vierailija
Ei totisesti oleVoi olla eläväinen, mutta seksuaalisessa mielestä taas hyvin hengetön.
Ei totisesti oleVoi olla eläväinen, mutta seksuaalisessa mielestä taas hyvin hengetön.
Niin mä oletin. Minusta vähän vanhemman henkilön ääni.Oliko se muuten K:n äiskän ääni taustalla siinä koiravideossa? Jotain sanoi ulkoilusta.
Mun puolesta voi olla ihan miten vaan, mutta maailman hurmaavin olento on joka tapauksessa.Ei totisesti ole
En mä niin kirjoittanutkaan. B on silti varmasti viettänyt jonkin verran aikaa tämän mummon ja olettavasti S:n kautta ovat tavanneet.Niin, ei siinä kai oikeastaan oo mitään kummaa, jos B kerran siellä on Sadien vieraana ollut. Heidän kahden suhdetta se mummon tapaaminen ei mun mielestä kuitenkaan määrittele.
Äitikin jo kyselee, milloin voi taas majoittaa joksut.Aivan varmasti. Ehkä K kaiken varalta ei esittele mummojaan boitsulle.
Äläpä vääntele B:n sanoja tuolla tavalla oman mielesi mukaan.Juuri näin ja B on tän itse vahvistanut.
Ei vetoa minuakaan. En näitä muuten täällä kuuluttaisi, mutta turha huudella täällä puolin ja toisin makuasioita totuuksina.Ei totisesti ole
- Jere, mitäs sille pojanpojanpojanille kuuluu?K ei jaksa, kun tavatessa mummo haluaa vaan tietää Bojanin viimeisimmät kuulumiset.
Tätä Ursaa on täällä ennenkin tarjottu krisin tyttöystäväksi Se taitaa olla jonkin verran vanhempi kyllä. Ei sillä että se mikään este olisi, mutta tekee ehkä suhde-epäilyistä vähän epätodennäköisempiä kuitenkin.Ei ollut. Kris oli sen Ursan ja jonkun muun kanssa, joka oli tägätty Krisin ja Ursan stooriin
Kiinnostava käänne olisikin jos B olisi tavannut S:n sen mummon kauttaEn mä niin kirjoittanutkaan. B on silti varmasti viettänyt jonkin verran aikaa tämän mummon ja olettavasti S:n kautta ovat tavanneet.
Eihän sitä koskaan tiedä.Kiinnostava käänne olisikin jos B olisi tavannut S:n sen mummon kautta
Näin on. Ja eläväinen silloin kun kamera käy. Kun ei käy, mollottaa silmät tyhjinäVoi olla eläväinen, mutta seksuaalisessa mielestä taas hyvin hengetön.
Ystävä ja kollega on aika selkeä kumoaminen juoruihin.Äläpä vääntele B:n sanoja tuolla tavalla oman mielesi mukaan.
Onkohan Bojan hurmannut myös K n äidin?
Ja luulenpa, että K:n äiti on myös hurmannut Bojanin. Kultsan keikalla äiti oli mukana ja jammaili permannolla koko ajan.
Ja äiti.
K on nähnyt Bojanin ilman kameroita. Ei ne kamerat ainakaan yhteisessä sängyssä olleet käynnissä.. ja on ihan hulluna Bojaniin.Näin on. Ja eläväinen silloin kun kamera käy. Kun ei käy, mollottaa silmät tyhjinä
Niin mä oletin. Minusta vähän vanhemman henkilön ääni.
Ihana, jos Kärtsän äiti siellä muistuttelee, että ruokailun jälkeen pojat menee sitten vähän ulos niin ei ole niin kauheasti sitä ylimääräistä energiaa. Sen jälkeen pääsettekin saunaan.
Ja vieressä seurannut koko ajan, ettei mitään puutu. Tää on kyllä hykerryttävää, että joksut on todennäköisesti yöpyneet K n kotikodissa.Ehtiköhän Bojan tapaamaan Kärtsän äidin Helsingin vierailun aikana. Mieluusti olisi varmaan syöttänyt ja juottanut poikansa hyvää ystävää.
K on nähnyt Bojanin ilman kameroita. Ei ne kamerat ainakaan yhteisessä sängyssä olleet käynnissä..
ja on ihan hulluna Bojaniin.
Eiköhän ne kumpikin ole tykästyneet toisiinsa nimenomaan kameran ulkopuolisina henkilöinä. Ja niistä tyypeistä meillä ei ole oikeastaan minkäänlaista tietoa. Pelkkiä aavistuksia.
Ja vieressä seurannut koko ajan, ettei mitään puutu. Tää on kyllä hykerryttävää, että joksut on
todennäköisesti yöpyneet K n kotikodissa.
Onnittelut Mairelle! On elämä helpompaa, kun ei joka kynnykseen kompastu.Vihdoinkin on kaihi leikattu molemmista silmistä ja voi että miten maailma kirkastui leikkauksen jälkeen. Eipä näytä Bojan enää ihanalta, se oli vain kaihin luomaa harhaa. Suosittelen leikkausta muillekin mummuikäisille. T. Maire 83 vuotta
Musta olisi ihan ymmärrettävää sekin jos ne olisivatkin yöpyneet heti hotellissa, mutta illanvietto olisi kuitenkin järkätty siellä vanhempien luona. Ja siellä sit äiti ja isä tervehtimässä ja ehdottelemassa että mihin kannattaa mennä ulkoilemaan Mä oon kärtsän vanhempia nuorempi mutta omat lapset on jo täysi-ikäisiä ja tunnistan kyllä itseni tästä kuviosta "Tuosta kaapista voit sitten laittaa serviettejä jos tarttee ja näitä laseja löytyy kyllä enemmänkin ja muista että pakkasessa on lisää piirakoita! Näytä sitten reitti siihen rantapolulle jos joku haluaa vähän mennä ulkoilemaan, se on niin nätti paikka."Ja vieressä seurannut koko ajan, ettei mitään puutu. Tää on kyllä hykerryttävää, että joksut on todennäköisesti yöpyneet K n kotikodissa.
Mä yritin tätä, kun pojat oli pieniä. Muistan vieläkin sen energian määrän kun kymmenkunta poikien kaveria täytti asunnon. Mies ei sitten kestänyt tätä, se piti lopettaa. Ei mies, vaan käytäntö.Just tällainen kuva mulle on jäänyt Kärtsän perheestä. Ovet on auki kavereille tulla ja mennä, ja vanhemmat on olleet mukana lastensa ja heidän kavereidensa elämässä. Kyllä siihen porukkaan mahtuu yksi kielimuurin takana oleva slovenialaisviisikko, etenkin kun se on omalle pojalle niin tärkeä.
Meillä oli yksi bonuspoika, joka yöpyi usein äitinsä yövuorojen aikaan. Lähetteli mulle tekstareita, ja edelleen numeronsa on mun kännykässä, vaikka pojat on yli kaksikymppisiä.Mä yritin tätä, kun pojat oli pieniä. Muistan vieläkin sen energian määrän kun kymmenkunta poikien kaveria täytti asunnon. Mies ei sitten kestänyt tätä, se piti lopettaa. Ei mies, vaan käytäntö.