K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole poistanut. Mitään sairaita viestejä ei ole ollut. Kävin poimimassa nämä liioittelevan valepukin mainitsemat sanavalinnat eilisöisistä teksteistä ja ne ovat tässä (kumpikin siis osana pidempää pohdintaa) :
”En pysty erottamaan anonyymillä palstalla ihmisiä, se pitää itse ilmoittaa että tukee mua niin ei saa puukosta”

”Vaikka ihan turhaan, kun te MUUT vain ette tulleet apuun. Niin kuula sit - däng - teidänkin kalloonne vaan, kun menitte KIUSAAJIEN PUOLELLE.
Näinhän se eteni.”
Ja tässä ilmeisesti ne poistetut, tai itse en ainakaan enää näitä alkuperäisiä löytänyt.

Näitäkin voisit hieman selventää.
 
vierailija
Minä myös odotan selvennyksiä. Luin aamulla yön viestejä ja nämä tietyt oli järkyttäviä.
Mä muuten haluaisin selvennyksen tähän ihan sen takia, että olen myös erittäin järkyttynyt viesteistä ja harkitsen että ilmoitan niistä eteenpäin jonnekin. Mutta ihan vaan sen takia että Aito on ennenkin rauhoituttuaan kyennyt jonkinasteiseen itsereflektioon, olisin halunnut tietää että onko hän oikeasti sitä mieltä että nuo sanavalinnat oli asiallisia.
 
vierailija
Mulla oli yhdessä vaiheessa instassa bugi enkä nähnyt kaikkien stooreja. Joskus toimi niin että pääsin stooreihin kun painoin sitä profiilikuvapalluraa hakutuloksista eli siitä näkymästä, mikä ehdottaa tilejä kun nimellä hakee, mutta profiilista ei näkynyt. Toimisiko sulla se?
Takamatkalta lukeva kiittää, tää vinkki auttoi mulla!
 
vierailija
Jep ja mä en usko, että jos B:llä olisi joku romanssi Sadien kanssa ja ois rakastunut, että ois mennyt Ruississa kesken biisin halaamaan Kärtsää. Halannut ois muuten totta kai, mutta ei tolleen kesken biisin. Se oli niin edelleen romanttisen rakkauden (toki mahdollisesti platonisen) tunnetasoinen reaktio.
Itse en usko, että hän olisi kaivannut ja trvinnut sitä, jos saisi rakkautta Sadielta tai muutenkaan parisuhteesta.
Vaikka hänellä onkin ollut paniikkioireilua lavalla ja voisi ajatella, että se oli sen lääkintää, niin silti en usko, että olisi tehnyt noin jos olisi parisuhteessa. En siis mistään mustasukkaisuussyistä, vaan en usko, että kynnys tehdä niin olisi siinä tapauksessa ylittynyt. Toki tämä on spekulaatiota siitä, onko suhdetta vai ei.
Eihän tuossa halauksessa ollut mitään sellaista, että mahdollinen Bojanin seurustelu olisi vaikuttanut siihen mihinkään suuntaan.
 
vierailija
Onko se sitten sekä että, vaikea näitä on määritellä siis missä se raja menee, ei sillä hyvää koiteta kuitenkaan tuoda joka tapauksessa.
Tää shippausaihe näkyy tänään puhuttaneen. Mä näen asian niin, että tosiasiassa se, että B:tä ihastellaan muidenkin ihmisten kanssa kuin K:n on ihan hyväksi hänelle itselleenkin, koska se antaa hänelle tilaa. Mitä intensiivisempää k/b shippaus on, sitä enemmän vaikuttaa joukossa olevan niitä, jotka ottavat asian aivan liian tosissaan. Sellainen tosishippaus, missä kohdetta ei kuitenkaan vaihdeta sen mukaan miten kohteen elämän käänteet oikeasti menee, voi olla pidemmän päälle kohteelleen tosi raskasta. Se mitä on kerrottu esim. Harry ja Louis -shipistä on kohteilleen ihan kamalaa, kun todellisen elämän kumppaneita on parjattu ym. Musta on siksi tavallaan ihan hyväksikin, että B ja K yhdistetään myös muihin ihmisiin ja ymmärretään että heillä on oikea elämä.

Itse toivon vaan että B ja myös K on onnellisia ja uskon todellakin että osaavat valita itselleen sopivat kumppanit. Tähän saagaan on tullut B:n myötä kiinnostavia henkilöitä, kuten D ja S. Näitä on musta hauska seurata, tottakai se kiinnostaa. S vaikuttaisi musta sopivan B:lle hyvin ja oon ilahtunut jos käy ilmi että heillä on suhde, uskon että se toimisi hyvin. Ero shippaajiin on musta siinä, että jos ilmenisikin että B:llä on suhde jonkun muun kanssa, siirtyisin seuraamaan sitten sitä asiaa ja toivoisin että se sujuu hyvin. En siis jäisi S juttua pyörittelemään. S:ää luultavasti seuraisin jonkin verran ihan itsenään, koska hän on kiinnostava tyyppi. Jos jostain syystä en pitäisi B:n kumppanista, en kirjoittaisi asiasta mitään, enkä shippaisi häntä kenellekään muulle myöskään koska kunnioitan niitä hänen valintojaan kuitenkin.

