K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tollaista juttuahan voi kirjoittaa ihan kuka tahansa. Ei kukaan K:n lähipiirissä voi yksinkertaisesti olla niin totaalisen hölmö, että menis omalla nimellä jonnekin palstoille horisemaan. Ilmiselvä trolli, joka nyt nauraa räkäisesti aiheuttamalleen kohulle.
Ainoat jotka olen nähnyt "kohuttuvan" tuosta on muutamat samat shipparit näissä ketjuissa jotka kuohuttuu joka kerta kun nm päätyy jotenkin kuvioihin. Eilein ei ois saanut seurata K:n keikan liveä jne...
 
vierailija
Hei ottamatta kantaa S-aiheeseen, niin onko sellaista teoriaa pohdittu, että Bllä oli säätöä tai alkavaa juttua S kanssa, mikä pysäytti Kn ajattelemaan, mitä hän oikeen haluaa.

Oon siis shippari enkä kovin perillä S aiheesta, mutta se S-kysymyksen sisältänyt haastattelu kyllä vaikutti siltä, että jonkin reaktion herätti Bssä. En kuitenkaan usko, että enää jatkuisi heillä lähempi yhteydenpito.

Khan oli kovin omistava ainakin lavaläpässä "B is all mine" niin mitäs jos nää molemmat shippiteoriat onkin eri hetkissä totta.
 
vierailija
Milloin täällä oli se joku yleistason tieto jota ei voi kontekstin vuoksi kertoa tarkemmin liittyen K tilanteeseen (jotta hänelle ei tule seurauksia kun ei liity vapaa-aikaan)? Jäi kiinnostaan kun tää tilanne näyttää jo niin eriltä ja kehittyvältä verrattuna vaikka kesään. Kiitollisena vinkkejä vastaan noin minä päivänä tai viikkona se oli!
 
vierailija
Hei ottamatta kantaa S-aiheeseen, niin onko sellaista teoriaa pohdittu, että Bllä oli säätöä tai alkavaa juttua S kanssa, mikä pysäytti Kn ajattelemaan, mitä hän oikeen haluaa.

Oon siis shippari enkä kovin perillä S aiheesta, mutta se S-kysymyksen sisältänyt haastattelu kyllä vaikutti siltä, että jonkin reaktion herätti Bssä. En kuitenkaan usko, että enää jatkuisi heillä lähempi yhteydenpito.

Khan oli kovin omistava ainakin lavaläpässä "B is all mine" niin mitäs jos nää molemmat shippiteoriat onkin eri hetkissä totta.
Mulle tuli tuo ihan sama ajatus, että Bojanin yhteydenpito Sadien kanssa sai K n ajattelemaan. En kuitenkaan kovin todennäköisenä tätä vaihtoehtoa pidä. Nythän K n pitäisi toimia vähän enemmänkin, ei yksi lomaviikko Bojania pitele, ainoastaan hidastaa tapahtumien kulkua.
 

Yhteistyössä