Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse olen tosiaan vuosia ylläpitänyt Discord-palvelimia. En tosin ole mikään ekspertti niiden säätämisessä, en ole rikkonut koskaan omaani, mutta en tiedä miten vikkelästi osaisin korjata jonkun toisen tekemän sotkun. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Ei osaa näköjään tämä perustaja lainkaan Discordia. Olisiko pitänyt harjoitella ennen kuin ryhtyy tekemään?
Eipä huudella sieltä sivusta! Jos osaat paremmin, tarjoudu auttamaan ja muuten voi olla ihan hiljaa, kiitos. Arvostan suunnattomasti ihmisiä, jotka yrittävät parhaansa tehdäkseen muillekin kivoja kokemuksia. Täältä siis tulee vain pelkkiä kiitoksia!
 
vierailija
Eipä huudella sieltä sivusta! Jos osaat paremmin, tarjoudu auttamaan ja muuten voi olla ihan hiljaa, kiitos. Arvostan suunnattomasti ihmisiä, jotka yrittävät parhaansa tehdäkseen muillekin kivoja kokemuksia. Täältä siis tulee vain pelkkiä kiitoksia!
Itse olen ainakin tyytyväinen, kun joku edes yrittää tehdä toimivaa alustaa keskusteluun, että saadaan trollit pois. Itsellä Discord uusi juttu, mutta löysin keskusteluun kuitenkin.
 
vierailija
Olen seilannut paatilla alusta asti, mutta liityin tänään aiemmin jo discordiin kun tympäisee tämä jatkuva trollaus ja muu jankkaus ihan kunnolla. Olen valmis muuttamaan, jos siellä ei ole trolleja tai ne voidaan heivata mäkeen ja keskustelu on aktiivista.
 
vierailija
Dear lord, Kärpän tägätyissä on video jostain pikkuihmisestä heräämässä sikiunesta turvaistuimessaan, kun lempibiisinsä sex=money saavuttaa tajunnan. Nauratteli. 😅 Ja ihan vähän hirvitteli. 🤭
 

Yhteistyössä