K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onneksi en ole kuten sinä.
Ai kuten perverssi, kouluttamaton, alempaa yhteiskuntaluokkaa oleva, pinkkihiuksinen, baareissa viihtyvä yh? Näinhän sä ilmeisesti ajattelet aiempien juttujesi perusteella. Ei sillä että missään noissakaan olisi mun mielestä sinänsä mitään huonoa, mutta ei nyt kyllä myöskään mun kohdalla osu yksikään noista oikeaan 😅
 
vierailija
Ai kuten perverssi, kouluttamaton, alempaa yhteiskuntaluokkaa oleva, pinkkihiuksinen, baareissa viihtyvä yh? Näinhän sä ilmeisesti ajattelet aiempien juttujesi perusteella. Ei sillä että missään noissakaan olisi mun mielestä sinänsä mitään huonoa, mutta ei nyt kyllä myöskään mun kohdalla osu yksikään noista oikeaan
Hyvin kuitenkin osaat kuvailla (itseesi). En edes ajatellut asiaa mut nyt kun sanoit ...
 
vierailija
Ei sillä että mikään ikä, yhteiskuntaluokka tai parisuhdestatus olisi muuta huonompi, mutta ihan mielenkiinnosta otetaanko pieni kysely tähän väliin?

1: Imetkö munaa?

2: yököttääkö?

3: hiusten väri?

4: ammatti?

5: ikä (ei tarvitse olla ihan vuoden tarkkuudella)?

6: parisuhdestatus?
 
vierailija
Ei sillä että mikään ikä, yhteiskuntaluokka tai parisuhdestatus olisi muuta huonompi, mutta ihan mielenkiinnosta otetaanko pieni kysely tähän väliin?

1: Imetkö munaa?

2: yököttääkö?

3: hiusten väri?

4: ammatti?

5: ikä (ei tarvitse olla ihan vuoden tarkkuudella)?

6: parisuhdestatus?
1: kullä

2: ei tippaakaan

3: turkoosi

4: yksityisyrittäjä, konsultti

5: vähän päälle 40

6: naimisissa yli 10 v
 
vierailija
Ei sillä että mikään ikä, yhteiskuntaluokka tai parisuhdestatus olisi muuta huonompi, mutta ihan mielenkiinnosta otetaanko pieni kysely tähän väliin?

1: Imetkö munaa?

2: yököttääkö?

3: hiusten väri?

4: ammatti?

5: ikä (ei tarvitse olla ihan vuoden tarkkuudella)?

6: parisuhdestatus?
En kestä 🤣

1. Külla!
2. Ei
3. Ruskea
4. Ylempi toimihenkilö
5. Kolmekymppinen
6. Naimisissa
 
vierailija
Ei sillä että mikään ikä, yhteiskuntaluokka tai parisuhdestatus olisi muuta huonompi, mutta ihan mielenkiinnosta otetaanko pieni kysely tähän väliin?

1: Imetkö munaa? En

2: yököttääkö? Yököttää

3: hiusten väri? Tummahkot

4: ammatti? Asiakkuuspäällikkö

5: ikä (ei tarvitse olla ihan vuoden tarkkuudella)? yli 40

6: parisuhdestatus?
Eronnut
 

Yhteistyössä