vierailija
Joo, ja vielä se keltapukukärtsä mukaan. Tää onEntä vaalean viileä Kärtsä sen tumman pottapää Kärtsän kanssa?
Joo, ja vielä se keltapukukärtsä mukaan. Tää onEntä vaalean viileä Kärtsä sen tumman pottapää Kärtsän kanssa?
Eikun vaihdan versiota. Nykyblondi, viisupottis, ja Tuuliviirin kansikuva.Joo, ja vielä se keltapukukärtsä mukaan. Tää on
Poliisi Boitsu tulee ja pamputtaa.Aah Romania!Bojan my beloved. 🫦
Se on kyllä siinä Tuuliviirin kuvassa niin kaunisEikun vaihdan versiota. Nykyblondi, viisupottis, ja Tuuliviirin kansikuva.
KullaPoliisi Boitsu tulee ja pamputtaa.
Porkkanoittaa?Poliisi Boitsu tulee ja pamputtaa.
E, B ja H makaavat yhdessä sängyn päällä. B työntää H:n alas sängyltä ja käy E:n päälle.Jostain oman kietoutuneen mielen perukoilta se tuli kuin apteekin hyllyltä konsanaan. Nyt aivot nyrjähtää kun yritän miettiä käytännön logistiikkaa tolla kombolla. Kuka tekisi mitä ja missä ja kenelle. Saa ehdottaa.
Eiköhän se Härtsä ole alunperinkin ollut piilossa sängyn alla.E, B ja H makaavat yhdessä sängyn päällä. B työntää H:n alas sängyltä ja käy E:n päälle.
Mua kiinnostaa tämä myösVastaisitko vielä siihen aiempaan kysymykseen? Mitä tarkoitit sillä, että Bojanille ei hyvä heilu jos hän on valehdellut?
Eiköhän se Härtsä ole alunperinkin ollut piilossa sängyn alla.
Kuin myös. Ei se muuten olis tullut tukka putkella Suomeen kesäkuun alussa. Ja miksi K suorastaan aneli sitä tulemaan ja julkisesti. Vaikea uskoa, että olisi käyttänyt tilannetta ja Bojania vain hyväkseen oman uransa takia.Mä luulen että Bojan kyllä luuli ja odotti enemmän Jereltä. En shippaa vaan totean.
Härtsä top Dom, Bojan ja Etel molemmat niissä Cha Cha Cha -remmeissä. Härtsällä mustat nahkastringit vetoketjulla strategisessa paikassa ja nasta/piikkivyö, pitkät mustat saappaat, ruoska, muut kaksi alasti lukuunottamatta niitä hihnoja, gag ballit (mitäköhän nää mahtaa olla suomeksi?) suussa. Gag ballit riisutaan vuorotellen että pääsevät suihinotolle ja Etel myös rimmaamaan Boitsua. Härtsä viimeistelee itsensä käymällä molempien koloissa, creampien saa B.E, B ja H makaavat yhdessä sängyn päällä. B työntää H:n alas sängyltä ja käy E:n päälle.
K n käytös ja olemus siinä haastattelussa on mulle edelleen mysteeri. Mistä oli kyse ja ihan julkisesti. Aivan kuin ei olisi ollut ihan tolkuissaan. Tuliko tuon haastattelun jälkeen gf vähän ravistelemaan, että mistä hemmetistä on kyse.Kuin myös. Ei se muuten olis tullut tukka putkella Suomeen kesäkuun alussa. Ja miksi K suorastaan aneli sitä tulemaan ja julkisesti. Vaikea uskoa, että olisi käyttänyt tilannetta ja Bojania vain hyväkseen oman uransa takia.
