vierailija
Paitsi että kelpaa ne selitykset tohtorillekin:Huono se on maallikon lähteä itse anemian syytä selvittelemään.
http://www.viheraho.info/index.php?topic=8936.0;wap2
Paitsi että kelpaa ne selitykset tohtorillekin:Huono se on maallikon lähteä itse anemian syytä selvittelemään.
No tuossa linkissä nyt ei ollut yhtään mitään järkeä lääketieteen kannalta katsottuna.Paitsi että kelpaa ne selitykset tohtorillekin:
http://www.viheraho.info/index.php?topic=8936.0;wap2
Tai infektio voi myös laskea.Mitä helvetin hihhuleita täällä jauhaa suolasta ja aromivahvisteista yms. Hemoglobiini laskee, kun jossain on vuotoa. Ei mikään suola aiheuta tätä...
Mutta se syanidi suolassa aiheuttaa. Mut taidat olla pilleriukovainen? Teitä on niin paljon, että siitä on tehty kirjakin:Mitä helvetin hihhuleita täällä jauhaa suolasta ja aromivahvisteista yms. Hemoglobiini laskee, kun jossain on vuotoa. Ei mikään suola aiheuta tätä...
Ei tietenkään, kun lääketehtaiden täytyy tehdä voittoa.No tuossa linkissä nyt ei ollut yhtään mitään järkeä lääketieteen kannalta katsottuna.
Linkittäisitkö tieteellisen tutkimuksen, jossa todetaan, että pansuola aiheuttaa verenvuotoa?Mutta se syanidi suolassa aiheuttaa. Mut taidat olla pilleriukovainen? Teitä on niin paljon, että siitä on tehty kirjakin:
Pansuolan lysiinihydrokloridi onmyös arominvahvennetta ja saattaa jopa aiheuttaa verenvuodon. Migreeni siitä tulee ja ne migreeninestolääkkeet kyllä voivat tehdä suolistovaurioita.
Ei ole mahdollista, mutta migreenin se aiheuttaa ja ne lääkkeet sen verenvuodon. Tosin sen tulehdyuksen voi aiheuttaa kans. Mikään ei rahoittaisi sellaista tutkimusta. Googlaa myrkkykaali, on oma kokemus.Linkittäisitkö tieteellisen tutkimuksen, jossa todetaan, että pansuola aiheuttaa verenvuotoa?
Ei, kun terve ja lääkkeetön. Hyvä biologianopettaja oli lukiossa, kiitos hänelle, on mielenkiinto säilynyt ja olen tenttinyt myrkyt avoimessa yliopistossa. Niitä en tietenkään unohdaVesi on myös vaarallista liikaa nautittuna... Taidat itse olla hihhulihumpuukiuskovainen
Et varmaan myöskään rokota lapsiasi?Ei, kun terve ja lääkkeetön. Hyvä biologianopettaja oli lukiossa, kiitos hänelle, on mielenkiinto säilynyt ja olen tenttinyt myrkyt avoimessa yliopistossa. Niitä en tietenkään unohda
Kaikkion rokotettu. Mistä tuollaisia päätelmiä teet? Nykyään en antaisi sitä rokotetta missä on natriumglutamaattia. spc fimea- haulla löytyy se.Et varmaan myöskään rokota lapsiasi?
Tietysti. Toisessa ketjussa on aiheesta, enkä viitsi kaikkea tänne kirjoittaa. Jätä viljat pois, koska niiden fytaatit estävät raudan imeytymisen. Ja askorbiinihappo lisää verenmvuotoa,. oli se missä tahansa. Mulla oli kerran onteloverenvuoto, mikä alkoi nenäsuihkeesta, mutta paheni teollisesta vitamiinista. Anemiaa ei tosin ollut, mutta närästyksen vuoksi en sitä voi käyttää ollenkaan.Tai infektio voi myös laskea.
