K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minäkin pidän ihan mahdollisena, että oli suhde mutta ei ole enää. Voi olla vaikka joku tuumaustaukokin.
Heillä on kiireiset urat, iso aikaero ja valtava välimatka kaikista lento-pano-mahdollisuuksista huolimatta. Ne eivät estä kestävää suhdetta, mutta eivät ne asiaa kyllä helpoksi tee.
 
vierailija
Joo näin mäkin uskon. Harmillista, että nää seko-fanit pilaa mahdollisuuden ystävyyteenkin. Eivät voi nyt tavata mitenkään kun sitten ollaan mukamas jo häitä järjestämässä.
Tää olis melkein inhottavin vaihtoehto. Kaveruus pilalla, kun liian innokkaat fanit levittelee juoruja ympäri somea siihen malliin, että suhde nostetaan haastattelussakin esiin.
 
vierailija
Itse olen ihan avoimesti "salaliittohörhö" eli kritisoin vahvasti koronatoimia, passeja ja turhia r*kotteita. En ymmärrä, mitä hävettää siinä on, koska se oli ihan älytöntä ja absurdia aikaa monin tavoin. Arvostan Pöyhösiä tästä syystä, etteivät tanssi valtavirran mielipiteiden mukaan. Ja olen ihan tervepäinen ihminen enkä ole muuttanut mielipiteitäni. Päinvastoin, mitä enemmän tuota aikaa mietin, sitä vahvemmin olen sitä mieltä, että olin oikeassa. En kaikkia Anon juttuja allekirjoita, mutten häpeä omaa "foliohattuiluani" edelleenkään. Antaa kaikkien olla sitä mieltä mitä on.
Jos nyt kuitenkin jätät ainakin Kärpyn pois näistä. Hän ei ole varsinaisesti noista jutuista avautunut itse, joten ei kannata myöskään suoralta kädeltä niputtaa yhteen veljensä kanssa. Ja kuten sanottu, ei Mikenkään mielipiteet välttämättä enää ole samoja kuin ennen. Toisin sanoen, älä käytä Kta omien mielipiteittesi yhteydessä samistelukohteena, kiitos. Muutenkin tää keskustelu alkaa mennä ihan liian kauas aiheesta.
 

Yhteistyössä