No en mä nyt tiedä onko se viimeisin instakommentti (best thing that ever happened to me) yhtään sen järkevämpi. Ihmisestä, jonka olet tavannut puolitoista vuotta sitten ja joka ei ole sun elämänkumppani. Ehkä on mun omaa ahdasmielisyyttä mutta itse olisin tyttiksenä vetänyt tuosta herneen nokkaan.K n käytös ja olemus siinä haastattelussa on mulle edelleen mysteeri. Mistä oli kyse ja ihan julkisesti. Aivan kuin ei olisi ollut ihan tolkuissaan. Tuliko tuon haastattelun jälkeen gf vähän ravistelemaan, että mistä hemmetistä on kyse.
Ei toi vastaaja ole A, hän kyllä ajattelee B ja K yhteen.Vastaisitko vielä siihen aiempaan kysymykseen? Mitä tarkoitit sillä, että Bojanille ei hyvä heilu jos hän on valehdellut?
🫣Härtsä top Dom, Bojan ja Etel molemmat niissä Cha Cha Cha -remmeissä. Härtsällä mustat nahkastringit vetoketjulla strategisessa paikassa ja nasta/piikkivyö, pitkät mustat saappaat, ruoska, muut kaksi alasti lukuunottamatta niitä hihnoja, gag ballit (mitäköhän nää mahtaa olla suomeksi?) suussa. Gag ballit riisutaan vuorotellen että pääsevät suihinotolle ja Etel myös rimmaamaan Boitsua. Härtsä viimeistelee itsensä käymällä molempien koloissa, creampien saa B.
Mistä tiedät? Ja jos olet sinä itse, miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa?Ei toi vastaaja ole A, hän kyllä ajattelee B ja K yhteen.
Jos Kärppy tarvii apua keksimään uutta kontenttia onlyfanssiin, niin saisko ehdottaa tätä tyyppiä?Härtsä top Dom, Bojan ja Etel molemmat niissä Cha Cha Cha -remmeissä. Härtsällä mustat nahkastringit vetoketjulla strategisessa paikassa ja nasta/piikkivyö, pitkät mustat saappaat, ruoska, muut kaksi alasti lukuunottamatta niitä hihnoja, gag ballit (mitäköhän nää mahtaa olla suomeksi?) suussa. Gag ballit riisutaan vuorotellen että pääsevät suihinotolle ja Etel myös rimmaamaan Boitsua. Härtsä viimeistelee itsensä käymällä molempien koloissa, creampien saa B.
Ei sillä tavalla, että se jättäisi mietinnän varaa ja sitten myöhemmät puheet onkin kertoneet vähän toista, kun ei tiedetä miten toi homma on mennyt ja muutenkaan K asioista niin mistään pettämisestä ei voi välttämättä puhua.Bojanhan nimenomaan kielsi sen haastattelussa kun kysyttiin. Eli et taaskaan usko B:n omia sanoja. Jatkat myös pahan puhumista hänestä, kun vihjaat hänen pettäneen K:n kanssa tämän avopuolisoa.
Tuo kommentti menee vielä jotenkin vitsailuna, ainakin hätätilanteessa, kun ei näe henkilöä sitä toteamassa. Itse uskon kyllä, että totta ainakin toinen puoli. Siinä aneluvideossa vaan K oli silmin nähden niin paljas ja tosissaan.No en mä nyt tiedä onko se viimeisin instakommentti (best thing that ever happened to me) yhtään sen järkevämpi. Ihmisestä, jonka olet tavannut puolitoista vuotta sitten ja joka ei ole sun elämänkumppani. Ehkä on mun omaa ahdasmielisyyttä mutta itse olisin tyttiksenä vetänyt tuosta herneen nokkaan.
Täh? No on kirjoitellut näitä auki, eikä muutenkaan vaikuttanut häneltä. Ja vastaisi, jos olisi paikalla.Mistä tiedät? Ja jos olet sinä itse, miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa?
Oli kyllä paikalla silloin, kun asiaa alunperin kysyttiin. Useampaan otteeseen.Täh? No on kirjoitellut näitä auki, eikä muutenkaan vaikuttanut häneltä. Ja vastaisi, jos olisi paikalla.