vierailija
Ei ainakaan sen H synttäreiltä otetun kuvan perusteella ole kuin toisessa kädessä.Eikö gf tatskat molemmissa käsivarsissa? Puhutteko nyt musta olkaimeton tuubitoppi -henkilöstä?
Ei ainakaan sen H synttäreiltä otetun kuvan perusteella ole kuin toisessa kädessä.Eikö gf tatskat molemmissa käsivarsissa? Puhutteko nyt musta olkaimeton tuubitoppi -henkilöstä?
Siis tumma eikä mikään vihreä. Mitä hemmettiäSitä minäkin vähän muistelin. Ja joo tuo vihreä tuubitoppi ja vaaleat housut on ainakin mun mielestä eka ihminen videolla.
Ei muuten kellään olisi tätä aijaahan tms heittää? Meni silloin ohi.Ei ainakaan sen H synttäreiltä otetun kuvan perusteella ole kuin toisessa kädessä.
Tää oli tarkotettu ennustajalle. Seurasin kyllä yöllä tuota keskustelua, oon se jokka herätys 6.30, hyvin oon silti jaksanu olla töissä.Vastaisitko vielä siihen aiempaan kysymykseen? Mitä tarkoitit sillä, että Bojanille ei hyvä heilu jos hän on valehdellut?
Aito sen viestin kirjoitti.Tää oli tarkotettu ennustajalle. Seurasin kyllä yöllä tuota keskustelua, oon se jokka herätys 6.30, hyvin oon silti jaksanu olla töissä.
B on parasta mitä käärijälle on tapahtunut, jerelle se on avovaimo.No en mä nyt tiedä onko se viimeisin instakommentti (best thing that ever happened to me) yhtään sen järkevämpi. Ihmisestä, jonka olet tavannut puolitoista vuotta sitten ja joka ei ole sun elämänkumppani. Ehkä on mun omaa ahdasmielisyyttä mutta itse olisin tyttiksenä vetänyt tuosta herneen nokkaan.
Tällä periaatteella bolero vaan niskaan ja naimaan puolta kylää, kunhan ei Jerenä mene?B on parasta mitä käärijälle on tapahtunut, jerelle se on avovaimo.
A tämän kirjoitti B:hen liittyen.Tää oli tarkotettu ennustajalle. Seurasin kyllä yöllä tuota keskustelua, oon se jokka herätys 6.30, hyvin oon silti jaksanu olla töissä.
Uskon että Klla ja Bllä on lämpimät ja läheiset välit mutta onhan tuossa niiden julkisessa viestinnässä esitystä ja dramatisointia mukana tarkoituksella. Sen takia avokkia ei haittaa kun tietää mistä on kyse. Onhan K sanonut Btä poikaystäväkseen ym.Tällä periaatteella bolero vaan niskaan ja naimaan puolta kylää, kunhan ei Jerenä mene?
Mikä ig?Jessen gf on muuten stooria illanvietosta. Olisko ensimmäisenä joka näkyy videolla NM?
Rakuunaporkkanoita.Ei hitto. Kokkailen tässä samalla possunkyljyksiä ja kävin jääkaapilla katsomassa olisko meillä minkälaisia salaattiaineksia. Porkkanoita olis puol kiloa, mitäs mä niille tekisin
Hae Oonaa Jessen seuratuista.Mikä ig?
Olen instanavin varassa ei ne näy minulle, muistan vain etunimen.Hae Oonaa Jessen seuratuista.
Nu rmi nen.Olen instanavin varassa ei ne näy minulle, muistan vain etunimen.
NurminenOlen instanavin varassa ei ne näy minulle, muistan vain etunimen.
Kiitos.Nu rmi nen.
Joo ei se kyseenalainen viesti kyllä ollut tällä kertaa puolusteleva. Tosi ikävään ja uhkaavaan sävyyn kirjoitettu.Minä yksi B:n puolustaja en ole ainakaan koko yötä valvonut, menin nukkuun joskus puolikahdelta eli ei ole ainakaan minun viestejä, jos on ollut jotain erikoista.
Vähän tyyliin Suomen keikkojen biisipettymys/Puolalaisia faneja suositaan, mutta vielä vähän ikävämpi.Joo ei se kyseenalainen viesti kyllä ollut tällä kertaa puolusteleva. Tosi ikävään ja uhkaavaan sävyyn kirjoitettu.
Liityn mukaan joukkoihin.Minä aloitin juuri ristiretken ja puolustan Bojania tosishippareilta.
Poistuneet, mutta aamulla puhuttiin joistakin?Vähän tyyliin Suomen keikkojen biisipettymys/Puolalaisia faneja suositaan, mutta vielä vähän ikävämpi.
Olet lapsellinen.Minä aloitin juuri ristiretken ja puolustan Bojania tosishippareilta.
En ole, Bojanin tunteita ja kunniaa on suojeltava.Olet lapsellinen.