K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuvottavaa. Vaikea kuvitella et yksikään ihminen nauttisi siemennesteen mausta ja koostumuksesta suussaan. Näitä asioita tehdään yleensä vain toisen mielyttämiseksi. Syy tietysti sekin. Itse en tee asioita vain sillä mentaliteetilla, siis jos kyseessä joku itselle epämiellyttävä ja vastenmielinen asia. Ei tän ikäisenä tarvitse onneks enää tehdäkään, kun oppinut omat rajat.

En suosittele siemennesteen syömistä kenelläkään, ei ole terveellistä.
😁😁😁
 
vierailija
Kuvottavaa. Vaikea kuvitella et yksikään ihminen nauttisi siemennesteen mausta ja koostumuksesta suussaan. Näitä asioita tehdään yleensä vain toisen mielyttämiseksi. Syy tietysti sekin. Itse en tee asioita vain sillä mentaliteetilla, siis jos kyseessä joku itselle epämiellyttävä ja vastenmielinen asia. Ei tän ikäisenä tarvitse onneks enää tehdäkään, kun oppinut omat rajat.

En suosittele siemennesteen syömistä kenelläkään, ei ole terveellistä.
Höpö höpö näitä sun juttujasi 😅 Kaikki ei (onneksi) ole kuten sinä ja ihmiset nyt muutenkin tykkää erilaisista asioista, kuka mistäkin.
 
vierailija
Ja oksennusrefleksi ei siis tarkoita sitä, että se kuvainnoillisesti oksettaisi tai tuntuisi epämiellyttävältä. Sehän on nimensä mukaan ihan refleksi jonka perimmäinen tarkoitus on estää tukehtuminen.

Ja kyllä mä ainakin tykkään tuottaa partnerilleni mielihyvää ja saan siitä itsekin kiksejä aika lailla kun toinen tykkää, mutta onhan meitä tietty moneen junaan.
 
vierailija
Oho, tää on asia, jota en mäkään ollut koskaan kuullut. Näköjään joku Jani Hace ollut levyllä bassossa Demoni-albumilla 😳
Jani Hace on Siddhartan basisti. Vaikuttaa tosiaan siltä että se on ollut todellakin vain tuuraamassa koska häntä ei ole missään erityisesti yhdistetty joker outiin. Bändeillä on tietty aika läheiset välit, eli ei sinänsä mikään ihme.
 
vierailija
vierailija
Oliko tää se paikka missä sai kertoa fantasioistaan munan imemisestä? Mulla on isot risat, ne lisää kivaa vastusta.
Eka kertaa kuulen tämmösen, että isot nielurisat tuottaa kiksejä näissä puuhissa. Pitääkö tässä lähteä Viroon suurentamaan nielurisojaan?! Ja saikkulappu töihin - 'ootteko kuullu, Anna-Liisa on Tallinnassa leikkauttamassa XXL - nielurisat"
 
vierailija
Eka kertaa kuulen tämmösen, että isot nielurisat tuottaa kiksejä näissä puuhissa. Pitääkö tässä lähteä Viroon suurentamaan nielurisojaan?! Ja saikkulappu töihin - 'ootteko kuullu, Anna-Liisa on Tallinnassa leikkauttamassa XXL - nielurisat"
Mitäs jos niitä ei ole ollenkaan? Oonko ihan surkea munanimijä 😭. Kaikki vaan feikannut että oli kivaa 😭

🥕
 

Yhteistyössä