Mä oon tehny viimiset 5v leipää vehnäjauhoista joihin oon lisänny pansuolaa ja hieman wishyä antamaan ilmavuutta. Juon myös pepsimaxii. Mikreeni ei oo ja hemoglobiini 165 ja muutki veriarvot ok.Tietysti. Toisessa ketjussa on aiheesta, enkä viitsi kaikkea tänne kirjoittaa. Jätä viljat pois, koska niiden fytaatit estävät raudan imeytymisen. Ja askorbiinihappo lisää verenmvuotoa,. oli se missä tahansa. Mulla oli kerran onteloverenvuoto, mikä alkoi nenäsuihkeesta, mutta paheni teollisesta vitamiinista. Anemiaa ei tosin ollut, mutta närästyksen vuoksi en sitä voi käyttää ollenkaan.
https://kaksplus.fi/threads/vastaystaevaellisempi-lisaerautavalmiste.2482876/#post-31432670
Yksi kotimainen yskänlääke sisältää sitä ja monta muutakin sietämätöntä ainetta. Poistaisin migreenin takia markkinoilta kokonaan tällaisen, jos olisi yhtään valtaa päättää mistään:Nykyään en antaisi sitä rokotetta missä on natriumglutamaattia. spc fimea- haulla löytyy se.
Ei ole sen ikäisiä, mutta aika hurjat haittavaikutukset on ollut niillä, jotka ovat tuota saaneet, tuntemattoamia tietysti, kun pakkausselosteessa lukee:Et varmaan myöskään rokota lapsiasi?
Kaikki mun kirjoittamat tekstit puuttuu potilasyhdistuksen palstalta, koska systeemi toimii niin, että lääkkeiden haitoista ei saanut keskustella - ei varsinkaan siitä natriumlauryylisulfaatista, mikä rikkoo soluja. Niin, että mihinkään mukatutkittuun tietoon en ole luottanut vuosikymmeniinEi ole mahdollista, mutta migreenin se aiheuttaa ja ne lääkkeet sen verenvuodon. Tosin sen tulehdyuksen voi aiheuttaa kans. Mikään ei rahoittaisi sellaista tutkimusta. Googlaa myrkkykaali, on oma kokemus.
niin, mitä aioit sanoa? Karrageeniolla saadaan koe-eläimillekin tulehduksia ja tauteja. Kerropa siitä, onko laitossapuskassa sitä - on ollut ainakin, addera-nimisessä pillimehussa. Tietysti tiesit, mutta onko enää?anemia, joka voi johtua huonoista ruokailutottumuksista esim.
Tämän olen tiennyt kauan, mutta silloin enEi, kun terve ja lääkkeetön. Hyvä biologianopettaja oli lukiossa, kiitos hänelle, on mielenkiinto säilynyt ja olen tenttinyt myrkyt avoimessa yliopistossa. Niitä en tietenkään unohda
"Potilasjärjestöjen määrä kasvaa kaiken aikaa, ja yli 70 prosenttia niistä saa tukea lääkeyrityksiltä. Joissakin järjestöissä tämä tuki kattaa jopa neljäsosan budjetista. Jatkuvassa rahapulassa olevat potilasjärjestöt ovat valmiita yhteistyöhön, vaikka pelkäävätkin leimautumista, sanoo Stakesin tutkija Hanna Toiviainen. Alkuperäisestä ajatuksesta eli vertaistuen tarjoamisesta ollaan etäännytty pitkälle. Teollisuus on perustanut jopa omia potilasjärjestöjä markkinointikanavikseen. Lääketeollisuutta kiinnostavat etenkin potilasjärjestöt, joihin kuuluu paljon potilaita ja joille voi tarjota kalliita lääkkeitä. Potilasjärjestöistä 55 prosenttia ja lääketeollisuudesta 85 prosenttia pitää yhteistyötä erittäin tärkeänä. Teollisuuden mielestä yhteistyö auttaa tiedon välittämisessä myös median suuntaan." - Verkkouutiset -Kaikki mun kirjoittamat tekstit puuttuu potilasyhdistuksen palstalta, koska systeemi toimii niin, että lääkkeiden haitoista ei saanut keskustella - ei varsinkaan siitä natriumlauryylisulfaatista, mikä rikkoo soluja. Niin, että mihinkään mukatutkittuun tietoon en ole luottanut vuosikymmeniin
Korjasin, mutta mulla ei ole ollut koliikkivauvoja. Omien kuttujen luomumaitoa juotiin siihen aikaan ja terveitä oltiinLanoliinissa on siis se myrkky ja siitäkö d-vitamiinivalmisteiden aiheuttama koliikki vauvoilla johtuu? JÄRKYTTÄVÄÄ