan kirjoitettu:

"Mutta Jerellä on kaikki nyt hyvässä mallissa, oma aika ja oma koti vain ovat entistä rakkaampia.
Musiikkiura ja suosio ovat mahdollistaneet uuden asunnon ostamisen. Kodissa on vaalea sisustus ja korkeat huoneet. Matka yksiöstä Helsingin Malmilla on suuri.

– Tämä asunto on yhden unelman täyttyminen. Joskus kun kävelen täällä, taputan itseäni olkapäälle, että perkele, aika siistiä. Elintasossa entiseen on huima ero."

vierailija
Se on Kärtsän OMA asunto. Hänen. Hänen omilla ansaituilla rahoillaan ostettu, ei kenenkään muun. Apu-lehdessäkin siihen suuntaan kirjoitettu:

"Mutta Jerellä on kaikki nyt hyvässä mallissa, oma aika ja oma koti vain ovat entistä rakkaampia.
Musiikkiura ja suosio ovat mahdollistaneet uuden asunnon ostamisen. Kodissa on vaalea sisustus ja korkeat huoneet. Matka yksiöstä Helsingin Malmilla on suuri.

– Tämä asunto on yhden unelman täyttyminen. Joskus kun kävelen täällä, taputan itseäni olkapäälle, että perkele, aika siistiä. Elintasossa entiseen on huima ero."
Eli onkin muuttanut yksin, mielenkiintoista?

vierailija
Ai jaa, mä kyllä antaisin puolisonikin päättää sisustuksesta jos hän muuttaisi omistamaani asuntoon. Onhan se hänenkin kotinsa.
No siis nimenomaan, se on YHTEINEN koti, vaikka sen nyt kuka olis ostanut. Vuokra-asuntokin on jonkun toisen omistama, mutta jos sinne yhdessä muutetaan, niin kyl se yleensä myös yhdessä sisustetaan. En usko ollenkaan Jereä sellaiseksi, ettei antais avovaimon päättää myös sisustuksesta ym

vierailija
No siis nimenomaan, se on YHTEINEN koti, vaikka sen nyt kuka olis ostanut. Vuokra-asuntokin on jonkun toisen omistama, mutta jos sinne yhdessä muutetaan, niin kyl se yleensä myös yhdessä sisustetaan. En usko ollenkaan Jereä sellaiseksi, ettei antais avovaimon päättää myös sisustuksesta ym
Mä luulen, että juridisesti se on kuitenkin Jeren koti. Muuttoilmoituksen on ehkä tehnyt kaksi ihmistä, mutta tuskin ne sitä puokkiin omistavat.

vierailija
Mä luulen, että juridisesti se on kuitenkin Jeren koti. Muuttoilmoituksen on ehkä tehnyt kaksi ihmistä, mutta tuskin ne sitä puokkiin omistavat.
ja väitinkö että omistavat puokkiin. Sanoin että kuka tahansa omistaa, niin jos yhdessä muutetaan niin onhan se yhteinen koti. Vaikka toinen sen juridisesti omistaisikin. yhdessä sisustetaan ja laitetaan, yhdessä asutaan. Omistaa nyt sitten vaikka naapurin Paavo.

Yhteistyössä