Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tänään Aidolla lähti mopo rotkoon näinkin viattomasta kommentista. Ei se paljon vaadi.

"Tämäkin kinaaminen lähti typerän K-fanin kynästä. s. 3295, Kommentti 82 366: "Mua haittaa sun ja muiden todellisuudesta irtautuneiden hysteerinen ulvonta yhdestä haastattelusta, [Bojan] josta on jo melkein viikko, kun samaan aikaan olisi Euroopan kiertue menossa mistä voisi keskustella."
Että kattelkaa peiliin vaan."
EI liity kommenttiini mitenkään tuo
 
vierailija
Tein ajat sitten kokeilumielessä oman Discord-serverin "riko lasi hätätilanteessa"-hetkiä varten. Yritin sinne anonyymikanavaakin luoda, mutta sen selvitystyö jäi kesken. Lisäksi tässä tilanteessa en ole oikeasti varma, kuinka moni on halukas siirtymään... Kunhan pohdin ääneen.
T. Laivanrakentaja
 
vierailija
Oho, minä taas pystyn jopa poistamaan kanavan halutessani.
Mulla on muutenkin tuo discord ihan hukassa. Mulla siis näkyy kolme sellaista kanavaa tai ryhmää tai jotain ja tää B&K on täysin harmaa, eikä viestit lataudu eikä voi tehdä yhtään mitään, pelkkää tyhjää täynnä ja en voi siis lähettää viestejä kun ei ole oikeutta. Sitten on Joker out kanava, jossa näen kauheasti tervehdyksiä mutta sielläkin lukee, ettei ole oikeutta lähettää viestejä. Ja sitten on vielä Käärijä-kanava, jonne voin lähettää viestejä ja näen runsaasti keskustelua siinä pääsivulla ja kamalasti kaikkea sälää siellä sivulla.
Olen siis joskus vuosi sitten luonut tunnukset discordiin, kun Joksut sen silloin perusti mutta en koskaan löytänyt sieltä mitään enkä onnistunut näkemään yhtään mitään niin en ole siellä pahemmin käynyt. Nyt mietityttää, että olenkohan kaapannut jonkun toisen tilin tai jotain muuta mystistä, vai miksi ihmeessä mulla näkyy toi Käärijä-juttu noin aktiivisena ja muut ei. En siis kirjautunut tuonne discordiin lainkaan vaan menin vain siitä linkistä ja päädyin sitä kautta noille sivuille.
Voi olla, että discord ei edelleenkään ole mua varten.
 
vierailija
Mulla on muutenkin tuo discord ihan hukassa. Mulla siis näkyy kolme sellaista kanavaa tai ryhmää tai jotain ja tää B&K on täysin harmaa, eikä viestit lataudu eikä voi tehdä yhtään mitään, pelkkää tyhjää täynnä ja en voi siis lähettää viestejä kun ei ole oikeutta. Sitten on Joker out kanava, jossa näen kauheasti tervehdyksiä mutta sielläkin lukee, ettei ole oikeutta lähettää viestejä. Ja sitten on vielä Käärijä-kanava, jonne voin lähettää viestejä ja näen runsaasti keskustelua siinä pääsivulla ja kamalasti kaikkea sälää siellä sivulla.
Olen siis joskus vuosi sitten luonut tunnukset discordiin, kun Joksut sen silloin perusti mutta en koskaan löytänyt sieltä mitään enkä onnistunut näkemään yhtään mitään niin en ole siellä pahemmin käynyt. Nyt mietityttää, että olenkohan kaapannut jonkun toisen tilin tai jotain muuta mystistä, vai miksi ihmeessä mulla näkyy toi Käärijä-juttu noin aktiivisena ja muut ei. En siis kirjautunut tuonne discordiin lainkaan vaan menin vain siitä linkistä ja päädyin sitä kautta noille sivuille.
Voi olla, että discord ei edelleenkään ole mua varten.
Joksujen virallisella Discordilla ainakin täytyy käydä ensin lukemassa säännöt ja merkata sellaisesta täpästä ne luetuksi ennen kuin saa oikeudet kirjoitella mitään.
 
vierailija
Mulla on muutenkin tuo discord ihan hukassa. Mulla siis näkyy kolme sellaista kanavaa tai ryhmää tai jotain ja tää B&K on täysin harmaa, eikä viestit lataudu eikä voi tehdä yhtään mitään, pelkkää tyhjää täynnä ja en voi siis lähettää viestejä kun ei ole oikeutta. Sitten on Joker out kanava, jossa näen kauheasti tervehdyksiä mutta sielläkin lukee, ettei ole oikeutta lähettää viestejä. Ja sitten on vielä Käärijä-kanava, jonne voin lähettää viestejä ja näen runsaasti keskustelua siinä pääsivulla ja kamalasti kaikkea sälää siellä sivulla.
Olen siis joskus vuosi sitten luonut tunnukset discordiin, kun Joksut sen silloin perusti mutta en koskaan löytänyt sieltä mitään enkä onnistunut näkemään yhtään mitään niin en ole siellä pahemmin käynyt. Nyt mietityttää, että olenkohan kaapannut jonkun toisen tilin tai jotain muuta mystistä, vai miksi ihmeessä mulla näkyy toi Käärijä-juttu noin aktiivisena ja muut ei. En siis kirjautunut tuonne discordiin lainkaan vaan menin vain siitä linkistä ja päädyin sitä kautta noille sivuille.
Voi olla, että discord ei edelleenkään ole mua varten.
Nuo kaikki ovat siis erillisiä palvelimia, joilla olet, ilmeisesti liityit aiemmin siis kahdelle eri palvelimelle. Siellä Käärijä-Discordissa on aktiivista keskustelua, siksi se on niin aktiivinen. :)
 
vierailija
Discord-keltanokka hehkuttaa:
Tuolla Käärijä-kanavalla on kohta instagram ja tiktok ja sieltä näkyy kaikki K:n ja H:n postaukset. Vähänkös hienoa! Mulla ei ole tiktokia ja sieltä ne näkyy kätsysti.

Mutta harmi, kun JO:lla ei ole mitään samaa tai siis en ainakaan näe mitään. Ei mulla edes ole kohtaa, mistä voisi klikata sääntöjä ja jotenkin muistelen, että olisin ne klikannutkin silloin alkuun.
 

Yhteistyössä