Niitä juttuja missä todetaan B:llä olevan kemioita jonkun kanssa, en laske shippaamiseksi ollenkaan, kun niissä ei oleteta tai odoteta suhdetta syntyväksi. B on mustakin kuuma monenkin ihmisen kanssa, mm. Janin. Lisään vielä että tuo shippauskommentti ei sitten tarkoita että ajattelisin kaikkien shippaajien olevan liian tosissaan, tiedän että osa shippaa myös iloisesti ja kevyellä mielellä.
 
vierailija
Jep ja mä en usko, että jos B:llä olisi joku romanssi Sadien kanssa ja ois rakastunut, että ois mennyt Ruississa kesken biisin halaamaan Kärtsää. Halannut ois muuten totta kai, mutta ei tolleen kesken biisin. Se oli niin edelleen romanttisen rakkauden (toki mahdollisesti platonisen) tunnetasoinen reaktio.
Itse en usko, että hän olisi kaivannut ja trvinnut sitä, jos saisi rakkautta Sadielta tai muutenkaan parisuhteesta.
Vaikka hänellä onkin ollut paniikkioireilua lavalla ja voisi ajatella, että se oli sen lääkintää, niin silti en usko, että olisi tehnyt noin jos olisi parisuhteessa. En siis mistään mustasukkaisuussyistä, vaan en usko, että kynnys tehdä niin olisi siinä tapauksessa ylittynyt. Toki tämä on spekulaatiota siitä, onko suhdetta vai ei.
Vse kar vem on kuitenkin joksujen ultimate ystävyysbiisi, ei mikään rakkauslaulu.
 
vierailija
Jan on Bojanin kaveri. Damon on Bojanin kaveri, mut veikkaan et hänen kanssaan vois ollakin jotain kokeiluja (suuteluja, ei ehkä kuitenkaan muuta), koska gay ja tuoreempi tuttavuus (Jan lapsuuden kavereita). Damon on myös niin rohkean oloinen ja estoton, et hänen kanssaan vois tapahtuukin asioita, se olis jotenkin helppoa? En usko BoJaniin itse oikein. Ehkä Bojan aluksi tunsi jotain Jereä kohtaan, mielenkiintoa, mut varmaan aika nopeasti (eka Suomen vierailu) muutti tilanteen pysyvästi ystävä/velitasolle. Mä näen et vaikka Bojan ei gay olisikaan niin hän olis voinutkin aloittaa jotain Jeren kans jos Jere olis ollut halukas, vapaa ja - miehistä kiinnostunut. Bojan tais pettyä ekan Suomen vierailun aikana pahasti.
Jan ja Bojan ei oo kyllä lapsuudenystäviä, vaan ovat tavanneet 2016, kun b meni Buržuazijan keikalle (musta on houkuttelevaa ajatella että se on siellä katsonut Krisiä ja Jania ja todennut että noi minä haluan :D). Olivat tuolloin siis 17-vuotiaita molemmat.
 
vierailija
Jan ja Bojan ei oo kyllä lapsuudenystäviä, vaan ovat tavanneet 2016, kun b meni Buržuazijan keikalle (musta on houkuttelevaa ajatella että se on siellä katsonut Krisiä ja Jania ja todennut että noi minä haluan ). Olivat tuolloin siis 17-vuotiaita molemmat.
Joo mustakin tuo on kiinnostava tarina miten bändi on muodostunut. Noista ajoista ja myös Juren ja Nacen mukaantulosta olis kiva kuulla enemmänkin ajatuksia heiltä kaikilta. On niitä jonkun verran ollutkin mutta ois hauska katsoa vaikka kokonainen haastattelu ihan vaan tosta aiheesta.
 
vierailija
Sitten olisi varmaan helpompi laittaa vain seuraajille/läheisille ystäville, tai blokata tilit kokonaan? Ja mun mielestä tuo pitää vielä tehdä joka kerta erikseen, siis jokaisen stoorin kohdalla lisätä nuo estot.
Ehkä se on vaan bugi mutta en ymmärrä mitä se blokkauskaan auttaisi kun instanavit on keksitty ja tili on julkinen. Melkein kaiken näet sitä kautta. No kaikkia kommentteja ja tykkäyksiä et etkä myöskään seuraajia/seurattuja. Varsinkin kun olen ymmärtänyt että edes kommentteja tai muuta härintää ei ole henkilölle laitettu kuten ei myöskään ollut laittanut hän joka kertoi Suvin tilin blokanneen.
 
vierailija
Ehkä se on vaan bugi mutta en ymmärrä mitä se blokkauskaan auttaisi kun instanavit on keksitty ja tili on julkinen. Melkein kaiken näet sitä kautta. No kaikkia kommentteja ja tykkäyksiä et etkä myöskään seuraajia/seurattuja. Varsinkin kun olen ymmärtänyt että edes kommentteja tai muuta härintää ei ole henkilölle laitettu kuten ei myöskään ollut laittanut hän joka kertoi Suvin tilin blokanneen.
Ei se koko tilin blokkaus tosiaan auttaisi sen kummemmin, mutta on kuitenkin helpompi prosessi kuin erikseen alkaa joka stooria varten estämään yksittäisiä tilejä näkemästä just sitä stooria.
 

Yhteistyössä