Veriarvoista kysymys

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä helvetin hihhuleita täällä jauhaa suolasta ja aromivahvisteista yms. Hemoglobiini laskee, kun jossain on vuotoa. Ei mikään suola aiheuta tätä...
Mutta se syanidi suolassa aiheuttaa. Mut taidat olla pilleriukovainen? Teitä on niin paljon, että siitä on tehty kirjakin:

Pansuolan lysiinihydrokloridi onmyös arominvahvennetta ja saattaa jopa aiheuttaa verenvuodon. Migreeni siitä tulee ja ne migreeninestolääkkeet kyllä voivat tehdä suolistovaurioita.
 
vierailija
No tuossa linkissä nyt ei ollut yhtään mitään järkeä lääketieteen kannalta katsottuna.
Ei tietenkään, kun lääketehtaiden täytyy tehdä voittoa.
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/sintun.htm
Tuosta olis aloitettava, mut parantuneiden tietoja ei kukaan kerää. Tiedän montakin, eivätkä taatusti lähtisi enää mihinkään tutkimuksiin, koska ne tutkimukset eivät ole hoitoa millään muotoa.
 
vierailija
Mutta se syanidi suolassa aiheuttaa. Mut taidat olla pilleriukovainen? Teitä on niin paljon, että siitä on tehty kirjakin:

Pansuolan lysiinihydrokloridi onmyös arominvahvennetta ja saattaa jopa aiheuttaa verenvuodon. Migreeni siitä tulee ja ne migreeninestolääkkeet kyllä voivat tehdä suolistovaurioita.
Linkittäisitkö tieteellisen tutkimuksen, jossa todetaan, että pansuola aiheuttaa verenvuotoa?
 
vierailija
Tai infektio voi myös laskea.
Tietysti. Toisessa ketjussa on aiheesta, enkä viitsi kaikkea tänne kirjoittaa. Jätä viljat pois, koska niiden fytaatit estävät raudan imeytymisen. Ja askorbiinihappo lisää verenmvuotoa,. oli se missä tahansa. Mulla oli kerran onteloverenvuoto, mikä alkoi nenäsuihkeesta, mutta paheni teollisesta vitamiinista. Anemiaa ei tosin ollut, mutta närästyksen vuoksi en sitä voi käyttää ollenkaan.
https://kaksplus.fi/threads/vastaystaevaellisempi-lisaerautavalmiste.2482876/#post-31432670
 
vierailija
Tietysti. Toisessa ketjussa on aiheesta, enkä viitsi kaikkea tänne kirjoittaa. Jätä viljat pois, koska niiden fytaatit estävät raudan imeytymisen. Ja askorbiinihappo lisää verenmvuotoa,. oli se missä tahansa. Mulla oli kerran onteloverenvuoto, mikä alkoi nenäsuihkeesta, mutta paheni teollisesta vitamiinista. Anemiaa ei tosin ollut, mutta närästyksen vuoksi en sitä voi käyttää ollenkaan.
https://kaksplus.fi/threads/vastaystaevaellisempi-lisaerautavalmiste.2482876/#post-31432670
Mä oon tehny viimiset 5v leipää vehnäjauhoista joihin oon lisänny pansuolaa ja hieman wishyä antamaan ilmavuutta. Juon myös pepsimaxii. Mikreeni ei oo ja hemoglobiini 165 ja muutki veriarvot ok.
 
vierailija
Nykyään en antaisi sitä rokotetta missä on natriumglutamaattia. spc fimea- haulla löytyy se.
Yksi kotimainen yskänlääke sisältää sitä ja monta muutakin sietämätöntä ainetta. Poistaisin migreenin takia markkinoilta kokonaan tällaisen, jos olisi yhtään valtaa päättää mistään:
"Mitä Tintus sisältää - Vaikuttava aine on guaifenesiini, jota on 20 mg yhdessä millilitrassa valmistetta. - Muut aineet ovat

glyseroli,
fruktoosi,
sakkariininatrium (E 954),
karmelloosinatrium,
natriumglutamaatti, :sick::sick::sick::sick::poop:
natriumsitraatti,
sitruunahappomonohydraatti, :poop::poop::poop::poop::poop:
etanoli,
metyyliparahydroksibentsoaatti (E 218), :poop::poop::poop::poop::poop:propyyliparahydroksibentsoaatti (E 216), :poop::poop::poop::poop::poop:
levomentoli,
timjamin nesteuute,
poltettu sokeri (E 150) ja
puhdistettu vesi."

