K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Just tulikin mulle itelleni vastaan twitterissä yksi pohdinta sadien olemisista. Jännästi taas on tuo sama person of interest säätämässä. Se oli siis se sama joka kaappasi sen lentokonetviitin jossa alkuperäinen ei enää vastannut eikä vahvistanut mitään kellekään.
Siis nyt vähän naurattaa miten kujalla nämä on kaikesta. B on kotonaan uutta biisiä promoamassa ja ei mitään aavistusta, miksi S olisi Pariisissa. Tän pohjalta alkaa olla epävarmoja suunnilleen kaikki S tunnistukset ja B tunnistukset tältä porukalta, kun eivät osaa näköjään edes selvittää perusasioita.
 
vierailija
B selvästi haluaa tutustua Helsinkiin paremmin. Kyseli tekemistä itselleen täksi illaksi ja se on täällä jollekin ongelma?
Selkeesti. Myös S pitää koko ajan väkisin liittää kaikkeen. Joo tervetuloa tänne pimeään, hyisevään ja kylmään Helsinkiin, jossa ei pahemmin mitään tapahdu. Lappikin on parempi esittelykohde syksyllä :D1
 
vierailija
Siis nyt vähän naurattaa miten kujalla nämä on kaikesta. B on kotonaan uutta biisiä promoamassa ja ei mitään aavistusta, miksi S olisi Pariisissa. Tän pohjalta alkaa olla epävarmoja suunnilleen kaikki S tunnistukset ja B tunnistukset tältä porukalta, kun eivät osaa näköjään edes selvittää perusasioita.
Mä oon myös alkanut suhtautua epäilevästi kaikkiin sadien tunnistamisiin. Vaikka se on tunnettu ja esim armanin kuvissa superkaunis, tavallisena meikittömänä se näköjään sekoittuu herkästi keneen tahansa suunnilleen samanikäiseen punapäähän. Nyt kaikki perustuu ilmeisesti yhden tviittajan veljen havaintoon 😁 Muotiviikoilta olisi kyllä taatusti tullut chanelin tai armanin kuvia sadiesta, jos se siellä olisi ollut. (Voi toki vielä tullakin mut yleensä ne on vähän ajankohtaisempia kyl)
 
vierailija
Mä oon myös alkanut suhtautua epäilevästi kaikkiin sadien tunnistamisiin. Vaikka se on tunnettu ja esim armanin kuvissa superkaunis, tavallisena meikittömänä se näköjään sekoittuu herkästi keneen tahansa suunnilleen samanikäiseen punapäähän. Nyt kaikki perustuu ilmeisesti yhden tviittajan veljen havaintoon Muotiviikoilta olisi kyllä taatusti tullut chanelin tai armanin kuvia sadiesta, jos se siellä olisi ollut. (Voi toki vielä tullakin mut yleensä ne on vähän ajankohtaisempia kyl)
Ja just onkin tullut sadien kuva armani beautyn instaan 😄 Mut ei oo kyl mainintaa Pariisista tai muotiviikoista.
 
vierailija
Siis nyt vähän naurattaa miten kujalla nämä on kaikesta. B on kotonaan uutta biisiä promoamassa ja ei mitään aavistusta, miksi S olisi Pariisissa. Tän pohjalta alkaa olla epävarmoja suunnilleen kaikki S tunnistukset ja B tunnistukset tältä porukalta, kun eivät osaa näköjään edes selvittää perusasioita.
No niinpä, täälläkin vaahdottiin, että kyllä ne totta on kun ihan twitterissä enemmän kuin yksi näin kertoi. "Bongauksia" oli useita, mutta siitä huolimatta yhtään kuvaa ei ole olemassa.

Tässä sen nyt näkee kuinka uskottavia nää on. Että juu, siellähän ne B ja S nyt yhdessä Sloveniassa kuhertelee, on olleet koko viikon... eiku
 
vierailija
No niinpä, täälläkin vaahdottiin, että kyllä ne totta on kun ihan twitterissä enemmän kuin yksi näin kertoi. "Bongauksia" oli useita, mutta siitä huolimatta yhtään kuvaa ei ole olemassa.

Tässä sen nyt näkee kuinka uskottavia nää on. Että juu, siellähän ne B ja S nyt yhdessä Sloveniassa kuhertelee, on olleet koko viikon... eiku
Samaan aikaan B uiskentelee altaassa Kyproksella bestiksen kanssa ja nämä yrittävät paikantaa sitä kahvilaan Ljubljanaan. :D
 

Yhteistyössä