vierailija
lue sitten ympäristölääketiedettäHuono se on maallikon lähteä itse anemian syytä selvittelemään.
lue sitten ympäristölääketiedettäHuono se on maallikon lähteä itse anemian syytä selvittelemään.
Yksi abro ei vielä tee ihmisestä terveydenhuollon ammattilaista.lue sitten ympäristölääketiedettä
Ruokavaliossa liikaa salaattiaälä usko noita toisia pelottelijoita. Ferritiini ei kuitenkaan pahasti pielessä. Tarkoittaa anemiaa, joka voi tulla huonosta ravitsemuksesta, tai tulehdusesta, sitten jotain sisäistä (hidasta) verenvuotoa joka voi olla helposti hoidettavissakin.
En ole ollut alalla päivääkään. Jotain näkökulmaa siitä sai kuitenkin.Yksi abro ei vielä tee ihmisestä terveydenhuollon ammattilaista.
Päinvastoin. Kukaan muu sitä ei toisen puolesta teeHuono se on maallikon lähteä itse anemian syytä selvittelemään.
Päinvastoin. Kukaan muu sitä ei toisen puolesta tee.
Anemia voi johtua todella monista tekijöistä ja kyllä asia tutkitaan koska itse et siihen pysty.
Vanhuksilla niitä ei ole ja silti geriatrit tuota määräävätPaljonko se Hb nyt sitten oli? Matala ferritiini kertoo raudanpuutteesta, parempi tutkimus olis TFR (transferriinisaturaatioprosentti.) Naisilla raudanpuuteanemiaan todennäköisin syy on runsaat kuukautiset.
Pörssisellua ei sais olla sapuskoissaMieheni kävi terv.tatk. labroissa. Hb tippunu 30-20 normista, ferritiini, varastorauta 10. Sen alaraja 12. On menossa lisätutkimuksiin. Pelottaa, mitähän voi tarkoittaa?
Tuliko keinoäly sotkemaan sun viestiä?anemia, joka voi johtua huonoista ruokailutottumuksista esim.
Ja itse synnytti vauvan, joka kuoli pian sen jälkeen sairaalaanÄidinäiti uitti kaalintaimia jossakin myrkkyliemessä, kertoi äiti 60 vuotta myöhemmin ja arveli, että sekö hänen äitinsäkin tappoi
tarkoitin tietysti et jos se ASIA ei olis selvinnyt. Itse täytyy tehdä ruoat, niin selviää, mut parhaiten auttaa luomuliha, proteiinia päivittäin puhtaassa muodossa.
Jossain Lapissa vai?Ja itse synnytti vauvan, joka kuoli pian sen jälkeen sairaalaan
Niin, kun ei pureskele ruokaa ja huuhtelee sen alas fosfaattijuomalla, ei ruoasta imeydy mitäänanemia, joka voi johtua huonoista ruokailutottumuksista esim.
Hei se on suolisto joka tekee duunin ja jos suoliston floora on huono niin on ravintoaineiden imeytyminenkin.Niin, kun ei pureskele ruokaa ja huuhtelee sen alas fosfaattijuomalla, ei ruoasta imeydy mitään
FosfatEi ole. Jos sapuskaa on phosphatia ei ravinteet imeydy vaikka kuinka söisi
Syöpä alkaa kehittyä rikottuun soluun, jos sitä kasvattaa nopeilla hiilareillaSyöpä
syntyy monista eri syistäSyöpä alkaa kehittyä rikottuun soluun, jos sitä kasvattaa nopeilla hiilareilla
Säteily vain yksi niistäsyntyy monista eri syistä