K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taas hyvä muistutus siitä miten asiat alkaa elää omaa elämäänsä, kun niitä tarpeeksi toistellaan.
Toinen muistutus (onneksi hauskempi) oli se kun tumpussa alettiin etsiä lähdettä sille, miksi kaikki arvelivat että jan ei ensin lämmennyt nacelle. Lopulta löytyi jonkun tosi varhaisen (englanninkielisen?) liven tiivistelmä, eli ei siis edes liven tallennetta vaan joku oli kirjoitellut niitten vastauksia muistiin. Siinä kysyttiin jotain miten muut suhtautui naceen tms ja Jan vastasi että olihan se aluksi a bit sus. Ja tää muuntui matkan varrella paljon suuremmaksi ja hirveä määrä ficcejä kirjoitettiin siitä miten Jan ei yhtään sietänyt basistin vaihdosta jne. Mutta taustalla olikin vaan tollanen tavanomainen läppä jota kaverista helposti sanotaan 😃
 
vierailija
Toi B ja S keissi ja twitterin "havainnot" on mun mielestä hyvä esimerkki siitä, että ei kannata kaikkia netissä esitettyjä tarinoita uskoa. Tämäkin nyt esillä oleva bongaus alkoi siitä, että aikaisemmin kuvatun videon perusteella oletettiin Bn olevan jo Sloveniassa ja vastaavasti jonkun taksikuski-veljen havainnon mukaan S olis ollut Pariisissa. Mutta nää on nyt tuolla esitetty ja aika moni on valmis näitä uskomaan, vaikka toi B juttu on ihan todistettavasti virheellinen. Nää juorut alkaa elää omaa elämäänsä ja pian niistä tulee jo tositarina, johon vedotaan monessa yhteydessä kun halutaan pönkittää sitä omaa kuviteltua todellisuutta. Herätys nyt ihmiset! Yhtä hataralla pohjalla ne kesän lentokenttä- ja festaribongauksetkin on.
Nuo on eri asioita. Jotkut on ilmeisesti päätelleet sen Slovenian, ei kukaan ole twiitannut nähneensä B:tä nyt siellä. Mä ainakin mietin aina kaikilla kertoilla erikseen, mikä musta tuntuu uskottavalta muiden asioiden valossa. En automaattisesti usko kaikkea tai ole uskomatta mitään. Jotkut asiat voi olla myös mahdollisia ja herättää kiinnostusta, vaikka niistä ei olisi itsekään varma mitä uskoo. Mielipidettä voi myös ihan muuttaakin tilanteen kehittyessä. Itse oon muuttanut tässä ajan kuluessa useammankin kerran.

Musta S suhteeseen uskovat ei yleisesti ottaen oo olleet niitä, jotka ei millään voi muuttaa mielipidettään, vaan enemmän niitä, jotka kiinnostuu todellisista tapahtumista ja pohtii niitä. Jossain yksittäisessä asiassa voi uskoakin asian menneen jollain tietyllä tavalla, mutta jos selviäisi että B tai S seurustelee jonkun muun kanssa, tai eivät näkisi pitkään aikoihin, en usko että kovin moni jäisi asiaan jumimaan.
 
vierailija
Nuo on eri asioita. Jotkut on ilmeisesti päätelleet sen Slovenian, ei kukaan ole twiitannut nähneensä B:tä nyt siellä. Mä ainakin mietin aina kaikilla kertoilla erikseen, mikä musta tuntuu uskottavalta muiden asioiden valossa. En automaattisesti usko kaikkea tai ole uskomatta mitään. Jotkut asiat voi olla myös mahdollisia ja herättää kiinnostusta, vaikka niistä ei olisi itsekään varma mitä uskoo. Mielipidettä voi myös ihan muuttaakin tilanteen kehittyessä. Itse oon muuttanut tässä ajan kuluessa useammankin kerran.

Musta S suhteeseen uskovat ei yleisesti ottaen oo olleet niitä, jotka ei millään voi muuttaa mielipidettään, vaan enemmän niitä, jotka kiinnostuu todellisista tapahtumista ja pohtii niitä. Jossain yksittäisessä asiassa voi uskoakin asian menneen jollain tietyllä tavalla, mutta jos selviäisi että B tai S seurustelee jonkun muun kanssa, tai eivät näkisi pitkään aikoihin, en usko että kovin moni jäisi asiaan jumimaan.
Siis tuo kaikkihan on lähtenyt siitä oletuksesta että s olisi Pariisissa, mutta siitä on ainoastaan yksi havainto ja se oli sen tviittaajan taksikuskiveli joka sitä kuulemma oli kuskannut. Ja tätä on pidetty niin luotettavana tietona että on sit lähdetty virittelemään bojania paikalle tai sadieta Sloveniaan kun ei sillä ollutkaan muotinäytöshommia jne.
 

Yhteistyössä