vierailija
Mä en ainakaan näe mitään siellä, ja oon eri kuin se joka aiemmin valitteli.Toimiiko se serveri kenellekään
Mä en ainakaan näe mitään siellä, ja oon eri kuin se joka aiemmin valitteli.Toimiiko se serveri kenellekään
Yhden viestin näin hetken ja vastasinkin siihen, mutta nyt ei taas näy mitään.Mä en ainakaan näe mitään siellä, ja oon eri kuin se joka aiemmin valitteli.
EI liity kommenttiini mitenkään tuoTänään Aidolla lähti mopo rotkoon näinkin viattomasta kommentista. Ei se paljon vaadi.
"Tämäkin kinaaminen lähti typerän K-fanin kynästä. s. 3295, Kommentti 82 366: "Mua haittaa sun ja muiden todellisuudesta irtautuneiden hysteerinen ulvonta yhdestä haastattelusta, [Bojan] josta on jo melkein viikko, kun samaan aikaan olisi Euroopan kiertue menossa mistä voisi keskustella."
Että kattelkaa peiliin vaan."
En tajua mitään, mitä toi tarkoittaa?Siellä servulla on nyt muuten kaikilla kaikki oikeudet muokata kanavaa, kannattaa äkkiä rajoittaa.
Ei minulla kun lukee heti harmaan sivun päällä punaisena, että sinulla ei ole oikeuksia lähettää edes viestiä (ja ei, en ollut lähettämässäkään, kunhan halusin kurkata, mitä täällä on, mutta ei siis ainakaan minulle mitään.Siellä servulla on nyt muuten kaikilla kaikki oikeudet muokata kanavaa, kannattaa äkkiä rajoittaa.
Oho, minä taas pystyn jopa poistamaan kanavan halutessani.Ei minulla kun lukee heti harmaan sivun päällä punaisena, että sinulla ei ole oikeuksia lähettää edes viestiä (ja ei, en ollut lähettämässäkään, kunhan halusin kurkata, mitä täällä on, mutta ei siis ainakaan minulle mitään.
Sehän alkaa kuulostamaan ihan vauva vol. 2.Oho, minä taas pystyn jopa poistamaan kanavan halutessani.
Eiköhän tässä nyt ole vain asetuksissa/käyttäjien osaamattomuudessa syy.Sehän alkaa kuulostamaan ihan vauva vol. 2.
samaa mullekin valiteleeEi minulla kun lukee heti harmaan sivun päällä punaisena, että sinulla ei ole oikeuksia lähettää edes viestiä (ja ei, en ollut lähettämässäkään, kunhan halusin kurkata, mitä täällä on, mutta ei siis ainakaan minulle mitään.
Kovinkaan moni ei ole.Tein ajat sitten kokeilumielessä oman Discord-serverin "riko lasi hätätilanteessa"-hetkiä varten. Yritin sinne anonyymikanavaakin luoda, mutta sen selvitystyö jäi kesken. Lisäksi tässä tilanteessa en ole oikeasti varma, kuinka moni on halukas siirtymään... Kunhan pohdin ääneen.
T. Laivanrakentaja
No tottakai on tai siis se perustaja ei ilmeisesti tiedä miten sitä käytetään.Eiköhän tässä nyt ole vain asetuksissa/käyttäjien osaamattomuudessa syy.
Mulla on muutenkin tuo discord ihan hukassa. Mulla siis näkyy kolme sellaista kanavaa tai ryhmää tai jotain ja tää B&K on täysin harmaa, eikä viestit lataudu eikä voi tehdä yhtään mitään, pelkkää tyhjää täynnä ja en voi siis lähettää viestejä kun ei ole oikeutta. Sitten on Joker out kanava, jossa näen kauheasti tervehdyksiä mutta sielläkin lukee, ettei ole oikeutta lähettää viestejä. Ja sitten on vielä Käärijä-kanava, jonne voin lähettää viestejä ja näen runsaasti keskustelua siinä pääsivulla ja kamalasti kaikkea sälää siellä sivulla.Oho, minä taas pystyn jopa poistamaan kanavan halutessani.
