Onko se sitten sekä että, vaikea näitä on määritellä siis missä se raja menee, ei sillä hyvää koiteta kuitenkaan tuoda joka tapauksessa.
Tää shippausaihe näkyy tänään puhuttaneen. Mä näen asian niin, että tosiasiassa se, että B:tä ihastellaan muidenkin ihmisten kanssa kuin K:n on ihan hyväksi hänelle itselleenkin, koska se antaa hänelle tilaa. Mitä intensiivisempää k/b shippaus on, sitä enemmän vaikuttaa joukossa olevan niitä, jotka ottavat asian aivan liian tosissaan. Sellainen tosishippaus, missä kohdetta ei kuitenkaan vaihdeta sen mukaan miten kohteen elämän käänteet oikeasti menee, voi olla pidemmän päälle kohteelleen tosi raskasta. Se mitä on kerrottu esim. Harry ja Louis -shipistä on kohteilleen ihan kamalaa, kun todellisen elämän kumppaneita on parjattu ym. Musta on siksi tavallaan ihan hyväksikin, että B ja K yhdistetään myös muihin ihmisiin ja ymmärretään että heillä on oikea elämä.
Itse toivon vaan että B ja myös K on onnellisia ja uskon todellakin että osaavat valita itselleen sopivat kumppanit. Tähän saagaan on tullut B:n myötä kiinnostavia henkilöitä, kuten D ja S. Näitä on musta hauska seurata, tottakai se kiinnostaa. S vaikuttaisi musta sopivan B:lle hyvin ja oon ilahtunut jos käy ilmi että heillä on suhde, uskon että se toimisi hyvin. Ero shippaajiin on musta siinä, että jos ilmenisikin että B:llä on suhde jonkun muun kanssa, siirtyisin seuraamaan sitten sitä asiaa ja toivoisin että se sujuu hyvin. En siis jäisi S juttua pyörittelemään. S:ää luultavasti seuraisin jonkin verran ihan itsenään, koska hän on kiinnostava tyyppi. Jos jostain syystä en pitäisi B:n kumppanista, en kirjoittaisi asiasta mitään, enkä shippaisi häntä kenellekään muulle myöskään koska kunnioitan niitä hänen valintojaan kuitenkin.
Niitä juttuja missä todetaan B:llä olevan kemioita jonkun kanssa, en laske shippaamiseksi ollenkaan, kun niissä ei oleteta tai odoteta suhdetta syntyväksi. B on mustakin kuuma monenkin ihmisen kanssa, mm. Janin. Lisään vielä että tuo shippauskommentti ei sitten tarkoita että ajattelisin kaikkien shippaajien olevan liian tosissaan, tiedän että osa shippaa myös iloisesti ja kevyellä mielellä.