K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No mä en ole harmissani tai närkästynyt Bojanin ajatuksista, mutta mua ehkä vähän ihmetyttää, miksi hän juuri nyt ne toi esiin, koska tilaisuuksia olisi ollut aiemmissakin haastatteluissa. Esim. siinä viime vuoden Jerc- haastattelussa, jossa häntä ei lainkaan tuntunut haittaavan vaikka haastattelija viittasi heihin nimenomaan rakkaustarinana, hänhän vain nyökytteli hymyillen. Siinähän hän olisi voinut hyvin sanoa, että nou nou nou, he ovat vain ystäviä.

Hän toki kokee asiat omalla tavallaan, mutta ehkä tosiaan ajoitusta tuolle lausunnolle hieman ihmettelen. Ja lisäksi toivon, että myöskin Jere omalta osaltaan jättää kaikki something moreen viittaavat vitsit omasta repertuaaristaan pois, koska kyllähän ne omalta osaltaan ovat lietsoneet tuota asiaa.
Mun mielestä B:llä on täysi oikeus tuoda asia vasta nyt esiin. Se on voinut vaivata häntä pitkään mutta hän ei ole halunnut olla ”hankala” ja valittaa asiasta tai jostain muusta syystä ei ole halunnut puhua siitä. Tai tietysti voi olla että asia on eskaloitunut vasta nyt, esim. jos niitä kirjeitä on alkanut tulla vaikka kesällä.
 
vierailija
Kannattaa muistaa että K seurustelee ja asuu henkilön kanssa joka ei ole todellakaan B.
Tämä nyt ei periaatteessa liity tähän asiaan ollenkaan. Vaikka itse en ole, tietenkään, närkästynyt Bojanin ajatuksista asiaan liittyen, niin totuuden nimissä monesta heidän itse tuottamastaan materiaalista voi perustellusti saada asiasta väärän kuvan. Ja Jere vois lopettaa vihjailevat puheensa Boitsusta
 
vierailija
Mun mielestä B:llä on täysi oikeus tuoda asia vasta nyt esiin. Se on voinut vaivata häntä pitkään mutta hän ei ole halunnut olla ”hankala” ja valittaa asiasta tai jostain muusta syystä ei ole halunnut puhua siitä. Tai tietysti voi olla että asia on eskaloitunut vasta nyt, esim. jos niitä kirjeitä on alkanut tulla vaikka kesällä.
No tietysti hänellä on täysi oikeus, se nyt ei ollut pointti ollenkaan! Mutta mullakin on oikeus ihmetellä asiaa, varsinkin kun tosiaan tilaisuuksia ottaa asia esille on ollut, LUKUISIA.
 
vierailija
Kannattaa muistaa että K seurustelee ja asuu henkilön kanssa joka ei ole todellakaan B.
Kuinka ei voi mennä teillä jakeluun, että tällaisia "totuuksia" ei pidä laukoa asioista, joista teillä ei ole mitään tietoa. Jos tämä on totta, se loukkaa asianosaisia koska he eivät selvästi asioita halua julkisuuteen tuoda. Jos taas ei ole totta, niin sekin loukkaa, koska esitetään vääriät tietoja heidän elämästään tai esim. että tilanne on muuttunut ja asia ei enää ole totta. Joten lopeta.
 
vierailija
Tämä nyt ei periaatteessa liity tähän asiaan ollenkaan. Vaikka itse en ole, tietenkään, närkästynyt Bojanin ajatuksista asiaan liittyen, niin totuuden nimissä monesta heidän itse tuottamastaan materiaalista voi perustellusti saada asiasta väärän kuvan. Ja Jere vois lopettaa vihjailevat puheensa Boitsusta
Olen täysin samaa mieltä. Ärsyttää, kun nyt ollaan niin viatonta. Tuo kirjeen kirjoittaneen tapaus on ihan käsittämätön, mutta hän on yksittäistapaus. K on edelleen jatkanut vihjailevia puheitaan, tiedä sitten mikä häntä siihen ajaa.
 
vierailija
Olen täysin samaa mieltä. Ärsyttää, kun nyt ollaan niin viatonta. Tuo kirjeen kirjoittaneen tapaus on ihan käsittämätön, mutta hän on yksittäistapaus. K on edelleen jatkanut vihjailevia puheitaan, tiedä sitten mikä häntä siihen ajaa.
Ne K:n jutut on puhdasta vitsiä, joita jokainen järkevä ihminen ei ota tosissaan. Ainakaan ei pitäisi ottaa
 
vierailija
No tietysti hänellä on täysi oikeus, se nyt ei ollut pointti ollenkaan! Mutta mullakin on oikeus ihmetellä asiaa, varsinkin kun tosiaan tilaisuuksia ottaa asia esille on ollut, LUKUISIA.
Olisiko niin, että molempia jotenkin kiehtoo pitää epätietoisuutta yllä. Ne on molemmat ylpeitä toistensa ystävyydestä, eivätkä halua ihmisten unohtavan sitä. Ystävyyden hehkutus on niin ylenpalttista, että jotkut erehtyy luulemaan muuksi.
 
vierailija
Joksut on poistanu sen postauksen instastaan. Samoin kaikki on poistanu sen stooreistaan. Mistäköhän on kyse? Eikö kantta ja nimeä julkaistakaan perjantaina?
Oho näköjään. Toivottavasti kuitenkin julkaistaan. En tiiä eilen huomasin jotain kommentteja kun jotkut oli sanonut, että se muistuttaa Israelin lippua tai värit ainakin. Ettei vaan liittyisi siihen? Ehkä kaikki selviää vielä
 
vierailija
Tottakai, mutta kun väärät luulot on Bojanille noin arka paikka, niin ei kannattaisi tällä tavalla lisätä mahdollisuutta ymmärtää väärin.
juuri näin, silloin kun asiaan liittyvät väärinymmärrykset selvästi ahdistavat toista osapuolta, olisi viestinnän oltava kyllä kaikilta osin ja kaikilta osapuolilta sellaista, että siitä ei ainakaan vedetä mitään vääriä johtopäätöksiä
 

Yhteistyössä