K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä muistan vaan että sitä silloin kytättiin että tuleeko seuraamisia myös toiseen suuntaan, mutta sitä en muista että se olisi seurannut kuitenkaan. Varmaan siinä hötäkässä se sen filipin vaimokin on muuttanut käyttäjänimensä ja vaihtanut julkisen tilin yksityiseksi
Eikö Filipin tili ollut vielä kesäkuussa yksityinen? Niin eihän sitä Rosen seuraamista olisi edes huomannut.
 
vierailija
Mä veikkaan, että reagoivat ainakin Kris Damonin juttuihin yksityisesti. Täällä hiljattain oli jollain hyvää pohdintaa, että instassa käydyt keskustelut/tykkäykset käydään sellaisten kanssa, joiden kanssa nähdään ja puhutaan just harvoin esim Kris&Härtsä ja sit esim Kris&Damon saattaa hyvinkin aktiivisesti vähintään viestitellä toisilleen jne
No ei tämä kyllä pidä paikkaansa tutkimustensa valossa. Ihmisillä on tapana tykätä sellaisista päivityksistä, joista he pitävät ja jotka kolahtavat heihin. Lisäksi tykkäyksiä annetaan henkilöille, joista pidetään ja esim. omille idoleille.
 
vierailija
Toisaalta ei kai sen Anon jutut tuossa vaiheessa vielä ihan yhtä häiriintyneitä olleet. En ole niin tarkkaan seurannut, mutta tällainen käsitys mulla on. Ilmeisesti oli ihan normi poliitikko vielä jossain vaiheessa. (Disclaimer: en varmaan kuitenkaan ole ikinä ollut samaa mieltä mistään)
Mun muistaakseni vuonna 2020 Ano törttöili oikein urakalla, joten kyllä ne jutut oli taatusti K:n tiedossa.
 
vierailija
No kyse oli mun osalta ainakin Joksuista. Kaikki eivät tee samalla tavalla asioita.
Mä taas uskon, että Joksut toimii niinkuin suurin osa muistakin ihmisistä; he tykkäävät juuri niistä päivityksistä, joista he pitävät tai mitkä silmiin sillä hetkellä osuvat. Itse uskon, että Nace on Häärijä huumorin suuri ystävä. Bojan taas tykkää (ainakin jossakin vaiheessa) mm. taiteeseen liittyvistä asioista, toki myös muustakin.
 
vierailija
Mä taas uskon, että Joksut toimii niinkuin suurin osa muistakin ihmisistä; he tykkäävät juuri niistä päivityksistä, joista he pitävät tai mitkä silmiin sillä hetkellä osuvat. Itse uskon, että Nace on Häärijä huumorin suuri ystävä. Bojan taas tykkää (ainakin jossakin vaiheessa) mm. taiteeseen liittyvistä asioista, toki myös muustakin.
No pointti ainakin oli, että tykkäämättä tai reagoimatta jättämisestä ei voida päätellä mitään. Joksuilla on muutenkin kaikilla niin paljon seurattavaa eivätkä kaikkea välttämättä huomaa. Plus luultavasti just esim Kris tosiaan saattaa pitää Damoniin yhteyttä aktiivisestikin
 
vierailija
Mä taas uskon, että Joksut toimii niinkuin suurin osa muistakin ihmisistä; he tykkäävät juuri niistä päivityksistä, joista he pitävät tai mitkä silmiin sillä hetkellä osuvat. Itse uskon, että Nace on Häärijä huumorin suuri ystävä. Bojan taas tykkää (ainakin jossakin vaiheessa) mm. taiteeseen liittyvistä asioista, toki myös muustakin.
Ne Bojanin bikinibeibe tykkäykset on tainneet loppua mitä oli yhteen aikaan. 😁
 
