K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eihän se mitään sellaista sanonut, eikä tosiaankaan tahallaan mitään tuollaista ollut sanovinaan. Ei voi vääntää toisen puheesta tuollaista.
Itse taas väännät omiin tarkoituksiis sopivat asiat tästäkin jutusta, Kn ei ois edelleenkään tarvinnut sanoa ton mainoksen yhteydessä mitään siitä, että ovat ystäviä Bn kanssa. Liekö joku tosishippari sille laittanut jotain viestiä lemmenlomasta Bojanin kanssa kun koki tarpeelliseksi mainita asian.
 
vierailija
Itse taas väännät omiin tarkoituksiis sopivat asiat tästäkin jutusta, Kn ei ois edelleenkään tarvinnut sanoa ton mainoksen yhteydessä mitään siitä, että ovat ystäviä Bn kanssa. Liekö joku tosishippari sille laittanut jotain viestiä lemmenlomasta Bojanin kanssa kun koki tarpeelliseksi mainita asian.
Sitähän mä juuri tarkoitin, ei olis tarvinnut sanoa, mutta toi esille kuitenkin että ovat vaan ystäviä. Se oli ihan selkeästi sanottu. Ei voi väännellä mitään tuollaisia tarinoita mitä muka meinasi sanoa tai vihjasi.
 
vierailija
Itse taas väännät omiin tarkoituksiis sopivat asiat tästäkin jutusta, Kn ei ois edelleenkään tarvinnut sanoa ton mainoksen yhteydessä mitään siitä, että ovat ystäviä Bn kanssa. Liekö joku tosishippari sille laittanut jotain viestiä lemmenlomasta Bojanin kanssa kun koki tarpeelliseksi mainita asian.
Itse ymmärsin ihan toisin päin sen mitä tuo kirjoittaja tarkoitti.
 
vierailija
Tietenkin jatkan. Miksi en jatkaisi? Vai luuleeko joku, ettei noiden välillä tapahtunut lomalla mitään? Aika selittelyä nyt noi K:n jutut.
Ei tietenkään tapahtunut, olivat ystävinä lomalla kuten K sanoi. Kärtsä on juuri muuttanut tyttiksensä kanssa uuteen kotiin, törkeetä taas tuollainen vihjailu. Ootko sä tai joku muu tosishippaaja laittanut kenties Kärtsälle viestiä lemmenlomasta Bn kanssa, kun koko tarpeelliseksi sanoa asiasta?
 

Yhteistyössä