Eikse niiden lento ollu tosi myöhässä tms. Ja siis nimenomaan koittivat varmaan olla mahdollisimman huomiota herättämättömästi, jos joku stalkkeri ois siellä kuvaamassa. Tossa vaiheessahan kukaan ei tiennyt, että myös B tuli Suomeen.Häh? Kyrpiintyneen ja väsyneen näköisiä ovat kumpikin.
Noup täällä yksi Jan fani tai no kaikkien Joksujen faniOvatko Jan fanit siirtyneet puutarhaan?
Ainoat jotka olen nähnyt "kohuttuvan" tuosta on muutamat samat shipparit näissä ketjuissa jotka kuohuttuu joka kerta kun nm päätyy jotenkin kuvioihin. Eilein ei ois saanut seurata K:n keikan liveä jne...Tollaista juttuahan voi kirjoittaa ihan kuka tahansa. Ei kukaan K:n lähipiirissä voi yksinkertaisesti olla niin totaalisen hölmö, että menis omalla nimellä jonnekin palstoille horisemaan. Ilmiselvä trolli, joka nyt nauraa räkäisesti aiheuttamalleen kohulle.
Puhu vaan Janista sydämesi kyllyydestä, täällä on kaikenmoisia faneja. Aiheet vaan aaltoilee ajankohtaisuuden mukaan.Ovatko Jan fanit siirtyneet puutarhaan?
Eikös ne oo suurin osa täällä, muissa ketjuissa näkee enää harvoin mitään Jan tai Jance juttuja.Ovatko Jan fanit siirtyneet puutarhaan?
Se on vaan keikkatauon takia.Eikös ne oo suurin osa täällä, muissa ketjuissa näkee enää harvoin mitään Jan tai Jance juttuja.
JanceEikös ne oo suurin osa täällä, muissa ketjuissa näkee enää harvoin mitään Jan tai Jance juttuja.
Tuo kuulostaa kyllä ihanalta, kiva että niillä on niin lämmin ystävyys ja H on osa crewta. Varmasti iso tuki K:lle.Se K&H hali oli jotain aivan ihanaa. Upeita kavereita ja tukijoukon K löytänyt ympärilleen. Veikko myös mahtava.
Ei, täällä yksi! Eniten olen bojanisti, mut Jan tulee hyvänä kakkosena. Ja muut joksut myös kiinnostaa tottakaiOvatko Jan fanit siirtyneet puutarhaan?
Mä oon Krisisti! Tai no millä nimellä Kris faneja kutsutaan mut siis kaikki Joksut on ihaniaEi, täällä yksi! Eniten olen bojanisti, mut Jan tulee hyvänä kakkosena. Ja muut joksut myös kiinnostaa tottakai
No eihän tuota shippaajille tehtykään, on aitoa, niinkuin lomakin valtaosin pidettiin yksityisenä, kertoo juurikin enemmän.Miksi ne tekisi noin jonkun kuvaajan takia? Järkevämpää olisi toimia päinvastoin, jotta shippaajat saa lisää matskua päiväuniinsa.
Niin ja tarkoitin mahdollisia salakuvaajia, en Mikkeä.No eihän tuota shippaajille tehtykään, on aitoa, niinkuin lomakin valtaosin pidettiin yksityisenä, kertoo juurikin enemmän.
Sekin oli trollausta toi liveseuraaminen.Ainoat jotka olen nähnyt "kohuttuvan" tuosta on muutamat samat shipparit näissä ketjuissa jotka kuohuttuu joka kerta kun nm päätyy jotenkin kuvioihin. Eilein ei ois saanut seurata K:n keikan liveä jne...
Nyt on puutarhalla Jan juttua, mutta Jancea täällä lähinnä ja hyvä niin, se on tylsää pölinää tukkimassa muita ketjuja.Eikös ne oo suurin osa täällä, muissa ketjuissa näkee enää harvoin mitään Jan tai Jance juttuja.
Se, että sun mielestä on tylsää ei tarkoita, etteikö se muiden mielestä oleNyt on puutarhalla Jan juttua, mutta Jancea täällä lähinnä ja hyvä niin, se on tylsää pölinää tukkimassa muita ketjuja.
LadySlo kommentoinut vauvalle, että video on peräisin yhden bändin jäsenen instasta ja vaikuttaa olevan uusi. Bojan on siis takaisin Sloveniassa.Missä ihmeen videossa? Ei näy missään.
It seems to be two different photoshoots. The one by the computer seems to be highschool Jan. The other one is really hard to say when is it from as Jan looks exactly the same for the past like 6 years or so... only hair changes...Jos täällä on Jan-faneja, kertokaa minulle, mitä vuotta ne netissä pyörivät Jan-kuvat edustavat?
Jotkut niistä kuvista on vaan suht randomeja, kuten esim. tää.Näittekö jo ne vauvalle linkitetyt kuvat? Jan on joskus ollut stock photos -mallina. Upea Jan
Mulle tuli tuo ihan sama ajatus, että Bojanin yhteydenpito Sadien kanssa sai K n ajattelemaan. En kuitenkaan kovin todennäköisenä tätä vaihtoehtoa pidä. Nythän K n pitäisi toimia vähän enemmänkin, ei yksi lomaviikko Bojania pitele, ainoastaan hidastaa tapahtumien kulkua.Hei ottamatta kantaa S-aiheeseen, niin onko sellaista teoriaa pohdittu, että Bllä oli säätöä tai alkavaa juttua S kanssa, mikä pysäytti Kn ajattelemaan, mitä hän oikeen haluaa.
Oon siis shippari enkä kovin perillä S aiheesta, mutta se S-kysymyksen sisältänyt haastattelu kyllä vaikutti siltä, että jonkin reaktion herätti Bssä. En kuitenkaan usko, että enää jatkuisi heillä lähempi yhteydenpito.
Khan oli kovin omistava ainakin lavaläpässä "B is all mine" niin mitäs jos nää molemmat shippiteoriat onkin eri hetkissä totta.