K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun on kyllä tosi vaikea uskoa, että K olisi reissussa ilman ketään omasta hovista mukanaan. Se olisi niin epätyypillistä hänelle. Miettikää nyt itsekin. Sehän on aivan ennenkuulumatonta. Hänhän on suorastaan järjiltään, jos näin on päässyt käymään.
Hän on ollut enemmän tai vähemmän järjiltään siitä lähtien kun tapasi Bojanin
 
vierailija
Hei camoon. Miten niin ennenkuulumatonta tai epätyypillistä. Ilmeisesti tykkää reissata porukassa ja nyt se reissuseura on B. Sitä paitsi on kai aika luonnollista, että viime aikoina on lomaillut läheisten kanssa, koska keikkoja ja muita töitä on ollut niin paljon, ettei yhteistä aikaa muuten löydy. Siinähän ne yhdistyy mukavasti. Muistaakseni K jossain Tjäreborg-blogissa taisi sanoa, että haluaisi joskus kyllä päästä ihan itsekseen reissuun, muistaakseni liittyi jonkunlaiseen irtiottoon ja nollaukseen. Ei sii ole mitenkään vieras tää ajatus hänelle ja ties vaikka miten paljon on joskus ennen reissanutkin itsekseen..
Tätä me ei muuten tiedetä. Osalla ihmisistä on joku ihmeen päähänpinttymä siitä, ettei K olisi koskaan reissannut yksin. Hyvin on voinut reissata. Voi myös olla, että viihtyy niin hyvin porukassa, ettei edes halu matkustaa yksin. Tätä matkustus asiaa voisi jossakin haastattelussa kysyä häneltä.
 
vierailija
Tuskin saadaan koskaan tietää. Jos kummallakaan on jotain ei-julkisuudenhaluisia kavereita messissä niin sekä K että B osaavat varmasti tässä vaiheessa olla kuvaamatta mitään jos kukaan niistä en edes äänenkantaman päässä. Suurimman osan päivästähän he on somettamatta, ja K hoitaa kaiken fimaamisen.
 
vierailija
No ei siellä muita ole, kun K itse kuvas sen taksijutun, eiköhän ihan kykene matkustamaan yksinkin.
Tai sitte kuvas sen itse just siksi että vaikuttais olevan yksin. Siis tottakai on mahdollista että on yksinkin, mutta mahdollista myös että on se gf mukana. Ei oo kuitenkaan nyt ketään sellaista matkassa joka vois sometuksellaan paljastaa löytyykö seurueesta muitakin...
 
vierailija
No en mä niin tyhmä ole, ettekö näkisi sun selvää kuviota täällä. Vastailet itsellesi ja jatkat jankkaamista yksin. Ihan tyypillistä trollin käyttäytymistä.
Menipäs tunnistus pieleen vaihteeksi. Joku toinen vastasi sulle äsken ja pidät häntä minuna, jonka viestin perään laitoit trollisyytöksen. Vastasin sulle ihan eri viestillä.
Että silleen.
 
vierailija
Molemmat on yksin, nyt menee jo vähän epätoivoisiksi jutut ja S on ystävä, jota B tuskin ihan vähään aikaan näkee, koska juorut.
Selvyyden vuoksi ilmoitan vielä, että olen iloinen, jos nyt saavat olla ihan kaksistaan reissussa, mutta vaikea sitä on uskoa. Siellä on varmaan muitakin ja nämä kahdenkeskiset postaukset on osa joksujen uuden levyn promoa?
 
vierailija
Musta tuntuu että molemmat yrittää juoda pois ahdistustaan omista artistiuristaan. Tulee vähän fläshbäkit vuoden takaisiin märkiin aikoihin... K sanoi silloin että pitää saada elämäntaparemontti tehtyä, mutta se ei kai koskaan onnistunut. Ja B on vieläkin samassa ahdistuksen tilassa somen ja musajuttujen kaa. :(
 

Yhteistyössä