vierailija
No ei siellä muita ole, kun K itse kuvas sen taksijutun, eiköhän ihan kykene matkustamaan yksinkin.Videot aitoja, mutta mistään ei voi tietää, ovatko kahden vai pysyykö muu seurue vaan piilossa.
No ei siellä muita ole, kun K itse kuvas sen taksijutun, eiköhän ihan kykene matkustamaan yksinkin.Videot aitoja, mutta mistään ei voi tietää, ovatko kahden vai pysyykö muu seurue vaan piilossa.
Hän on ollut enemmän tai vähemmän järjiltään siitä lähtien kun tapasi BojaninMun on kyllä tosi vaikea uskoa, että K olisi reissussa ilman ketään omasta hovista mukanaan. Se olisi niin epätyypillistä hänelle. Miettikää nyt itsekin. Sehän on aivan ennenkuulumatonta. Hänhän on suorastaan järjiltään, jos näin on päässyt käymään.
Tätä me ei muuten tiedetä. Osalla ihmisistä on joku ihmeen päähänpinttymä siitä, ettei K olisi koskaan reissannut yksin. Hyvin on voinut reissata. Voi myös olla, että viihtyy niin hyvin porukassa, ettei edes halu matkustaa yksin. Tätä matkustus asiaa voisi jossakin haastattelussa kysyä häneltä.Hei camoon. Miten niin ennenkuulumatonta tai epätyypillistä. Ilmeisesti tykkää reissata porukassa ja nyt se reissuseura on B. Sitä paitsi on kai aika luonnollista, että viime aikoina on lomaillut läheisten kanssa, koska keikkoja ja muita töitä on ollut niin paljon, ettei yhteistä aikaa muuten löydy. Siinähän ne yhdistyy mukavasti. Muistaakseni K jossain Tjäreborg-blogissa taisi sanoa, että haluaisi joskus kyllä päästä ihan itsekseen reissuun, muistaakseni liittyi jonkunlaiseen irtiottoon ja nollaukseen. Ei sii ole mitenkään vieras tää ajatus hänelle ja ties vaikka miten paljon on joskus ennen reissanutkin itsekseen..
Molemmat on yksin, nyt menee jo vähän epätoivoisiksi jutut ja S on ystävä, jota B tuskin ihan vähään aikaan näkee, koska juorut.Eihän Bojankaan välttämättä ole yksin. Vaikea kyllä kuvitella esim Sadieta tuonne, mutta mistäs sitäkään tietää.
Mikä yksinpuhelu? Miten mun viesti oli mukamisten trollausta? En tajuaMene trollailemaan muualle kiitos. Meitä ei kiinnosta sun yksinpuhelu.
On sanonut joo.Onko K sanonut että sillä ei koskaan ole ollut ulkomaalaisia ystäviä? Vaikea uskoa, kun on tyyliin thaimaalaisia serkkujakin tai mitä se nyt olikin. Ja just oli jonkun Serbialaisen häissäkin. Voihan olla puolisuomalaisiakin ystäviä.
Höpö höpö. Ihan järjissään K on, vaikka hän onkin tuollainen luonnonlapsi ja tekee meille m/m viihdettä.Hän on ollut enemmän tai vähemmän järjiltään siitä lähtien kun tapasi Bojanin
No tuo ajatus käväisi kyllä minunkin päässäni. MRS=3Hän on ollut enemmän tai vähemmän järjiltään siitä lähtien kun tapasi Bojanin
Googlen mukaan se kirjoittaa norjaa ja ja sen kuvapostauksissa onusein tägättynä norja.Se mies on kai tanskalainen. Vauvallakin se on ollut jo ruotsalainen ja norjalainen
Tai sitte kuvas sen itse just siksi että vaikuttais olevan yksin. Siis tottakai on mahdollista että on yksinkin, mutta mahdollista myös että on se gf mukana. Ei oo kuitenkaan nyt ketään sellaista matkassa joka vois sometuksellaan paljastaa löytyykö seurueesta muitakin...No ei siellä muita ole, kun K itse kuvas sen taksijutun, eiköhän ihan kykene matkustamaan yksinkin.
älä välitä, hän on se trolli ja tahallaan ärsyttäjä. Jätetään rauhaan ja puhutaan kivoista jutuista kuten vaikka Kärtsän aj Bojanin lomastaMikä yksinpuhelu? Miten mun viesti oli mukamisten trollausta? En tajua
Tiedetään jo että on ainakin neljän porukka nyt ollut kaks iltaa. Muista emme tiedä.Molemmat on yksin, nyt menee jo vähän epätoivoisiksi jutut ja S on ystävä, jota B tuskin ihan vähään aikaan näkee, koska juorut.
