vierailija
Pysyy.Mielenkiintosta nähdä pysyyko bluza sbj:n edellä koko ajan spottarissa.
Pysyy.Mielenkiintosta nähdä pysyyko bluza sbj:n edellä koko ajan spottarissa.
Mäkin veikkaan että jooPysyy.
Rakastan tosta kuvasarjasta sitä missä jan kourii krisin pyllyä. Se ei vissiin oo ihan alkuperäisen tarkoituksen mukainen kuva kun kaikissa muissa jokainen on ihan yksinään ja siinä ei kriskään pysty ihan poseeraamaan vaan nauraa. Mutta on se niin herkullinen kuva että ihanaa kun julkaisivat senkin!KrisTumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Tämä. Ei se hirveen kohteliasta ole että kun toinen sanoo noin, aletaan vääntää jotain ihan päinvastaista sen sanoista ja naureskella sille.Kävin huvikseni lukemassa Antti Tuiskun vanhoja haastatteluja, joissa hän avautuu ystävyydestään Kalleen. Kutsuu Kallea niissä veljeksi jne. Ihan sama kuvio tuntuu toistuvan nyt Bojanin ja Kärtsän kohdalla, osa ei millään halua uskoa, että he ovat pelkkiä ystäviä. Huvittavinta on tosiaan se, kun Kalle meni naimisiin, niin sitä väitettiin kulissiliittoksi. Antti sanookin yhdessä haastattelussa; ”Tämä kertoo aika paljon siitä, että ihmiset näkevät asiat juuri sillä tavalla, miten haluavat nähdä”.
Mä en ollut koskaan kiinnostunut Antista musiikillisesti, mutta Kallen tiesin Smakista ja hän oli mielestäni todella söpö. En ollut mitenkään kummankaan fandomissa ja silti jotain kautta olin kuullut huhuja, että Kalle ja Antti olisivat pari ja olin oikeasti todella yllättynyt, kun Kallen avioliitosta uutisoitiin Siksi ymmärrän pikkuisen myös niitä Käärijästä vain etäisesti jotain tietäviä, joiden ainoa käsitys Käärijästä on omituiset puheet jostain viisu-pojasta ja uutisissa olleet erinäiset maininnat homoeroottisista of-julkaisuista ja lavalla kourimisista. He saattaisivat hyvinkin päätellä että Kyproksen uima-altaalla istuu poikaystävä eikä vain ystävä.Kävin huvikseni lukemassa Antti Tuiskun vanhoja haastatteluja, joissa hän avautuu ystävyydestään Kalleen. Kutsuu Kallea niissä veljeksi jne. Ihan sama kuvio tuntuu toistuvan nyt Bojanin ja Kärtsän kohdalla, osa ei millään halua uskoa, että he ovat pelkkiä ystäviä. Huvittavinta on tosiaan se, kun Kalle meni naimisiin, niin sitä väitettiin kulissiliittoksi. Antti sanookin yhdessä haastattelussa; ”Tämä kertoo aika paljon siitä, että ihmiset näkevät asiat juuri sillä tavalla, miten haluavat nähdä”.
Ainakin näin just vähän aikaa sitten jonkun S-fanin ihmettelevänbtwitterissä mitä S oikein tekee ees Pariisissa kun ei oo näkynyt ilmeisesti missään tilaisuuksissa siellä.Ei taida olla Sadiestä vielä mitään kuvia Pariisista. Meniköhän se sittenkään sinne muotiviikoille, vai tuliko kenties jostain muusta syystä Eurooppaan?
Jos se vaihtoikin vaan lentoa ja meniAinakin näin just vähän aikaa sitten jonkun S-fanin ihmettelevänbtwitterissä mitä S oikein tekee ees Pariisissa kun ei oo näkynyt ilmeisesti missään tilaisuuksissa siellä.
Jos Bojan ei lentänyt suoraan Pariisiin tapaamaan Sadieta niin olen aivan varma, että Sadie joko lensi tai lentää seuraavaksi Sloveniaan.Jos se vaihtoikin vaan lentoa ja meni
Sloveniaan?
Joku oli twiitannut että S oli matkustanut hänen olikohan nyt veljensä? taksissa.Niin siis mistä tiedetään että Sadie on Pariisissa?
Mä veikkaan samalla tavalla.Jos Bojan ei lentänyt suoraan Pariisiin tapaamaan Sadieta niin olen aivan varma, että Sadie joko lensi tai lentää seuraavaksi Sloveniaan.
Jep, tämän saman mäkin näin ja oli veli.Joku oli twiitannut että S oli matkustanut hänen olikohan nyt veljensä? taksissa.
Ilmankos se ei pääse sinne Sloveniaan kun Tjäreborgilla ei ole matkoja sinne. Vaihtaisi sponsorin Aurinkomatkoihin niin jo onnistuisi.Niinhän me tiedettiin että tää loma oli taas kaupallinen yhteistyö.
Jos on esim. vaan vaihtanut lentoa ja mennyt taksilla eri kentälle, niin ei ois mikään ihme, ettei muita havaintoja olisi.No joo jos tää on ainoa havainto Sadiesta Pariisissa niin ei ehkä kovin uskottavaa. Eiköhän tuolla pörrää paparazzit kentillä kuvaamassa saapuvia julkkiksia, ja nyt ei oo edes siitä mitään kuvia niinkuin viimeksi.
Aika todennäköisesti.Jos Bojan ei lentänyt suoraan Pariisiin tapaamaan Sadieta niin olen aivan varma, että Sadie joko lensi tai lentää seuraavaksi Sloveniaan.
Ei tule tapahtumaan, siinähän odotatte. Ei ne niin hyviä ystäviä ole.Mä veikkaan samalla tavalla.