vierailija
Sadien instan tägätyistä ainaki löytyy.Ilmeisesti Charlie XCX:n (kenenpä muunkaan) mutta kuvalinkkiin en ole mäkään törmännyt.
Sadien instan tägätyistä ainaki löytyy.Ilmeisesti Charlie XCX:n (kenenpä muunkaan) mutta kuvalinkkiin en ole mäkään törmännyt.
Mä oon tätä ajatellut myös. Krisin kanssa sillä on niin selvä kaverisuhde mutta B:n kanssa tuntui kaikki lopahtaneen yhtäkkiä sillon huhtikuussa, ja sit alkoikin ne damonin sydänsurupostaukset joissa se soimasi itseään.Mä hämmennän kaikkia shippejä ja väitän että se Damonin pois ajama rakkaus oli Bojan, ja Sadie on toiminut lähinnä kuuntelevana korvana ja tukevana olkapäänä, joihin B on saanut turvautua.
Löytyy kuva, ollut keikalla ST porukan kanssa.Ilmeisesti Charlie XCX:n (kenenpä muunkaan) mutta kuvalinkkiin en ole mäkään törmännyt.
Mun mielestä se filip (?) seuraa Rosea mutta ei toisinpäin.Ketä bojanin sukulaisia rose siis seuraa En löydä siltä ketään tuttua nimeä listalta.
Kta puolustellaan, koska hän ei ole missään mitään poliittisia tms mielipiteitään julkituonut. On siis aika epäreilua niputtaa häntä yhteen veljensä kanssa. Esim. aikoinaan mun isosiskoni yritti jopa määrätä mua äänestämään tietyllä tavalla vaikka olin asioista ihan päinvastaista mieltä. Silti oltiin samaa perhettä ja tultiin toimeenEi se kumma, että Kta puolustellaan, kun fanitkin on samanlaisia. Voi voi. Pitäkää hörhöilynne kuitenkin pois täältä.
En usko, mikään ei viittaa siihen, eiköhän tämä D:n rakkaus ole se postauksissa ollut lääkärimies luulen.Mä hämmennän kaikkia shippejä ja väitän että se Damonin pois ajama rakkaus oli Bojan, ja Sadie on toiminut lähinnä kuuntelevana korvana ja tukevana olkapäänä, joihin B on saanut turvautua.
Mä kyllä muistan että myös Rose olisi seurannut häntä Nyt ei tosiaan näy että seuraisi.Mun mielestä se filip (?) seuraa Rosea mutta ei toisinpäin.
No ei seurannut kuitenkaan muita puolueita. Kyllä vkk ja kreml kertoo mulle riittävästi.Kta puolustellaan, koska hän ei ole missään mitään poliittisia tms mielipiteitään julkituonut. On siis aika epäreilua niputtaa häntä yhteen veljensä kanssa. Esim. aikoinaan mun isosiskoni yritti jopa määrätä mua äänestämään tietyllä tavalla vaikka olin asioista ihan päinvastaista mieltä. Silti oltiin samaa perhettä ja tultiin toimeen
Ainakin kuva löytyy X:stä olikohan se Josefiina se nimi ja perässä jotakin ilovesadie tai jotain vastaavaa.Ilmeisesti Charlie XCX:n (kenenpä muunkaan) mutta kuvalinkkiin en ole mäkään törmännyt.
Haista nyt iso jätös. Meinaatko, että treffatessaan on ihan ekaks kysellyt taustat ja varmistanut, että on silleen sopiva. Hohhoijaa. Oikeesti myös todella iso osa varsinkin nuoremman polven venäläistaustaisia vastustaa putlerin touhuja ja politiikkaaOnhan K edelleen hyvin venäjämielinen, kun mielitiettykin on sieltä kotoisin.
K on myös tykännyt Anon julkaisuista aikoinaan vai oliko Ano-julkaisuista VKKn instassa joten jollain lailla tukee häntä vaikka ei äänestäisi.No ei seurannut kuitenkaan muita puolueita. Kyllä vkk ja kreml kertoo mulle riittävästi.
Seurasi mm Jyväskylän setaa myös. Se todettiin jo samaan aikaan + joitain muita vastaavia, joita ei kyllä ihan samassa nipussa yleensä näe. Tää keskustelu on käyty jo ainakin kymmeneen kertaan ja ihan julkisuudessa myös. K on läpäissyt seulan niin sanotusti ja asia on loppuun käsitelty. Miks näitä pitää taas alkaa jauhaa. (vastaan itselleni: jotta joku saa taas aiheen parjata ja mustamaalata)No ei seurannut kuitenkaan muita puolueita. Kyllä vkk ja kreml kertoo mulle riittävästi.
Mä muistan vaan että sitä silloin kytättiin että tuleeko seuraamisia myös toiseen suuntaan, mutta sitä en muista että se olisi seurannut kuitenkaan. Varmaan siinä hötäkässä se sen filipin vaimokin on muuttanut käyttäjänimensä ja vaihtanut julkisen tilin yksityiseksiMä kyllä muistan että myös Rose olisi seurannut häntä Nyt ei tosiaan näy että seuraisi.
Voi olla kun hän on reissannut Kroatiassa ennenkin. Tai sit on vaan valinnut biisin huvikseen siihen. Onkohan Rose ja S sit olleet Balkanilla ja tavanneet Filipin? Filip seuraa myös S:ää.Oiskohan toi filip ollut kesäkuussa sloveniassa/kroatiassa? Sillä on siinä rantakuvien taustamusana kroatialaisen bändin musaa.
Tää ei näy nyt kummankaan listoilla.Instassa on välillä bugeja joka näyttää seuraajia yms väärin. Kun katsoo myöhemmin niin näyttää eri tavalla
en tiedä mistä puhutaan, totesin ton vaan yleisestiTää ei näy nyt kummankaan listoilla.
Eihän ne välttämättä ole tavanneet ollenkaan. B on voinut kertoa että toi on hyvä laulaja, menkää katsomaan jos käytte new yorkissa tai jos se tulee Floridaan. Seuraanhan minäkin rosea vaikken tod ole sitä tavannut tai edes nähnyt.Voi olla kun hän on reissannut Kroatiassa ennenkin. Tai sit on vaan valinnut biisin huvikseen siihen. Onkohan Rose ja S sit olleet Balkanilla ja tavanneet Filipin? Filip seuraa myös S:ää.
Toisaalta ei kai sen Anon jutut tuossa vaiheessa vielä ihan yhtä häiriintyneitä olleet. En ole niin tarkkaan seurannut, mutta tällainen käsitys mulla on. Ilmeisesti oli ihan normi poliitikko vielä jossain vaiheessa. (Disclaimer: en varmaan kuitenkaan ole ikinä ollut samaa mieltä mistään)Kyllä liittyy. Jos et ole seurannut uutisia, Ano oli niin pahasti putiniin kallellaan että mitta tuli täyteen omienkin parissa. Jos ihminen on julkisesti kannattanut häntä, kyllä sitä pitää pystyä kritisoimaan.
En näe mitään syytä miksi eivät seuraisi.S:n perheenjäsenet kuitenkin seuraa B:tä vielä? Jos näillä seuraamisilla nyt mitään merkitystä on
No tarkistitko?En näe mitään syytä miksi eivät seuraisi.
Niin ihana iloinen Bojan tossa kuvassa