vierailija
Mitä ihmettä miksi ei esiintyisi?Tuskin se tuolloin enää edes esiintyy, mitä väliä?
Mitä ihmettä miksi ei esiintyisi?Tuskin se tuolloin enää edes esiintyy, mitä väliä?
B:llä on tulevaisuudessa menestyvä seksikeinu bisnes ja hän esiintyy yhä sen ohessa.Ihme negailua, miksi ei esiintyisi
Voisitko tehdä itsellesi ja meille kaikille palveluksen: lähde täältä kokonaan pois ankeuttamasta, kiitos! Miten joku voikin joka ainoaan asiaan suhtautua noin negatiivisesti?!Tuskin se tuolloin enää edes esiintyy, mitä väliä?
Aion käydä testaamassa sen kaikki keinut ja vaadin yksityiskohtaista palvelua.B:llä on tulevaisuudessa menestyvä seksikeinu bisnes ja hän esiintyy yhä sen ohessa.
Aha, sinä oot se vauvan seksikeinuja pakottava, poistin ne kaikki jutut.B:llä on tulevaisuudessa menestyvä seksikeinu bisnes ja hän esiintyy yhä sen ohessa.
Miten sulla voi Kökkiksen kuvat mennä noin tunteisiin. Jaksat haukkua niitä kolmella palstalla.Aha, sinä oot se vauvan seksikeinuja pakottava, poistin ne kaikki jutut.
Voisitko poistattaa myös itsesi. Tekisit silloin oikeasti hyvän työn.Aha, sinä oot se vauvan seksikeinuja pakottava, poistin ne kaikki jutut.
Bojan lentää ja keinuu seksikeinussaAha, sinä oot se vauvan seksikeinuja pakottava, poistin ne kaikki jutut.
Ei ollut, koska se olin minä joka kirjoitin ne kommentit. Taitaa sua harmittaa kun täältä ja puutarhalta ei viestit niin helposti lähdekään.Aha, sinä oot se vauvan seksikeinuja pakottava, poistin ne kaikki jutut.
Se keinukuva oli vaniljaa. En käsitä miten se meni jollakulla niin pahasti tunteisiin. Se oli fanartina kevyemmästä päästä.Miten sulla voi Kökkiksen kuvat mennä noin tunteisiin. Jaksat haukkua niitä kolmella palstalla.
Ei ole, se on tökerö kuva ja vielä pahempi on se moottoripyörä homokuvastokuva. Tekee kauniista ihmisistä ihan pöhelön näköisiä, romanttiset kuvat ymmärrän.Se keinukuva oli vaniljaa. En käsitä miten se meni jollakulla niin pahasti tunteisiin. Se oli fanartina kevyemmästä päästä.
K&B shippi ei tänne kuulu, mutta kyse on yhdestä Kökkiksen tuotoksesta. Ne on puutarhan puolella, jos kiinnostaa. Samalla voit lukea tämän yhden saarnat pakotuksesta ja siitä miten ficit ym. on kuvottavia.Mistä himskatin seksikeinusta nyt puhutaan? Yritin kysyä jo vauvalla, mutta ilmeisesti poistaja oli niin vikkelä ettei kukaan ehtinyt edes vastata.
Ei harmita, kyllä tiedän tämän, pidän vaan niitä kirjoittavia hieman tyhminä. Ja kyllä täältäkin välillä saa viestejä lähtemään, nyt en ole kokeillut.Ei ollut, koska se olin minä joka kirjoitin ne kommentit. Taitaa sua harmittaa kun täältä ja puutarhalta ei viestit niin helposti lähdekään.
Ehdottomasti. Täällä keinutaan sunnuntaisin seksikeinun ja Joksujen musan tahtiin.Oisko tänään seksikeinusunnuntai?
Äläpä nyt taas valehtele, en ole sanonut missään ficcejä kuvottaviksi ja luen niitä kyllä. Vai onko sinne nyt ilmestynyt joku muukin kirjoittaja?K&B shippi ei tänne kuulu, mutta kyse on yhdestä Kökkiksen tuotoksesta. Ne on puutarhan puolella, jos kiinnostaa. Samalla voit lukea tämän yhden saarnat pakotuksesta ja siitä miten ficit ym. on kuvottavia.
Eli et siis yökötellyt Kapteeni ja peräpukama ficille?Äläpä nyt taas valehtele, en ole sanonut missään ficcejä kuvottaviksi ja luen niitä kyllä. Vai onko sinne nyt ilmestynyt joku muukin kirjoittaja?
Mä kirjoitin niistä muutaman, koska ärsytti se, että ne asialliset seksikeinu kuvaan liittyvät kommentit sekä Kökkiksen insta linkkaus poistettiin sieltä. Joku linkkasi sen onneksi uudestaan ja vei vauvalle turvaan.Vauvallahan vain joku spämmäsi tota samaa pelkkää seksikeinussa keinuu yms eli ei mitään oikeeta asiaa aiheeseen. En ihmettele että ne poistui kun tuli monta viestiä putkeen
*puutarhalle turvaan siis. En vaan voi käsittää sitä, että kaikki kuumistelu poistetaan sieltä nykyään.Mä kirjoitin niistä muutaman, koska ärsytti se, että ne asialliset seksikeinu kuvaan liittyvät kommentit sekä Kökkiksen insta linkkaus poistettiin sieltä. Joku linkkasi sen onneksi uudestaan ja vei vauvalle turvaan.