vierailija
Tossa biisissä ois mun mielestä aineksia kyllä torvillekin mutta ei tosiaan bojanin trumpetilleKunhan ei Boitsun trumpettia.
Tossa biisissä ois mun mielestä aineksia kyllä torvillekin mutta ei tosiaan bojanin trumpetilleKunhan ei Boitsun trumpettia.
Siis tuohan ei ole ihan biisin alusta vaan vasta kun laulu alkaa. Ei siitä alkuosasta vielä voi mitään sanoa.Oli kyllä alkua nimenomaan muutettu ja hieman hidastettu, itsellä ollut aina tarkka sävelkorva.
Pääsin kuuntelemaan ja ei ollut hidastunut mielestäni, ei ainakaan sillä tavoin pelkäsin. Pelkäsin vähän sitä hidastamista siitä asti, kun siitä esitettiin hitaampi versio, oliskohan ollut Puolassa. Mutta se kuulosti nyt juuri siltä kuin toivoinkin.X:stä löytyy ja linkki tosiaan vauvalla. Oli se alku mielestäni hidastunut hieman, ei tämä alkuperäistä voita, mutta vaikea arvioida ilman kokonaisuutta oli niin lyhyt pätkä.
OnBojanin ääni on niin ihana!
Ei pitäis yrittää kirjoittaa kommentteja palstalle samalla kun tekee jotain muuta. Jää aina sanoja välistä sun muita virheitä. Siis ei ollut hidastunut sillä tavoin kuin pelkäsin, piti sanomani.Pääsin kuuntelemaan ja ei ollut hidastunut mielestäni, ei ainakaan sillä tavoin pelkäsin. Pelkäsin vähän sitä hidastamista siitä asti, kun siitä esitettiin hitaampi versio, oliskohan ollut Puolassa. Mutta se kuulosti nyt juuri siltä kuin toivoinkin.
Ei mustakaan ole hidastunut, sama tempo on.Mä en erota että ois hitaampi. Koitin siis kuunnella kultsan versiota myös mutta ei mun korva tähän pysty. Livenä tietty voi aina tapahtua nopeutumista tai hidastumista.
Ei tosiaan kuulostanut paremmalta, et ole paljoa tainnut kuunnella.Ehkä ei suosittu mielipide tai en tiiä, mutta mun mielestä tää 30 sekuntia, mitä saatiin kuulla kuulosti jopa paremmalta kuin Kultsalla saattaa tosin olla, että en kauheesti siihen alkuperäiseen niin kiintynyt siinä vaiheessa
Ei ole sama.Ei mustakaan ole hidastunut, sama tempo on.
Kai nyt ihmisillä saa mielipide olla?Ei tosiaan kuulostanut paremmalta, et ole paljoa tainnut kuunnella.
Minusta live kuulostaa paremmalta, mutta täytyy kuunnella koko kokonaisuus ennenkuin voi varmasti sanoa.Ehkä ei suosittu mielipide tai en tiiä, mutta mun mielestä tää 30 sekuntia, mitä saatiin kuulla kuulosti jopa paremmalta kuin Kultsalla saattaa tosin olla, että en kauheesti siihen alkuperäiseen niin kiintynyt siinä vaiheessa
Voi hyvinkin olla sen tyyppinen. Aivan ihana se on jo nytkinMiettikää kuinka upea ääni B:llä on 40-60-vuotiaana. Hänen äänensä on sellainen, että siitä tulee vaan upeampi ja seksikkäämpi iän myötä. Enhän toki tiedä, että tuleeko näin oikeasti käymään, mutta se äänensävy on sellainen, että oletan iän mukanaan tuoman käheyden lisäävän sen kiehtovuutta.
Ja mitä sitten, jos en olekaan kuunnellut paljoon? Haluun säästää biisejä julkaisuihin asti.Kai nyt ihmisillä saa mielipide olla?
Ja laulaahan B livessä jotenkin enemmän tunteella tän, nyt on sellainen erilainen, pehmeämpi tyyli.Minusta live kuulostaa paremmalta, mutta täytyy kuunnella koko kokonaisuus ennenkuin voi varmasti sanoa.
Miettikää kuinka upea ääni B:llä on 40-60-vuotiaana. Hänen äänensä on sellainen, että siitä tulee vaan upeampi ja seksikkäämpi iän myötä. Enhän toki tiedä, että tuleeko näin oikeasti käymään, mutta se äänensävy on sellainen, että oletan iän mukanaan tuoman käheyden lisäävän sen kiehtovuutta.
Tuskin se tuolloin enää edes esiintyy, mitä väliä?Voi hyvinkin olla sen tyyppinen. Aivan ihana se on jo nytkin
Mustakin kuulosti tosi hyvältä! Mä luulen että tää on rakennettu niin että tää eka säkeistö on maltillinen ja vain ton akustisen kitaran säestämä (en oo varma kuuluuko muutakin), mutta luultavasti se kasvaa loppua kohden, tulee luonnollisesti noi bändin omat soittimet mutta varmaan just jousia ja ehkä joku puhallinkin.Ehkä ei suosittu mielipide tai en tiiä, mutta mun mielestä tää 30 sekuntia, mitä saatiin kuulla kuulosti jopa paremmalta kuin Kultsalla saattaa tosin olla, että en kauheesti siihen alkuperäiseen niin kiintynyt siinä vaiheessa
Mä taas olen samaa mieltä tuon edellisen kanssa, jonka mielestä se oli parempi. Tai sanoisin että yhtä hyvä, mutta levy-ja liveversioissa on aina omat juttunsa. Tärkeintä on että se oli riittävän samanlainen.Ei tosiaan kuulostanut paremmalta, et ole paljoa tainnut kuunnella.
Ihme negailua, miksi ei esiintyisiTuskin se tuolloin enää edes esiintyy, mitä väliä?
Voi hyvinkin olla! Äh olispa jo perjantaiMustakin kuulosti tosi hyvältä! Mä luulen että tää on rakennettu niin että tää eka säkeistö on maltillinen ja vain ton akustisen kitaran säestämä (en oo varma kuuluuko muutakin), mutta luultavasti se kasvaa loppua kohden, tulee luonnollisesti noi bändin omat soittimet mutta varmaan just jousia ja ehkä joku puhallinkin.
Mä luulen myös että voi olla noin, kun puhuivat monista soittimista ja eri versioista.Mustakin kuulosti tosi hyvältä! Mä luulen että tää on rakennettu niin että tää eka säkeistö on maltillinen ja vain ton akustisen kitaran säestämä (en oo varma kuuluuko muutakin), mutta luultavasti se kasvaa loppua kohden, tulee luonnollisesti noi bändin omat soittimet mutta varmaan just jousia ja ehkä joku puhallinkin.
B voi hyvin esiintyä vielä 40-60-vuotiaana. Sitäpaitsi onko hänen äänensä pohtiminen jotenkin sulta pois.Tuskin se tuolloin enää edes esiintyy, mitä väliä?