Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mielummin keskustelen, vaikka pienemmällä porukalla, jos saa trollit jne pois. Keskustelu ei välttämättä ole niin vilkasta, mutta täälläkin nyt suurin osa ollut trolliviestejä ja vastaavia, turhaan käyttää edes omaa aikaa niiden lukemiseen, kun suurin osa alkaa olemaan trolliviestejä. Nyt ne hetkeksi hävisi, kun käytiin puhumaan toisesta alustasta, kun siellä on sitten vaikea trollata.
 
vierailija
Eli IP-osoitteella ei voi blokata ja trollia ei saa ulos, koska se voi tulla aina uudestaan ja uudestaan takaisin?
IP-osoitteen blokkaaminen on yhtä tyhjän kanssa kun hetkessä saat vaihdettua itsellesi uuden. Ymmärsin että discordiin luot nimimerkin ja sen voi kyllä sitten blokata. Uuden toki tehnee hetkessä mutta kaipa siellä voi jonkinlaista rajoitetta laittaa sitten uusille liittyjille jos ongelmaksi menee. Itse en ole siirtymässä.
 
vierailija
Ja siis, olisin tarjoutunut itse perustamaan, koska minulla tosiaan on Discord-kokemusta, mutta kaikki eivät pidä minusta, niin siksi ajattelin, että joku muu voi. Mutta Laivanrakentaja on tietysti luotettava hahmo, jos halutaan vaihtaa toisaalle.

- Joymuffin
Kiitos luottamuksesta, mutta en ole nyt kilpailevaa yritystä perustamassa, ellei näin jostain syystä erityisesti toivota. 😄 Katsotaan miten tämä lähtee käyntiin, ja voihan tosiaan moderaattoreita useammankin serverille lisätä.
T. Laivanrakentaja
 

Yhteistyössä