K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi oletetaan että se B:n mahdollinen tyttis on just S? Entä jos hän seurustelee ihan jonkun toisen naisen kanssa.
Jos on joku, niin toki voi teoriassa olla joku muukin. Ei silti ehkä kovin todennäköistä, että tyttöystävä olis joku muu, mutta silti häntä ei olis bongattu, vaan sen sijaan yhden jenkkinäyttelijä, jonka kanssa järjestävät tapaamisia aika tiheällä tahdilla sekä kiertueella, että toistensa luona, huolimatta välimatkasta. Kyllä mä luulen että se on S, jos joku.
 
vierailija
Et tiedä S:stä yhtään mitään ja tuomitset vain somen perusteella? Hänhän voi olla mitä kivoin, huumorintajuisin ja suloisin tyyppi oikeasti.
Jos oikeasti katsoo haastatteluita niin näkee että S on tosi symppis. Voihan sitä väittää omien kuvitelmiensa perusteella vaikka mitä, jos ei siedä ajatusta suhteesta, eikä siksi seuraa. Sekin on kiva video, missä S on nostanut D:n syliin ja laulaen pyörittää häntä ympäri. Ja niitä hassutteluvideoita on hänestä vaikka kuinka paljon.
 
vierailija
Mä olen myös ajatellut, että B:n pitkäaikainen kumppani tulee löytymään kotopuolesta, ellei sellainen jo ole. Toki ennen vakiintumista voi käydä vähän lumpustelemassa maailmalla ennenkuin Se Oikea löytyy.
Mä taas luulen että Sloveniassa on liian pienet piirit, niin kuin B on itsekin sanonut. Nuo julkkiksetkin on varmasti suunnilleen kaikki toisilleen tuttuja. Ystävät on tuttuja jo koulu-ja opiskeluajoilta. Jos ei heidän kanssaan ole aiemmin syntynyt seurustelusuhdetta, niin harvemmin yhtäkkiä enää pitkän tuntemisen jälkeen syntyy. Kyllä mä luulen että se seurustelukumppani tulee olemaan jostain muualta, onpa sitten S tai joku muu.
 
vierailija
ja miten muka ois aikaa kun on niin paljon muitakin ihmsiä? Joksujakin on vaikka kuin monta. Ei mitenkään ehdi pitämään yhteyttä.
Siis hetkinen ketkä ei ehdi pitämään yhteyttä K&B vai? Joksut on sosiaalisesti taitavia ihmisiä, he kyllä osaavat antaa aikaansa kaikille ystävilleen niin tahtoessaan. Myös B K:lle. Kyllä he osaavat aikaa järjestää
 
vierailija
Jos oikeasti katsoo haastatteluita niin näkee että S on tosi symppis. Voihan sitä väittää omien kuvitelmiensa perusteella vaikka mitä, jos ei siedä ajatusta suhteesta, eikä siksi seuraa. Sekin on kiva video, missä S on nostanut D:n syliin ja laulaen pyörittää häntä ympäri. Ja niitä hassutteluvideoita on hänestä vaikka kuinka paljon.
Mä olen ihastellut näitä D:n & S:n yhteisiä videoita sekä kuvia. Ne on aivan ihania.💛💜 Katselin just videota, missä D puhuu ja vitsi miten ilmeikäs sekä pulppuileva hän siinä. D:ssä on sen lisäksi toki se syvällinen ja vakava puoli. Eilen kirjoitin tänne D:n kengistä, mutta ne ei saaneet sillä hetkellä vastakaikua. Hitto ne oli upeat.🤩
 
vierailija
Siis hetkinen ketkä ei ehdi pitämään yhteyttä K&B vai? Joksut on sosiaalisesti taitavia ihmisiä, he kyllä osaavat antaa aikaansa kaikille ystävilleen niin tahtoessaan. Myös B K:lle. Kyllä he osaavat aikaa järjestää
ei mitenkään. Vain yhteen ihmiseen kerkeää kerrallaan ja muut jää elämästä pois. Harmi. Näin shippari faktantarkastaja täällä kertoi.
 
vierailija
Siis hetkinen ketkä ei ehdi pitämään yhteyttä K&B vai? Joksut on sosiaalisesti taitavia ihmisiä, he kyllä osaavat antaa aikaansa kaikille ystävilleen niin tahtoessaan. Myös B K:lle. Kyllä he osaavat aikaa järjestää
No tosiaankin osaa järjestää, juurihan ne on lomallakin kahdestaan. Nämä taitaa olla niitä S suhteeseen uskovia ilkeilijöitä, joille K olisi uhka tälle kuvitellulle suhteelle.
 
vierailija
Jos on joku, niin toki voi teoriassa olla joku muukin. Ei silti ehkä kovin todennäköistä, että tyttöystävä olis joku muu, mutta silti häntä ei olis bongattu, vaan sen sijaan yhden jenkkinäyttelijä, jonka kanssa järjestävät tapaamisia aika tiheällä tahdilla sekä kiertueella, että toistensa luona, huolimatta välimatkasta. Kyllä mä luulen että se on S, jos joku.
Mä luulen et se on Miha. Piilottavat suhteensa.
 
vierailija
Siis hetkinen ketkä ei ehdi pitämään yhteyttä K&B vai? Joksut on sosiaalisesti taitavia ihmisiä, he kyllä osaavat antaa aikaansa kaikille ystävilleen niin tahtoessaan. Myös B K:lle. Kyllä he osaavat aikaa järjestää
Eiköhän tuo kirjoittaja tuossa ihan vaan kuittaile niille, jotka aina väittää että B ja Joksut ei tule enää näkemään S:ää ja D:tä ajanpuutteen takia.
 
vierailija
Mä olen ihastellut näitä D:n & S:n yhteisiä videoita sekä kuvia. Ne on aivan ihania. Katselin just videota, missä D puhuu ja vitsi miten ilmeikäs sekä pulppuileva hän siinä. D:ssä on sen lisäksi toki se syvällinen ja vakava puoli. Eilen kirjoitin tänne D:n kengistä, mutta ne ei saaneet sillä hetkellä vastakaikua. Hitto ne oli upeat.
Oliko ne ne korkeat hopeiset kimaltelevat kengät? Ne on kyllä hienot 🔥
 

Yhteistyössä