vierailija
Mä oon tätä ajatellut myös. Krisin kanssa sillä on niin selvä kaverisuhde mutta B:n kanssa tuntui kaikki lopahtaneen yhtäkkiä sillon huhtikuussa, ja sit alkoikin ne damonin sydänsurupostaukset joissa se soimasi itseään.
Mullakin on tuo tullut mieleen. En tiedä sitten, onhan D liikkunut paljon muidenkin seurassa. Mut olipa tai ei, niin musta se ei sulje pois sitä etteikö B ja S olis voineet myöhemmin löytää toisensa. En tiedä mitä aattelen heistäkään, ehkä jotain on, ehkä ei. Musta tässä tilanteessa S:n kanssa on muutama vaihtoehto: Joko B lentää nyt Lissabonista sinne, tai sitten vähän pidemmäksi aikaa sen hyväntekeväisyyskeikan jälkeen. Siitä on kuukausi levyn julkaisuun vielä, joten hyvin ehtisi olla reissussa pari viikkoa ja sen jälkeen treenata biisejä ja promota levyä. Tai sitten ei ole suhdetta, ovat ystäviä ja näkevät joskus myöhemmin sitten kun näkevät.
 
vierailija
Mullakin on tuo tullut mieleen. En tiedä sitten, onhan D liikkunut paljon muidenkin seurassa. Mut olipa tai ei, niin musta se ei sulje pois sitä etteikö B ja S olis voineet myöhemmin löytää toisensa. En tiedä mitä aattelen heistäkään, ehkä jotain on, ehkä ei. Musta tässä tilanteessa S:n kanssa on muutama vaihtoehto: Joko B lentää nyt Lissabonista sinne, tai sitten vähän pidemmäksi aikaa sen hyväntekeväisyyskeikan jälkeen. Siitä on kuukausi levyn julkaisuun vielä, joten hyvin ehtisi olla reissussa pari viikkoa ja sen jälkeen treenata biisejä ja promota levyä. Tai sitten ei ole suhdetta, ovat ystäviä ja näkevät joskus myöhemmin sitten kun näkevät.
Paitsi, että B on luvannut 30.10. Mennä ystäväbändin levyjulkkareihin Nacen kanssa
 
vierailija
No pointti ainakin oli, että tykkäämättä tai reagoimatta jättämisestä ei voida päätellä mitään. Joksuilla on muutenkin kaikilla niin paljon seurattavaa eivätkä kaikkea välttämättä huomaa. Plus luultavasti just esim Kris tosiaan saattaa pitää Damoniin yhteyttä aktiivisestikin
No siis tämä! Mulla ei ole kuin joku pari sataa seurattavaa, enkä mä niidenkään postauksia kaikkia katso tai edes huomaa. Saati jos niitä seurattavia olisi toi pari tuhatta, mitä Bojanillakin on.
 
vierailija
Mullakin on tuo tullut mieleen. En tiedä sitten, onhan D liikkunut paljon muidenkin seurassa. Mut olipa tai ei, niin musta se ei sulje pois sitä etteikö B ja S olis voineet myöhemmin löytää toisensa. En tiedä mitä aattelen heistäkään, ehkä jotain on, ehkä ei. Musta tässä tilanteessa S:n kanssa on muutama vaihtoehto: Joko B lentää nyt Lissabonista sinne, tai sitten vähän pidemmäksi aikaa sen hyväntekeväisyyskeikan jälkeen. Siitä on kuukausi levyn julkaisuun vielä, joten hyvin ehtisi olla reissussa pari viikkoa ja sen jälkeen treenata biisejä ja promota levyä. Tai sitten ei ole suhdetta, ovat ystäviä ja näkevät joskus myöhemmin sitten kun näkevät.
Jotenkin vielä uskon että Bojanilla ja Sadiella on jotain meneillään. Ihan siksikin, kun ovat ilmeisesti nähneet paljon vaivaa tapaamistensa eteen.
 
vierailija
No pointti ainakin oli, että tykkäämättä tai reagoimatta jättämisestä ei voida päätellä mitään. Joksuilla on muutenkin kaikilla niin paljon seurattavaa eivätkä kaikkea välttämättä huomaa. Plus luultavasti just esim Kris tosiaan saattaa pitää Damoniin yhteyttä aktiivisestikin
Ei tietenkään, mutta tiettyjä johtopäätöksiä voi tehdä, kuten sen, että B tykkää taiteeseen liittyvistä jutuista ja jossakin vaiheessa tykkäili niistä bikinibeibeistä niinkuin joku täällä kirjoitti.😆
 

Yhteistyössä