K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voisko joku täällä avata tätä, jos ymmärtää aiheesta (vauvan puolelta kopioitu):
"Meinasi silmät tippua päästä. Lueskelin äsken discordia, jossa euro-pass kanavalle on ilmestynyt nimimerkillä "Marie" ja omalla kuvallaan ihminen keskustelemaan. Nimimerkissä näkyy etu ja sukunimi ja syntymävuosi.


Kanavalla keskusteltiin silloin juuri K:n alkoholinkäytöstä. Tämä M laittoi sitten pitkiä viestejä, jossa selitteli, minkälainen K:n luonne on ja sen juttuja ei kannata ottaa tosissaan. Samalla myös kyselee, että onko kaikki nauttineet Europassista ja kertoo, että sen eteen on nähty niin paljon vaivaa ja alusta ei ole hyvä yms. Ja kertoo myös, kuinka tietää, että Käärijä arvostaa sitä huomiota, mitä nyt on saanut Eurotourilla. "

Viitataanko tällä siis NM?
Trollin touhuja selkeästi, ei varmasti K:n läheiset tuolla esiinny tunnistettavasti.
 
vierailija
Kyllä K.n jonkinlainen lähipiiri ihan varmasti seuraa mitä näilläkin rupusilla palstoilla kirjoitetaan. Osa viestii myös K.lle jolloin K tietää kyllä. Osa uteliaisuuttaan ja osa varmasti pahoittaa myös mieltään.
 
vierailija
Mä en ole kyseisellä kanavalla enkä muutenkaan ole erityisen hyvä discordin käyttäjä, mutta jos se olisi siellä ikään kuin työn puolesta, sillä olisi roolina joku ylläpito tms.
Hyvin uskottavan tuntuista tekstiä hän kirjoittaa. Siis uskottavaa ollakseen se, joka sanoo olevansa. Käärijää kannattelevaa ja hänen tekemisiään avaavaa tekstiä. Jotenkin vaan ei sovi kuitenkaan Käärijän imagoon minun mielestäni, että hänen porukoistaan joku selittäisi auki K n tekemisiä. Sehän on jotenkin ihan vastaan sitä anarkistista touhua, mitä K lla on. Tämän kirjoittajan roolia en osaa tulkita, oon niin huono discordin käyttäjä.
 
vierailija
En yhtään osaa arvata onko tuo juttu totta vai ei, onko se profiili hänen vai ei. Mulla ei edes ole europassia niin en ole nähnyt sitä. Mutta jos se on hän, niin musta se olisi ihan hyvä vaan. Sen tasoista juttua on nyt näillä palstoilla ollut, että on alkanut ihan harmittaa hänen puolestaan, vaikken hänestä henkilönä mitään tiedäkään.
 
vierailija
En yhtään osaa arvata onko tuo juttu totta vai ei, onko se profiili hänen vai ei. Mulla ei edes ole europassia niin en ole nähnyt sitä. Mutta jos se on hän, niin musta se olisi ihan hyvä vaan. Sen tasoista juttua on nyt näillä palstoilla ollut, että on alkanut ihan harmittaa hänen puolestaan, vaikken hänestä henkilönä mitään tiedäkään.
Sen verran K:ta epäkunnioittavaa juttua, että toivon mukaan trolli. Toki katkera ex voisi noita myös kirjoitalla, mitä on arvailtu?
 
vierailija
En yhtään osaa arvata onko tuo juttu totta vai ei, onko se profiili hänen vai ei. Mulla ei edes ole europassia niin en ole nähnyt sitä. Mutta jos se on hän, niin musta se olisi ihan hyvä vaan. Sen tasoista juttua on nyt näillä palstoilla ollut, että on alkanut ihan harmittaa hänen puolestaan, vaikken hänestä henkilönä mitään tiedäkään.
Ei edelleenkään ole Europassissa vaan Discordissa, ja hänen kannaltaan toivon, että on trollausta, koska eihän toi muuten kovin hyvältä näytä jos puoliso käy höpöttämässä tollasia ukkonsa puolesta.
 
vierailija
Ei edelleenkään ole Europassissa vaan Discordissa, ja hänen kannaltaan toivon, että on trollausta, koska eihän toi muuten kovin hyvältä näytä jos puoliso käy höpöttämässä tollasia ukkonsa puolesta.
Siinä mielessä ikävää, että trolli myös pilaa hänen mainettaan, kun porukka ei voi olla varma onko se oikeasti hän vai ei ja ihmettelee noita kirjoituksia.
 

Yhteistyössä