K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Gossip-tilillä oli keskustelua (huom. ei juoruja) siitä, että jotain on joksuissa muuttunut sys-kiertueen jälkeen. Siellä kommentointiin, että Lontoo ja hengaaminen isojen starojen kanssa, erit. D ja S, sai Krisin ja Bojanin kuvittelemaan olevansa isoja kansainvälisiä tähtiä ja siksi muuttuneet. "used to be so fun, seemed to be happier, different atmosphere"
Itse olen samaa mieltä että jotain on muuttunut, erityisesti Bojanissa, mutta en osaa tarkemmin eritellä mikä. Toki on paljon vähemmän esillä somessa tai missään muuallakaan, mutta semmonen pikkupoika ja hassuttelija ei tule enää esiin. Voihan se olla, että se on vielä olemassa, mutta sitä ei enää näy faneille päin.

Joo, tästä nyt siis taas joku vetää herneen nenään, että Bojanin haukkumista, mutta ei, sitä tämä ei ole. Eikö muut koe ehkä suruakin (?) siitä, että Bojan on muuttunut niin erilaiseksi? Eikö muut kaipaa sitä vanhaa Bojania?
En kaipaa, minua ei ainakaan kiusaa millään lailla se millainen hän on tänään.
 
vierailija
On väittänyt, kun sanotaan, että B vain kiertelisi asiaa. Se asettaisi B:n aika outoon asemaan monien silmissä.
Yritän selittää vielä kerran. B:llä ei ole velvollisuutta kertoa yksityisistä asioistaan. Jos ei halua kertoa ja kiertää asian, se ei ole valehtelua. Hän ei ole mikään julkisessa virassa toimiva henkilö, jonka kiertely työhön liittyvässä asiassa olisi kyseenalaista. Nuo ovat hänen yksityisasioitaan ja hänellä on täysi oikeus kiertää asia.
 
vierailija
Siinä on lisäksi something more, koska luen myös käytöstä ja B on näyttänyt rakastuneelta edelleen, brader:ia käytetään myös lähemmissä suhteissa, eikä ole mitään sanonut, että on vain fanserviceä. On ollut Jerc haastattelu, täydelliset treffit ja ficeistä keskusteltu, sitten vielä herätty yhdessä seuraavaan päivään jne. B puhunut.
Voi että, sinä kyllä tartut kaikkiin mahdollisiin oljenkorsiin. Kyllä mun järkeni ja elämänkokemukseni mukaan B ja K ovat ystäviä, eivät muuta. On Bojanin tapaamiset S n kanssa, joista jopa kuvia, K n yhä edelleen jatkuva seurustelu gf nsä kanssa. Something more taisi olla K n yritys vielä jatkaa viisuissa alkanutta tarinaa, ei osannut lopettaa. K ja B tapaavat toisiaan vain töiden ohella, jos olisivat muuta kuin ystäviä, kyllä niitä tapaamisia olisi muinakin aikoina järjestynyt. Itsekin aika pitkään uskoin, että jotain romanttista olisi ilmassa, mutta en nyt enää.
 
vierailija
Itse en liittänyt spotifyä open stageen, koska meillä on perheen yhteinen spotifytili. Nyt en kuule sitä pätkää, vaikka preseivasin biisin 😩 Pitääkö tässä alkaa tehdä vielä oma Spotifytilikin nyt.. Onko sitä vielä jaettu muualle? Kertokaa vähän biisistä, oliko se hidastunut vai ei?
 
vierailija
vierailija
Itse en liittänyt spotifyä open stageen, koska meillä on perheen yhteinen spotifytili. Nyt en kuule sitä pätkää, vaikka preseivasin biisin Pitääkö tässä alkaa tehdä vielä oma Spotifytilikin nyt.. Onko sitä vielä jaettu muualle? Kertokaa vähän biisistä, oliko se hidastunut vai ei?
28 sekuntia kuultiin ainoastaan, että ei oikeen osaa sanoa biisin kokonaisuutta. Mutta omaan korvaan kuulosti ihanalta 🥰
 
vierailija
Itse en liittänyt spotifyä open stageen, koska meillä on perheen yhteinen spotifytili. Nyt en kuule sitä pätkää, vaikka preseivasin biisin Pitääkö tässä alkaa tehdä vielä oma Spotifytilikin nyt.. Onko sitä vielä jaettu muualle? Kertokaa vähän biisistä, oliko se hidastunut vai ei?
X:stä löytyy ja linkki tosiaan vauvalla. Oli se alku mielestäni hidastunut hieman, ei tämä alkuperäistä voita, mutta vaikea arvioida ilman kokonaisuutta oli niin lyhyt pätkä.
 
vierailija
Onkohan alkua olennaisesti muutettu kun saatiin maisti vasta just alkusoiton jälkeisestä kohdasta? Toivon että ei, mutta niitä luvattuja muita soittimia ounastelen kyllä. Veikkaan vahvasti jousisoittimia.
 

Yhteistyössä