vierailija
Mitäköhän videota tarkotat?Bojan uudessa Mrfy videossa. Missä maassa se on kuvattu?
Mitäköhän videota tarkotat?Bojan uudessa Mrfy videossa. Missä maassa se on kuvattu?
Trollin touhuja selkeästi, ei varmasti K:n läheiset tuolla esiinny tunnistettavasti.Voisko joku täällä avata tätä, jos ymmärtää aiheesta (vauvan puolelta kopioitu):
"Meinasi silmät tippua päästä. Lueskelin äsken discordia, jossa euro-pass kanavalle on ilmestynyt nimimerkillä "Marie" ja omalla kuvallaan ihminen keskustelemaan. Nimimerkissä näkyy etu ja sukunimi ja syntymävuosi.
Kanavalla keskusteltiin silloin juuri K:n alkoholinkäytöstä. Tämä M laittoi sitten pitkiä viestejä, jossa selitteli, minkälainen K:n luonne on ja sen juttuja ei kannata ottaa tosissaan. Samalla myös kyselee, että onko kaikki nauttineet Europassista ja kertoo, että sen eteen on nähty niin paljon vaivaa ja alusta ei ole hyvä yms. Ja kertoo myös, kuinka tietää, että Käärijä arvostaa sitä huomiota, mitä nyt on saanut Eurotourilla. "
Viitataanko tällä siis NM?
Mä en ole kyseisellä kanavalla enkä muutenkaan ole erityisen hyvä discordin käyttäjä, mutta jos se olisi siellä ikään kuin työn puolesta, sillä olisi roolina joku ylläpito tms.Trollin touhuja selkeästi, ei varmasti K:n läheiset tuolla esiinny tunnistettavasti.
En usko et ois omalla nimellä ja naamalla, vielä syntymävuosikin on laitettu mukaan.Mä en ole kyseisellä kanavalla enkä muutenkaan ole erityisen hyvä discordin käyttäjä, mutta jos se olisi siellä ikään kuin työn puolesta, sillä olisi roolina joku ylläpito tms.
Minusta arki B on ihan normaalissa elämässään seksikäs. Keikat on sitten asia erikseen, mitä siellä on.Bojanin "seksipetous" on niin pintaa ja näyteltyä. Ihmettelen, millaiselle naistyypille ns kolahtaa.
Kai siellä Europass-kanavalla muitakin on, eli eiköhän sen kuka vaan voi sieltä huomata. Vai kuka sitä ylläpitää?Tuli vaan mieleen onko tota Discord kuvaa ollut missään julkisesti jaossa, mistä joku ois sen napannut?
Tämä on Europass:issa, ei Discord.Mä en ole kyseisellä kanavalla enkä muutenkaan ole erityisen hyvä discordin käyttäjä, mutta jos se olisi siellä ikään kuin työn puolesta, sillä olisi roolina joku ylläpito tms.
Siis tarkoitan tän Marien profiilikuvaa, jossain eventissä kuvattu.Kai siellä Europass-kanavalla muitakin on, eli eiköhän sen kuka vaan voi sieltä huomata. Vai kuka sitä ylläpitää?
Jaa. Tossa aiemmin oli kyse nimenomaan Discordin Europass-kanavasta, joten mene ja tiedä.Tämä on Europass:issa, ei Discord.
Passin hoitaa Mikke. Mutta eiköhän sitä olla suunniteltu ja pyöritelty kaikkien läheisten kanssa jotka on K-projektissa jotenkin mukana. Ja tietty jos alustan kanssa on ollut jotain hankaluuksia niin varmasti K ois kertonut tunteitaan siitä kaikkein läheisimmälleen useasti.Ai Käärijän vaimoko se kotona hoitelee tätä passihommaa.
Hyvin uskottavan tuntuista tekstiä hän kirjoittaa. Siis uskottavaa ollakseen se, joka sanoo olevansa. Käärijää kannattelevaa ja hänen tekemisiään avaavaa tekstiä. Jotenkin vaan ei sovi kuitenkaan Käärijän imagoon minun mielestäni, että hänen porukoistaan joku selittäisi auki K n tekemisiä. Sehän on jotenkin ihan vastaan sitä anarkistista touhua, mitä K lla on. Tämän kirjoittajan roolia en osaa tulkita, oon niin huono discordin käyttäjä.Mä en ole kyseisellä kanavalla enkä muutenkaan ole erityisen hyvä discordin käyttäjä, mutta jos se olisi siellä ikään kuin työn puolesta, sillä olisi roolina joku ylläpito tms.
On ollut.Tuli vaan mieleen onko tota Discord kuvaa ollut missään julkisesti jaossa, mistä joku ois sen napannut?
Jollei sitten ole päätetty, että hän alkaa olla ihan julkisesti esillä K n kumppanina. Tuo K n loma Bojanin kanssa voisi olla se, joka tämän muutoksen sai aikaan.VitsiEn usko et ois omalla nimellä ja naamalla, vielä syntymävuosikin on laitettu mukaan.
Joo eikös toi ole hänen FB-profiilikuvansa niin sieltä saa sen napattua.On ollut.
Missä ihmeen videossa? Ei näy missään.Bojan uudessa Mrfy videossa. Missä maassa se on kuvattu?
Sen verran K:ta epäkunnioittavaa juttua, että toivon mukaan trolli. Toki katkera ex voisi noita myös kirjoitalla, mitä on arvailtu?En yhtään osaa arvata onko tuo juttu totta vai ei, onko se profiili hänen vai ei. Mulla ei edes ole europassia niin en ole nähnyt sitä. Mutta jos se on hän, niin musta se olisi ihan hyvä vaan. Sen tasoista juttua on nyt näillä palstoilla ollut, että on alkanut ihan harmittaa hänen puolestaan, vaikken hänestä henkilönä mitään tiedäkään.
Ei edelleenkään ole Europassissa vaan Discordissa, ja hänen kannaltaan toivon, että on trollausta, koska eihän toi muuten kovin hyvältä näytä jos puoliso käy höpöttämässä tollasia ukkonsa puolesta.En yhtään osaa arvata onko tuo juttu totta vai ei, onko se profiili hänen vai ei. Mulla ei edes ole europassia niin en ole nähnyt sitä. Mutta jos se on hän, niin musta se olisi ihan hyvä vaan. Sen tasoista juttua on nyt näillä palstoilla ollut, että on alkanut ihan harmittaa hänen puolestaan, vaikken hänestä henkilönä mitään tiedäkään.
Siinä mielessä ikävää, että trolli myös pilaa hänen mainettaan, kun porukka ei voi olla varma onko se oikeasti hän vai ei ja ihmettelee noita kirjoituksia.Ei edelleenkään ole Europassissa vaan Discordissa, ja hänen kannaltaan toivon, että on trollausta, koska eihän toi muuten kovin hyvältä näytä jos puoliso käy höpöttämässä tollasia ukkonsa puolesta.
Näytti mun silmään kuin eivät ees tuntisi toisiaan, pitävät sen verran hajurakoa. En ois uskonut edes ystäviksi vaan korkeintaan työtutuiksi jos en tietäisi kuka B on ennestään.K ja B näyttää ihan joltakin julkkispariskunnalta niissä vlogin lentokenttävideoissa, something more mennyt eteenpäin?
Mun mielestä taas tosi suloista. <3 Käyhän K:n iskäkin siellä.Ei edelleenkään ole Europassissa vaan Discordissa, ja hänen kannaltaan toivon, että on trollausta, koska eihän toi muuten kovin hyvältä näytä jos puoliso käy höpöttämässä tollasia ukkonsa puolesta.