Miksi sitä K&B shippiä pitää tunkea tänne? Juuri kun tunnelma muuttui positiiviseksi vai yrittääkö trolli nyt ärsyttää tällä tavoin? Menkää puutarhaan jatkamaan shippausta.No tuo ajatus käväisi kyllä minunkin päässäni. MRS=3
mistä tuli nyt käsitys että ne pohjoismaalaiset olis tänäänkin mukana? Ei ne ainakaan olleet ne sombrero-hattuisetTiedetään jo että on ainakin neljän porukka nyt ollut kaks iltaa. Muista emme tiedä.
Menipäs tunnistus pieleen vaihteeksi. Joku toinen vastasi sulle äsken ja pidät häntä minuna, jonka viestin perään laitoit trollisyytöksen. Vastasin sulle ihan eri viestillä.No en mä niin tyhmä ole, ettekö näkisi sun selvää kuviota täällä. Vastailet itsellesi ja jatkat jankkaamista yksin. Ihan tyypillistä trollin käyttäytymistä.
Selvyyden vuoksi ilmoitan vielä, että olen iloinen, jos nyt saavat olla ihan kaksistaan reissussa, mutta vaikea sitä on uskoa. Siellä on varmaan muitakin ja nämä kahdenkeskiset postaukset on osa joksujen uuden levyn promoa?Molemmat on yksin, nyt menee jo vähän epätoivoisiksi jutut ja S on ystävä, jota B tuskin ihan vähään aikaan näkee, koska juorut.
Niinpä, taisi olla eri henkilöitä kuitenkin.mistä tuli nyt käsitys että ne pohjoismaalaiset olis tänäänkin mukana? Ei ne ainakaan olleet ne sombrero-hattuiset
jätetään trollit rauhaan ja jatketaan muilla jutuillaMenipäs tunnistus pieleen vaihteeksi. Joku toinen vastasi sulle äsken ja pidät häntä minuna, jonka viestin perään laitoit trollisyytöksen. Vastasin sulle ihan eri viestillä.
Että silleen.
Mitä ihmettä nyt taas? Kirjoitan täällä mukavia juttuja ja sä alat syyttelemään trolliksi. Millä perusteella olen trolli?älä välitä, hän on se trolli ja tahallaan ärsyttäjä. Jätetään rauhaan ja puhutaan kivoista jutuista kuten vaikka Kärtsän aj Bojanin lomasta
Niiden instassa on kans postaus meksikolaisesta ravintolasta samaan aikaan kuin K:lla.mistä tuli nyt käsitys että ne pohjoismaalaiset olis tänäänkin mukana? Ei ne ainakaan olleet ne sombrero-hattuiset
Anteeksi tämä harha-askel. En harrasta shippausta kylläkään. Suorastaan inhoan sitä.Miksi sitä K&B shippiä pitää tunkea tänne? Juuri kun tunnelma muuttui positiiviseksi vai yrittääkö trolli nyt ärsyttää tällä tavoin? Menkää puutarhaan jatkamaan shippausta.
Älä vastaa trollille enää kiitos. Selvästi jankkaa täällä yksinään. Rasittaa muutenkin tämä trolli huutelu. Sitä on onneksi hyvin hyvin harvoin täällä.jätetään trollit rauhaan ja jatketaan muilla jutuilla
Hyvin siellä voi olla muitakin mukana. En ymmärrä, miksi se pitää kieltää niin kiivaasti. Sitäpaitsi onko sillä seurueen koolla kauheasti edes väliä.Videot aitoja, mutta mistään ei voi tietää, ovatko kahden vai pysyykö muu seurue vaan piilossa.
nimenomaan, ihan sama ketä siellä on mukana, nyt saadaan kivaa bojere materiaalia, nautitaan siitäHyvin siellä voi olla muitakin mukana. En ymmärrä, miksi se pitää kieltää niin kiivaasti. Sitäpaitsi onko sillä seurueen koolla kauheasti edes väliä.
Ehkä jättänyt muun seurueen hotellille siksi aikaa.No ei siellä muita ole, kun K itse kuvas sen taksijutun, eiköhän ihan kykene matkustamaan yksinkin.