vierailija
Jos sitä pyörittää ihminen joka ei näköjään sen ylläpidosta tajua mitään, niin ei kiitos.Nyt näyttäisi toimivan chat siellä Discordissa.
Jos sitä pyörittää ihminen joka ei näköjään sen ylläpidosta tajua mitään, niin ei kiitos.Nyt näyttäisi toimivan chat siellä Discordissa.
Joo, tämä on kyllä ongelma. Tietysti hän voi antaa ylläpito-oikeudet jollekulle muulle joka osaa.Jos sitä pyörittää ihminen joka ei näköjään sen ylläpidosta tajua mitään, niin ei kiitos.
Ja miten ihmeessä se varmistetaan? Kuka tahansa voi täällä väittää mitä tahansa. Ja äkkiä meillä on Aito kaapannut koko Discordin.Joo, tämä on kyllä ongelma. Tietysti hän voi antaa ylläpito-oikeudet jollekulle muulle joka osaa.
Joo kyllä sinne pari modea kannattaa ottaa, katsotaan kun tämä perustaja palaa linjoille. Ainakin servua muokataan siellä parhaillaan.Joo, tämä on kyllä ongelma. Tietysti hän voi antaa ylläpito-oikeudet jollekulle muulle joka osaa.
Sellaista sattuu. Sitten perustetaan uusi.Ja miten ihmeessä se varmistetaan? Kuka tahansa voi täällä väittää mitä tahansa. Ja äkkiä meillä on Aito kaapannut koko Discordin.
Mäkin uskon että saadaan homma kyllä halutessamme pikkuhiljaa toimimaan.Sellaista sattuu. Sitten perustetaan uusi.
(Itse asiassa minut on halutessaan helppo vahvistaa oikeaksi Joymuffiniksi.)
Ei, hävisi vaan taas se keskustelu ja oikeudet meni. En tiedä mitä siellä puuhataan.Mitä siellä pitäisi nyt näkyä? Mulla lukee, ettei mulla ole oikeuksia viestihistorian tarkasteluun eli onko mut jo nyt bännätty?
Mulla on sama. Äsken vielä toimiMitä siellä pitäisi nyt näkyä? Mulla lukee, ettei mulla ole oikeuksia viestihistorian tarkasteluun eli onko mut jo nyt bännätty?
Ei osaa näköjään tämä perustaja lainkaan Discordia. Olisiko pitänyt harjoitella ennen kuin ryhtyy tekemään?Ei, hävisi vaan taas se keskustelu ja oikeudet meni. En tiedä mitä siellä puuhataan.
Eiköhän tämä tästä pian. Tai sitten joku tekee uuden.Ei osaa näköjään tämä perustaja lainkaan Discordia. Olisiko pitänyt harjoitella ennen kuin ryhtyy tekemään?
Eipä huudella sieltä sivusta! Jos osaat paremmin, tarjoudu auttamaan ja muuten voi olla ihan hiljaa, kiitos. Arvostan suunnattomasti ihmisiä, jotka yrittävät parhaansa tehdäkseen muillekin kivoja kokemuksia. Täältä siis tulee vain pelkkiä kiitoksia!Ei osaa näköjään tämä perustaja lainkaan Discordia. Olisiko pitänyt harjoitella ennen kuin ryhtyy tekemään?
Ei silti kiinnosta.Itse olen tosiaan vuosia ylläpitänyt Discord-palvelimia. En tosin ole mikään ekspertti niiden säätämisessä, en ole rikkonut koskaan omaani, mutta en tiedä miten vikkelästi osaisin korjata jonkun toisen tekemän sotkun.
- Joymuffin
Kiitoksia mille? Tyhjälle puheelle?Eipä huudella sieltä sivusta! Jos osaat paremmin, tarjoudu auttamaan ja muuten voi olla ihan hiljaa, kiitos. Arvostan suunnattomasti ihmisiä, jotka yrittävät parhaansa tehdäkseen muillekin kivoja kokemuksia. Täältä siis tulee vain pelkkiä kiitoksia!
Kiitoksia yrittämisestä. Ja koko ajan sinne tulee jotain uutta, joten kyllä tässä aikuiset ihmiset pystyvät minuutin tai pari odottamaan. Itselläni riittää kärsivällisyyttä jopa useammaksi päiväksi.Kiitoksia mille? Tyhjälle puheelle?
Broski & UkkeliMäkin toivoisin että voitaisi perustaa vauvalle uusi joku näitä kahta koskevan nimen ketju, jos se JO ketju ei enää aukea.
Itse olen ainakin tyytyväinen, kun joku edes yrittää tehdä toimivaa alustaa keskusteluun, että saadaan trollit pois. Itsellä Discord uusi juttu, mutta löysin keskusteluun kuitenkin.Eipä huudella sieltä sivusta! Jos osaat paremmin, tarjoudu auttamaan ja muuten voi olla ihan hiljaa, kiitos. Arvostan suunnattomasti ihmisiä, jotka yrittävät parhaansa tehdäkseen muillekin kivoja kokemuksia. Täältä siis tulee vain pelkkiä kiitoksia!
Näin olen saanut käsityksen, kun sama aihe on noussut aina silloin tällöin esiin, ja vieläkään en ole lasia rikkonut serveriltäni. Ikinä ei ole tullut sellaista oloa, että kukaan sinne olisi oikeasti siirtymässä, kaikesta huolimatta.Kovinkaan moni ei ole.
No ei, toi joksu ketju on juuri sopivan neutraali nimenä mikä nyt on.Broski & Ukkeli