Saahan ihmiset vapaasti vaikka paskoa housuunsa, mutta yskän takia migreeni on hitaastitappava yhdistelmä, kun siihen ottaa natriumlauryylisulfaattia sisältäviä kipulääkkeitä:ninja:
 
vierailija
Et varmaan myöskään rokota lapsiasi?
Ei ole sen ikäisiä, mutta aika hurjat haittavaikutukset on ollut niillä, jotka ovat tuota saaneet, tuntemattoamia tietysti, kun pakkausselosteessa lukee:
http://spc.nam.fi/indox/english/html/nam/humspc/1/725681.pdf
"Apnea erittäin aikaisin syntyneillä keskosilla (syntyneet ≤ 28 viikkoa hedelmöityksestä) (katso kohta 4.4).

Potilailla on raportoitu pyörtyilyä jälkimarkkinoinnin turvallisuusseurannassa injektion antamisen jälkeen.

Myös sairauskohtauksia ja kouristuksia on raportoitu."
 
vierailija
Ei ole mahdollista, mutta migreenin se aiheuttaa ja ne lääkkeet sen verenvuodon. Tosin sen tulehdyuksen voi aiheuttaa kans. Mikään ei rahoittaisi sellaista tutkimusta. Googlaa myrkkykaali, on oma kokemus.
Kaikki mun kirjoittamat tekstit puuttuu potilasyhdistuksen palstalta, koska systeemi toimii niin, että lääkkeiden haitoista ei saanut keskustella - ei varsinkaan siitä natriumlauryylisulfaatista, mikä rikkoo soluja. Niin, että mihinkään mukatutkittuun tietoon en ole luottanut vuosikymmeniin:ninja:
 
vierailija
Ei, kun terve ja lääkkeetön. Hyvä biologianopettaja oli lukiossa, kiitos hänelle, on mielenkiinto säilynyt ja olen tenttinyt myrkyt avoimessa yliopistossa. Niitä en tietenkään unohda:)
Tämän olen tiennyt kauan, mutta silloin en
löytänyt netistä, mutta se myrkky, mitä lanoliinissa ja lampaanlihassa jääminä on, täytyy olla aika hurjaa, kun pudottaa koko turkin!:whistle:
http://www.farmingahead.com.au/wp-content/uploads/2016/10/be95f11e386833aaa0f862fe53c27b37.pdf.pdf
 
vierailija
SE Guu9fgiigic AIHEUTTAA syöpää!!! niin ja muistattehan FFFFFguigighiigih pois lapsilta, korvaa maissijauholla, luomua tietenkin mutta tarkista ettei sisällä uHkgkcjxjfjf!!!!!
P.S. Jos normi sekaruokavaliolla olevan ei miehen hemppa Putoaa selvästi aiemmasta niin on tutkittava perusteellisesti mikä syynä.
 
vierailija
Kaikki mun kirjoittamat tekstit puuttuu potilasyhdistuksen palstalta, koska systeemi toimii niin, että lääkkeiden haitoista ei saanut keskustella - ei varsinkaan siitä natriumlauryylisulfaatista, mikä rikkoo soluja. Niin, että mihinkään mukatutkittuun tietoon en ole luottanut vuosikymmeniin:ninja:
"Potilasjärjestöjen määrä kasvaa kaiken aikaa, ja yli 70 prosenttia niistä saa tukea lääkeyrityksiltä. Joissakin järjestöissä tämä tuki kattaa jopa neljäsosan budjetista. Jatkuvassa rahapulassa olevat potilasjärjestöt ovat valmiita yhteistyöhön, vaikka pelkäävätkin leimautumista, sanoo Stakesin tutkija Hanna Toiviainen. Alkuperäisestä ajatuksesta eli vertaistuen tarjoamisesta ollaan etäännytty pitkälle. Teollisuus on perustanut jopa omia potilasjärjestöjä markkinointikanavikseen. Lääketeollisuutta kiinnostavat etenkin potilasjärjestöt, joihin kuuluu paljon potilaita ja joille voi tarjota kalliita lääkkeitä. Potilasjärjestöistä 55 prosenttia ja lääketeollisuudesta 85 prosenttia pitää yhteistyötä erittäin tärkeänä. Teollisuuden mielestä yhteistyö auttaa tiedon välittämisessä myös median suuntaan." - Verkkouutiset -
Linkin takana se vanha sivusto. Mitä sillä aikovat nyt tehdä? Parantuneiden tarinat katosivat pian pois eikä minunkaan tekstejä siellä ole, vaikka moneen kertaan kirjoitin tuosta soluja rikkovasta aineesta lääkkeissäkin!
 

Yhteistyössä