Sama.Mä oon ihan varma että toi independent profject oli toi niitten yhteisreissu
No ei kyllä varmasti tarkoita tota.Mä oon ihan varma että toi independent profject oli toi niitten yhteisreissu
Onkohan samanlainen SOON kuin JoksuillaEi oo totta, nyt myös Siddharta kirjoittaa postauksessaan SOON eikä muuta (tai on siinä sama sloveeniksi).
Mitähän se Siddhartan soon sitten pitää sisällään?Onkohan samanlainen SOON kuin Joksuilla
Jotenkin hohdokkuutta katosi, kun kyseessä olikin ilmaismatka Bojanin kanssa.Niinhän me tiedettiin että tää loma oli taas kaupallinen yhteistyö.
Missä se video on?Niinhän me tiedettiin että tää loma oli taas kaupallinen yhteistyö.
Miettikää niitä kommentteja tosta matkasta mitä aikuiset ihmiset on kirjoittanut, voi apuaJotenkin hohdokkuutta katosi, kun kyseessä olikin ilmaismatka Bojanin kanssa.
InstastooritMissä se video on?
Hyvä muistutus myös Kärtsältä tuo, että ovat Boitsun kanssa ystäviä. Onkohan sille jotkut laittanut jotain lemmenloma viestejä dm:llä, eipä nimittäin ois mikään ihme...Jotenkin hohdokkuutta katosi, kun kyseessä olikin ilmaismatka Bojanin kanssa.
Jep hyvä, että muistutti. Shipatahan saa, jos tahtoo, mutta joskus shippaaminenkin menee vaan jollain yli.Hyvä muistutus myös Kärtsältä tuo, että ovat Boitsun kanssa ystäviä. Onkohan sille jotkut laittanut jotain lemmenloma viestejä dm:llä, eipä nimittäin ois mikään ihme...
Ei minusta, tälle matkalle halusi juuri Bojanin mukaan ja saivat olla kahdestaan viikon, sellaista aikaa heillä ei oo ollut aiemmin. Hyvä että sanoi myös tuosta, että ovat vaan ystäviä.Jotenkin hohdokkuutta katosi, kun kyseessä olikin ilmaismatka Bojanin kanssa.
Ei ne välttis kaksistaan ollutEi minusta, tälle matkalle halusi juuri Bojanin mukaan ja saivat olla kahdestaan viikon, sellaista aikaa heillä ei oo ollut aiemmin. Hyvä että sanoi myös tuosta, että ovat vaan ystäviä.
Olipa tai ei, niin ei sillä väliä. Musta kyllä vaikutti että tällä kertaa olivat kahdestaan, kun puhui siihen suuntaan ja muutenkin puhui rehellisesti samassa yhteydessä siitä ystävyydestä.Ei ne välttis kaksistaan ollut
Tai sit on b mukana kun mainos, eikä halua julkisesti kertoa että myös ty mukana vaan voi kertoa mitä teki b kansOlipa tai ei, niin ei sillä väliä. Musta kyllä vaikutti että tällä kertaa olivat kahdestaan, kun puhui siihen suuntaan ja muutenkin puhui rehellisesti samassa yhteydessä siitä ystävyydestä.
Siis en tarkota et b on mukana vain siksi kun on mainos, tottkai on halunnut mennä ystävän kans lomalle samallaTai sit on b mukana kun mainos, eikä halua julkisesti kertoa että myös ty mukana vaan voi kertoa mitä teki b kans
Mä ainakin oon koko ajan uskonut, että kahdestaan ovat reissussa, ystävinä. Ei heillä oo vielä sellaista mahdollisuutta ollutkaan kun tapaamiset on aina olleet keikkojen yhteydessä ison porukan ympäröimänä.Olipa tai ei, niin ei sillä väliä. Musta kyllä vaikutti että tällä kertaa olivat kahdestaan, kun puhui siihen suuntaan ja muutenkin puhui rehellisesti samassa yhteydessä siitä ystävyydestä.
Minä uskon enemmän kuin ystävyyteen kans, ei voi mainoksessa sellaista sanoa tietenkään ja meinaa sanoa homostelemaan.Tai sit on b mukana kun mainos, eikä halua julkisesti kertoa että myös ty mukana vaan voi kertoa mitä teki b kans
Täh. Onhan se ollut selvä kaikille paitsi tuolle yhdelle. Shippaus on fantasiaa, ja jatkuu edelleen.No niin, K selvensi asian että ovat ystäviä. Oiskohan se asia nyt selvä kaikille. Ovat ihania, mahtavaa että K halusi juuri Boitsun mukaan lomalle. Ne on loistava parivaljakko ihan ystävinäkin
No eihän Kärtsän ois tarvinnut mainita yhtään mitään, mutta halus kuitenkin sanoa että ystäviä ovat. On se kumma kun ei taas voi Kn (tai Bn) omia sanoja uskoa.Minä uskon enemmän kuin ystävyyteen kans, ei voi mainoksessa sellaista sanoa tietenkään ja meinaa sanoa homostelemaan.