vierailija
Kullä.Ai on? ootko varma?
Kullä.Ai on? ootko varma?
Mä en usko siihen lentokonebongaukseenkaan enää.Mä en muuten oo edes nähnyt yhtään festaribongausta. Siitä vaan alettiin puhua totena kun ne oli kerran nähty lentokoneessakin yhdessä
Ei ole poistanut, on se siellä 🩷No nyt on B poistanut sen stoorin, missä kyseli tapahtumi joko tajusi ettei siihen voi vastata tai löysi jo tekemistä
Ei se kyllä mulla näy enääEi ole poistanut, on se siellä 🩷
Toinen muistutus (onneksi hauskempi) oli se kun tumpussa alettiin etsiä lähdettä sille, miksi kaikki arvelivat että jan ei ensin lämmennyt nacelle. Lopulta löytyi jonkun tosi varhaisen (englanninkielisen?) liven tiivistelmä, eli ei siis edes liven tallennetta vaan joku oli kirjoitellut niitten vastauksia muistiin. Siinä kysyttiin jotain miten muut suhtautui naceen tms ja Jan vastasi että olihan se aluksi a bit sus. Ja tää muuntui matkan varrella paljon suuremmaksi ja hirveä määrä ficcejä kirjoitettiin siitä miten Jan ei yhtään sietänyt basistin vaihdosta jne. Mutta taustalla olikin vaan tollanen tavanomainen läppä jota kaverista helposti sanotaanTaas hyvä muistutus siitä miten asiat alkaa elää omaa elämäänsä, kun niitä tarpeeksi toistellaan.
Ei näytä olevan. Ehkä se löysi tekemistä tai varmisti ettei PB:llä ole keikkaa ja uskalsi sit luottaa kärtsän ehdotuksiin.Ei ole poistanut, on se siellä 🩷
Kyllä Bojania kiinnostaa ja paljon. Onhan S vähintään Bn ystävä.Sadie kiinnostaa Bojania kuin kilo p*skaa
Hyvin kiitosMiten se teidän Bojan ja Sadie -shippi etenee?
Täällä on muutamilla yhtä hyvät harhat ku bojerekuplassa.Miten se teidän Bojan ja Sadie -shippi etenee?
Varmaan löysi tekemistä itselleenEi näytä olevan. Ehkä se löysi tekemistä tai varmisti ettei PB:llä ole keikkaa ja uskalsi sit luottaa kärtsän ehdotuksiin.
Etsku varmaan pitää mielellään seuraa yksinäiselle Bojanille.Varmaan löysi tekemistä itselleen
Näkyy ainakin mulla.Ei se kyllä mulla näy enää
Ei näkynyt instanavigationissakaan enää eikä parilla muullaNäkyy ainakin mulla.
On se poistettu.Näkyy ainakin mulla.
Hei Bojeren shippikuplassa on sentään tällä hetkellä tosi leveät oltavat viikon lemmenloman jälkeen ja vielä vaan jatkuu. Bodie parka ei ole tainnut yhtä kahvilakuvaa enempää saada.Täällä on muutamilla yhtä hyvät harhat ku bojerekuplassa.
Nuo on eri asioita. Jotkut on ilmeisesti päätelleet sen Slovenian, ei kukaan ole twiitannut nähneensä B:tä nyt siellä. Mä ainakin mietin aina kaikilla kertoilla erikseen, mikä musta tuntuu uskottavalta muiden asioiden valossa. En automaattisesti usko kaikkea tai ole uskomatta mitään. Jotkut asiat voi olla myös mahdollisia ja herättää kiinnostusta, vaikka niistä ei olisi itsekään varma mitä uskoo. Mielipidettä voi myös ihan muuttaakin tilanteen kehittyessä. Itse oon muuttanut tässä ajan kuluessa useammankin kerran.Toi B ja S keissi ja twitterin "havainnot" on mun mielestä hyvä esimerkki siitä, että ei kannata kaikkia netissä esitettyjä tarinoita uskoa. Tämäkin nyt esillä oleva bongaus alkoi siitä, että aikaisemmin kuvatun videon perusteella oletettiin Bn olevan jo Sloveniassa ja vastaavasti jonkun taksikuski-veljen havainnon mukaan S olis ollut Pariisissa. Mutta nää on nyt tuolla esitetty ja aika moni on valmis näitä uskomaan, vaikka toi B juttu on ihan todistettavasti virheellinen. Nää juorut alkaa elää omaa elämäänsä ja pian niistä tulee jo tositarina, johon vedotaan monessa yhteydessä kun halutaan pönkittää sitä omaa kuviteltua todellisuutta. Herätys nyt ihmiset! Yhtä hataralla pohjalla ne kesän lentokenttä- ja festaribongauksetkin on.
