K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
X:stä löytyy ja linkki tosiaan vauvalla. Oli se alku mielestäni hidastunut hieman, ei tämä alkuperäistä voita, mutta vaikea arvioida ilman kokonaisuutta oli niin lyhyt pätkä.
Pääsin kuuntelemaan ja ei ollut hidastunut mielestäni, ei ainakaan sillä tavoin pelkäsin. Pelkäsin vähän sitä hidastamista siitä asti, kun siitä esitettiin hitaampi versio, oliskohan ollut Puolassa. 😅 Mutta se kuulosti nyt juuri siltä kuin toivoinkin. 🥰
 
vierailija
Ehkä ei suosittu mielipide tai en tiiä, mutta mun mielestä tää 30 sekuntia, mitä saatiin kuulla kuulosti jopa paremmalta kuin Kultsalla 🥰 saattaa tosin olla, että en kauheesti siihen alkuperäiseen niin kiintynyt siinä vaiheessa 😁
 
vierailija
Pääsin kuuntelemaan ja ei ollut hidastunut mielestäni, ei ainakaan sillä tavoin pelkäsin. Pelkäsin vähän sitä hidastamista siitä asti, kun siitä esitettiin hitaampi versio, oliskohan ollut Puolassa. Mutta se kuulosti nyt juuri siltä kuin toivoinkin.
Ei pitäis yrittää kirjoittaa kommentteja palstalle samalla kun tekee jotain muuta. Jää aina sanoja välistä sun muita virheitä. 🙃 Siis ei ollut hidastunut sillä tavoin kuin pelkäsin, piti sanomani.
 
vierailija
Miettikää kuinka upea ääni B:llä on 40-60-vuotiaana. Hänen äänensä on sellainen, että siitä tulee vaan upeampi ja seksikkäämpi iän myötä. Enhän toki tiedä, että tuleeko näin oikeasti käymään, mutta se äänensävy on sellainen, että oletan iän mukanaan tuoman käheyden lisäävän sen kiehtovuutta.
 
vierailija
Kultsan version kanssa yhtä nopea, mutta siinä on mukana mm rummut mikä tekee sen vähän toisentyyppiseksi. Pitää vertailla muittenkin keikkojen versioita, niissä saattaa olla jotain jo kiertueen aikana syntyneitä eroja.
 
vierailija
Miettikää kuinka upea ääni B:llä on 40-60-vuotiaana. Hänen äänensä on sellainen, että siitä tulee vaan upeampi ja seksikkäämpi iän myötä. Enhän toki tiedä, että tuleeko näin oikeasti käymään, mutta se äänensävy on sellainen, että oletan iän mukanaan tuoman käheyden lisäävän sen kiehtovuutta.
Voi hyvinkin olla sen tyyppinen. Aivan ihana se on jo nytkin ❤
 
vierailija
Ehkä ei suosittu mielipide tai en tiiä, mutta mun mielestä tää 30 sekuntia, mitä saatiin kuulla kuulosti jopa paremmalta kuin Kultsalla 🥰 saattaa tosin olla, että en kauheesti siihen alkuperäiseen niin kiintynyt siinä vaiheessa 😁
Mustakin kuulosti tosi hyvältä! Mä luulen että tää on rakennettu niin että tää eka säkeistö on maltillinen ja vain ton akustisen kitaran säestämä (en oo varma kuuluuko muutakin), mutta luultavasti se kasvaa loppua kohden, tulee luonnollisesti noi bändin omat soittimet mutta varmaan just jousia ja ehkä joku puhallinkin.
 
vierailija
Mustakin kuulosti tosi hyvältä! Mä luulen että tää on rakennettu niin että tää eka säkeistö on maltillinen ja vain ton akustisen kitaran säestämä (en oo varma kuuluuko muutakin), mutta luultavasti se kasvaa loppua kohden, tulee luonnollisesti noi bändin omat soittimet mutta varmaan just jousia ja ehkä joku puhallinkin.
Voi hyvinkin olla! Äh olispa jo perjantai 🤩
 
vierailija
Mustakin kuulosti tosi hyvältä! Mä luulen että tää on rakennettu niin että tää eka säkeistö on maltillinen ja vain ton akustisen kitaran säestämä (en oo varma kuuluuko muutakin), mutta luultavasti se kasvaa loppua kohden, tulee luonnollisesti noi bändin omat soittimet mutta varmaan just jousia ja ehkä joku puhallinkin.
Mä luulen myös että voi olla noin, kun puhuivat monista soittimista ja eri versioista.
 

Yhteistyössä