Joksujen virallisella Discordilla ainakin täytyy käydä ensin lukemassa säännöt ja merkata sellaisesta täpästä ne luetuksi ennen kuin saa oikeudet kirjoitella mitään.Mulla on muutenkin tuo discord ihan hukassa. Mulla siis näkyy kolme sellaista kanavaa tai ryhmää tai jotain ja tää B&K on täysin harmaa, eikä viestit lataudu eikä voi tehdä yhtään mitään, pelkkää tyhjää täynnä ja en voi siis lähettää viestejä kun ei ole oikeutta. Sitten on Joker out kanava, jossa näen kauheasti tervehdyksiä mutta sielläkin lukee, ettei ole oikeutta lähettää viestejä. Ja sitten on vielä Käärijä-kanava, jonne voin lähettää viestejä ja näen runsaasti keskustelua siinä pääsivulla ja kamalasti kaikkea sälää siellä sivulla.
Olen siis joskus vuosi sitten luonut tunnukset discordiin, kun Joksut sen silloin perusti mutta en koskaan löytänyt sieltä mitään enkä onnistunut näkemään yhtään mitään niin en ole siellä pahemmin käynyt. Nyt mietityttää, että olenkohan kaapannut jonkun toisen tilin tai jotain muuta mystistä, vai miksi ihmeessä mulla näkyy toi Käärijä-juttu noin aktiivisena ja muut ei. En siis kirjautunut tuonne discordiin lainkaan vaan menin vain siitä linkistä ja päädyin sitä kautta noille sivuille.
Voi olla, että discord ei edelleenkään ole mua varten.
Nuo kaikki ovat siis erillisiä palvelimia, joilla olet, ilmeisesti liityit aiemmin siis kahdelle eri palvelimelle. Siellä Käärijä-Discordissa on aktiivista keskustelua, siksi se on niin aktiivinen.Mulla on muutenkin tuo discord ihan hukassa. Mulla siis näkyy kolme sellaista kanavaa tai ryhmää tai jotain ja tää B&K on täysin harmaa, eikä viestit lataudu eikä voi tehdä yhtään mitään, pelkkää tyhjää täynnä ja en voi siis lähettää viestejä kun ei ole oikeutta. Sitten on Joker out kanava, jossa näen kauheasti tervehdyksiä mutta sielläkin lukee, ettei ole oikeutta lähettää viestejä. Ja sitten on vielä Käärijä-kanava, jonne voin lähettää viestejä ja näen runsaasti keskustelua siinä pääsivulla ja kamalasti kaikkea sälää siellä sivulla.
Olen siis joskus vuosi sitten luonut tunnukset discordiin, kun Joksut sen silloin perusti mutta en koskaan löytänyt sieltä mitään enkä onnistunut näkemään yhtään mitään niin en ole siellä pahemmin käynyt. Nyt mietityttää, että olenkohan kaapannut jonkun toisen tilin tai jotain muuta mystistä, vai miksi ihmeessä mulla näkyy toi Käärijä-juttu noin aktiivisena ja muut ei. En siis kirjautunut tuonne discordiin lainkaan vaan menin vain siitä linkistä ja päädyin sitä kautta noille sivuille.
Voi olla, että discord ei edelleenkään ole mua varten.
Eli IP-osoitteella ei voi blokata ja trollia ei saa ulos, koska se voi tulla aina uudestaan ja uudestaan takaisin?Ei saa heistä mitään tietoa.
Siellä voi blokata minusta IP:n perusteella, mutta ylläpitäjä ei näe sitä blokattavaa IP:tä.Eli IP-osoitteella ei voi blokata ja trollia ei saa ulos, koska se voi tulla aina uudestaan ja uudestaan takaisin?