Hyi älä sano noin Toi on ihan hirveä nimitys sille!Etsku varmaan pitää mielellään seuraa yksinäiselle Bojanille.
Täällä on ollut koko päivän 99% keskustelua Joksuista ja heidän musasta. Mites siellä Vauvan "Joker out musiikin fiilistelyketjussa" jossa muistetaan koko bändin olemassaolo noin kerran parin päivän välein?Miten se teidän Bojan ja Sadie -shippi etenee?
Etel tuli mullekin mieleen tänään.Etsku varmaan pitää mielellään seuraa yksinäiselle Bojanille.
Et ole tainnut Vauvalla olla pariin kuukauteen.Täällä on ollut koko päivän 99% keskustelua Joksuista ja heidän musasta. Mites siellä Vauvan "Joker out musiikin fiilistelyketjussa" jossa muistetaan koko bändin olemassaolo noin kerran parin päivän välein?
Siis tuo kaikkihan on lähtenyt siitä oletuksesta että s olisi Pariisissa, mutta siitä on ainoastaan yksi havainto ja se oli sen tviittaajan taksikuskiveli joka sitä kuulemma oli kuskannut. Ja tätä on pidetty niin luotettavana tietona että on sit lähdetty virittelemään bojania paikalle tai sadieta Sloveniaan kun ei sillä ollutkaan muotinäytöshommia jne.Nuo on eri asioita. Jotkut on ilmeisesti päätelleet sen Slovenian, ei kukaan ole twiitannut nähneensä B:tä nyt siellä. Mä ainakin mietin aina kaikilla kertoilla erikseen, mikä musta tuntuu uskottavalta muiden asioiden valossa. En automaattisesti usko kaikkea tai ole uskomatta mitään. Jotkut asiat voi olla myös mahdollisia ja herättää kiinnostusta, vaikka niistä ei olisi itsekään varma mitä uskoo. Mielipidettä voi myös ihan muuttaakin tilanteen kehittyessä. Itse oon muuttanut tässä ajan kuluessa useammankin kerran.
Musta S suhteeseen uskovat ei yleisesti ottaen oo olleet niitä, jotka ei millään voi muuttaa mielipidettään, vaan enemmän niitä, jotka kiinnostuu todellisista tapahtumista ja pohtii niitä. Jossain yksittäisessä asiassa voi uskoakin asian menneen jollain tietyllä tavalla, mutta jos selviäisi että B tai S seurustelee jonkun muun kanssa, tai eivät näkisi pitkään aikoihin, en usko että kovin moni jäisi asiaan jumimaan.
Onpa törkeästi sanottu. Mitähän B ajattelis susta kun puhut hänelle läheisestä ihmisestä tuolla tavalla. Niinpä, tiedät itsekin.Sadie kiinnostaa Bojania kuin kilo p*skaa
Vauvalla ei ole piitattu JO:sta bändinä pitkään aikaan.Täällä on ollut koko päivän 99% keskustelua Joksuista ja heidän musasta. Mites siellä Vauvan "Joker out musiikin fiilistelyketjussa" jossa muistetaan koko bändin olemassaolo noin kerran parin päivän välein?