K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Molemmat, ootko nähnyt K:n ilmeen kun Jesse halaa ja pussaa? Ja Härtsää katsoi niin hellyyttävästi, kun livessä tuli kysymys värjääkö hiukset myös blondiksi, tähän K silitti H:n päätä ja sanoi niin rakastavalla äänellä, että ei värjätä.
Mulle jäi kanssa toi kohta Härtsän kanssa mieleen, oli jotenkin niin Jereä, ei Käärijää. Ihana.

vierailija
Jesse sanoi Bojania K n man crushiksi ja Härtsä sanoi suhdetta ainutlaatuiseksi bromanceksi. Mitenköhän he itse kuvailisivat oman suhteensa K hon.
Jesse on ollut lapsuudessa, ehkä teininäkin se tyyppi, joka pelasti Jeren pulasta, ja jonka järkeen myös hänen äitinsä luotti. Härtsä oli taas se pieni takiainen, jonka kanssa Jere kisaili jääkiekkokaukalossa. Kaksi porukan kahjoa, jotka hommasivat itsensä kiipeliin vähän väliä.

vierailija
Aika tiiviitä olivat kyllä katseet, joita toisilleen jakoivat Dinner datella Bojanin kanssa. Sellaisia ujoja ja tunnustelevia, että kukahan tuo tyyppi oikeasti onkaan. Ja miksi sen katse jotenkin häiritsee minua.
Mä näen asian kyllä täysin eri tavalla. K:ta ei kyllä ujoksi ja tunnustelevaksi voi kuvailla, vaan harvinaisen suoraksi. Musta näytti välillä siltä, että B oli joskus vähän hämillään K:n suorasukaisista jutuista.

vierailija
Onhan siitä jo kuultu molemmilta osapuolilta, miten merkityksellistä suhdetta siellä rakennettiin. Toki sinä voit hekotella jutuille komediana, sekin on onneksi sallittua.
Sä et taida oikein käsittää tilannetta. Se että dinner date oli komediaa parhaimmillaan, ei tarkoita sitä, etteikö heidän ystävyys olisi aitoa ja ihanaa. Se dinner date oli kahden hyvän ystävän hauskanpitoa ja pelleilyä.

Yhteistyössä