vierailija
Nii. Voi Jösses. Mitä mä nyt teen sun kanssas?Ihan irl siis, tietty
Nii. Voi Jösses. Mitä mä nyt teen sun kanssas?Ihan irl siis, tietty
Tosis?Nii. Voi Jösses. Mitä mä nyt teen sun kanssas?
Tehää vaik semmonen et tää palstarakkaus loppu just tähän. Eiks se oo parempi.Tosis?
Semmost se o. Lykkyä pyttyyn!Niin surullista, että joudun patoamaan kaiken sinua kohtaan tuntemani hellyyden sisälleni.
Nii mut hei mä oisin sun kaa..Joku pimeä kauppakeskus yöaikaan ois pelottava paikka, ruokakaupan hyllyjen väilissä kulkis niin hyi että.
Nii. Jotenki tollaset paikat osottautuu itelle aina aika kriittisiks mennä.. kerrankin..Suljetut paikat kans, jos ei ole ikkunoita, ahdistavaa.
Mikä siinä on kun sinun ja minun ikäero ei tuntuisi itelleni missään. Kun ei minulla ole mitään kiinnostusta keneenkään toiseen sinun ikäiseen koskaan ollut vain sinuun. Sinun koko olemus on kokonaan iän ulkopuolella. Sinulla ei ole ikää, olet kuin joku ikuinen ajaton valoa säteilevä enkelihahmo. Jotain mitä en osaa tähän sanaksi pukea. Tykkään meni ruvelle.
Pitäisin lujasti kädestä ja toisessa kädessä ois joku puolustusväline ja sit hiivittäis hiljaa kunnes oltais oven lähellä ja sit äkkiä nopea juoksu, huh, pelottaa jo pelkkä ajatus.Nii mut hei mä oisin sun kaa..
Ois pimeetä ja sit sellanen tosi heikko taskulamppu ja ympäriltä kuuluis rasahduksia. Oltais vaan tosi lähekkäin ja meillä ois vaan toisemme kehen luottaa.Pitäisin lujasti kädestä ja toisessa kädessä ois joku puolustusväline ja sit hiivittäis hiljaa kunnes oltais oven lähellä ja sit äkkiä nopea juoksu, huh, pelottaa jo pelkkä ajatus.
Älä patoa, vaan näytä tunteet hänelle.Niin surullista, että joudun patoamaan kaiken sinua kohtaan tuntemani hellyyden sisälleni.
Huh, älä pahenna. taskulamppu pitäis sammuttaa koska se paljastais, jos oltais hyvin varustauduttu niin ois pimeänäkölasitOis pimeetä ja sit sellanen tosi heikko taskulamppu ja ympäriltä kuuluis rasahduksia. Oltais vaan tosi lähekkäin ja meillä ois vaan toisemme kehen luottaa.
Totta! Lämpökamerat ja liikeilmaisimat. Kaikki herkut! Ei ne maha meille mitään.Huh, älä pahenna. taskulamppu pitäis sammuttaa koska se paljastais, jos oltais hyvin varustauduttu niin ois pimeänäkölasit
-sivultaÄlä patoa, vaan näytä tunteet hänelle.
Joka päivä eri väriä paita ja siiliOnko sulla vaaleat hiukset tällä hetkellä, entä minkä värinen paita, haluan vaan tietää jotain kun ei olla nähty..
Niin mutta just nyt? siili, onko oikeasti? No ainakin ois helppohoitoinenJoka päivä eri väriä paita ja siili