Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mietin tässä sellaista että miksi puoliksi ulkomaalaistaustaiset naiset ja miehetkin on niin mahottoman hyvännäköisiä ja tyylikästä porukkaa. Erottaa semmoisen heti katukuvassa edukseen. Joku ihan oma erityinen charmi heissä on.
 
vierailija
Iltaa ja idän karismaattiselle tiedoksi. "Olen luonnonkaunis hoikka urheilijanainen mutta tinderukot ei minua huoli" aloitus vauvalla just. Tuli vahvasti semmoinen tunne että joku paikkakunnalla asuva ehkä itse isompikokoinen savolaiseukko oisi tuon piloillaan tehnyt kiusaamishengessä. Sinähän et ollenkaan käytä deittisovelluksia eikö niin. Ei takuulla ollut oikea aloitus vaan pelkkää pilailua. Savolainen nainen on kovin ilkeä toiselle. Sinunlaisen mahdoton täällä olla. Että tympii tämä touhu ja pahuus.
 
vierailija
En tiedä oonko vaan tulossa hulluksi, mutta kun jatkuvasti sattuu näitä juttuja, rupesin miettimään et mikä on esim todennäisyys et tietty nimi rekisterikilvessä osuu silmään. Aika pieni varmaan. Jotain tällästä on koko ajan. 😀
 
vierailija
Iltaa ja idän karismaattiselle tiedoksi. "Olen luonnonkaunis hoikka urheilijanainen mutta tinderukot ei minua huoli" aloitus vauvalla just. Tuli vahvasti semmoinen tunne että joku paikkakunnalla asuva ehkä itse isompikokoinen savolaiseukko oisi tuon piloillaan tehnyt kiusaamishengessä. Sinähän et ollenkaan käytä deittisovelluksia eikö niin. Ei takuulla ollut oikea aloitus vaan pelkkää pilailua. Savolainen nainen on kovin ilkeä toiselle. Sinunlaisen mahdoton täällä olla. Että tympii tämä touhu ja pahuus.
Dude
you always got
my back. ✌
---
Ei minun alotukseni.
Totta, en deittisovelluksia
ole koskaan käyttänyt.
INFJ ['juristi' | 1-2 % populasta] Myers Briggs -
tyyppi on harvinaisin M-B:n kuudestatoista karaktääristä.
Ja: Juurikin <>INFJ <>
on se kaikista
epäpotentiaalisin
persoona
dateappin käyttäjänä.
---
'Panem et circenses' -
kansalla hupinsa.
Jokainen meistä tekee
osansa tässä surkuhupaisassa
Matrix - korttitalossa,
samoin kuin hakee
lohtunsa -
j o s t a i n.
Toiset käyttävät ravintonaan
matalampaa lähdefrekvenssiä
kuin toiset; preferenssikysymys.

Myös hän, trolli

>>>

valitsee vibraationsa.

---

x
 
vierailija
Aika on suhteellista, eikö avaruuskin ole vähän kuin laskostunut kangas, mutta sen minkä on menettänyt, ei sitä saa enää takaisin. Ellei joku keksi ajankääntämisen tai aikamatkustuksen tai muuta ihmeellistä, mutta eipä näitä ainakaan yleisesti ottaen ole saatavilla.
 
vierailija
Muitakaan vuosia ei saa. On vain nyt ja tuleva. Niissäkin ihan riittävästi murehdittavaa, mutta myös iloa ja ihmeellisyyksiä
On vaan vaikea hyväksyä, jos vaikka oma epätyydyttävä nykytilanne johtuu muiden aiemmista tekemisistä tai miksei omistakin, miksei vaan toiminut toisin. Jälkiviisaus on aina helppoa eikä kyllä lohduta tippaakaan. Helpompaa olis itse asiassa jos tietäis että ois vaan itse mokaillut.
 

Yhteistyössä