K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä hämmennän kaikkia shippejä ja väitän että se Damonin pois ajama rakkaus oli Bojan, ja Sadie on toiminut lähinnä kuuntelevana korvana ja tukevana olkapäänä, joihin B on saanut turvautua.
Mä oon tätä ajatellut myös. Krisin kanssa sillä on niin selvä kaverisuhde mutta B:n kanssa tuntui kaikki lopahtaneen yhtäkkiä sillon huhtikuussa, ja sit alkoikin ne damonin sydänsurupostaukset joissa se soimasi itseään.
 
vierailija
Ei se kumma, että Kta puolustellaan, kun fanitkin on samanlaisia. Voi voi. Pitäkää hörhöilynne kuitenkin pois täältä.
Kta puolustellaan, koska hän ei ole missään mitään poliittisia tms mielipiteitään julkituonut. On siis aika epäreilua niputtaa häntä yhteen veljensä kanssa. Esim. aikoinaan mun isosiskoni yritti jopa määrätä mua äänestämään tietyllä tavalla vaikka olin asioista ihan päinvastaista mieltä. Silti oltiin samaa perhettä ja tultiin toimeen
 
vierailija
Kta puolustellaan, koska hän ei ole missään mitään poliittisia tms mielipiteitään julkituonut. On siis aika epäreilua niputtaa häntä yhteen veljensä kanssa. Esim. aikoinaan mun isosiskoni yritti jopa määrätä mua äänestämään tietyllä tavalla vaikka olin asioista ihan päinvastaista mieltä. Silti oltiin samaa perhettä ja tultiin toimeen
No ei seurannut kuitenkaan muita puolueita. Kyllä vkk ja kreml kertoo mulle riittävästi.
 
vierailija
No ei seurannut kuitenkaan muita puolueita. Kyllä vkk ja kreml kertoo mulle riittävästi.
Seurasi mm Jyväskylän setaa myös. Se todettiin jo samaan aikaan + joitain muita vastaavia, joita ei kyllä ihan samassa nipussa yleensä näe. Tää keskustelu on käyty jo ainakin kymmeneen kertaan ja ihan julkisuudessa myös. K on läpäissyt seulan niin sanotusti ja asia on loppuun käsitelty. Miks näitä pitää taas alkaa jauhaa. (vastaan itselleni: jotta joku saa taas aiheen parjata ja mustamaalata)
 
vierailija
Mä kyllä muistan että myös Rose olisi seurannut häntä 🤔 Nyt ei tosiaan näy että seuraisi.
Mä muistan vaan että sitä silloin kytättiin että tuleeko seuraamisia myös toiseen suuntaan, mutta sitä en muista että se olisi seurannut kuitenkaan. Varmaan siinä hötäkässä se sen filipin vaimokin on muuttanut käyttäjänimensä ja vaihtanut julkisen tilin yksityiseksi 😬
 
vierailija
Voi olla kun hän on reissannut Kroatiassa ennenkin. Tai sit on vaan valinnut biisin huvikseen siihen. Onkohan Rose ja S sit olleet Balkanilla ja tavanneet Filipin? Filip seuraa myös S:ää.
Eihän ne välttämättä ole tavanneet ollenkaan. B on voinut kertoa että toi on hyvä laulaja, menkää katsomaan jos käytte new yorkissa tai jos se tulee Floridaan. Seuraanhan minäkin rosea vaikken tod ole sitä tavannut tai edes nähnyt.
 
vierailija
Kyllä liittyy. Jos et ole seurannut uutisia, Ano oli niin pahasti putiniin kallellaan että mitta tuli täyteen omienkin parissa. Jos ihminen on julkisesti kannattanut häntä, kyllä sitä pitää pystyä kritisoimaan.
Toisaalta ei kai sen Anon jutut tuossa vaiheessa vielä ihan yhtä häiriintyneitä olleet. En ole niin tarkkaan seurannut, mutta tällainen käsitys mulla on. Ilmeisesti oli ihan normi poliitikko vielä jossain vaiheessa. (Disclaimer: en varmaan kuitenkaan ole ikinä ollut samaa mieltä mistään)
 

Yhteistyössä