K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
E, B ja H makaavat yhdessä sängyn päällä. B työntää H:n alas sängyltä ja käy E:n päälle.
Härtsä top Dom, Bojan ja Etel molemmat niissä Cha Cha Cha -remmeissä. Härtsällä mustat nahkastringit vetoketjulla strategisessa paikassa ja nasta/piikkivyö, pitkät mustat saappaat, ruoska, muut kaksi alasti lukuunottamatta niitä hihnoja, gag ballit (mitäköhän nää mahtaa olla suomeksi?) suussa. Gag ballit riisutaan vuorotellen että pääsevät suihinotolle ja Etel myös rimmaamaan Boitsua. Härtsä viimeistelee itsensä käymällä molempien koloissa, creampien saa B.
 
vierailija
Kuin myös. Ei se muuten olis tullut tukka putkella Suomeen kesäkuun alussa. Ja miksi K suorastaan aneli sitä tulemaan ja julkisesti. Vaikea uskoa, että olisi käyttänyt tilannetta ja Bojania vain hyväkseen oman uransa takia.
K n käytös ja olemus siinä haastattelussa on mulle edelleen mysteeri. Mistä oli kyse ja ihan julkisesti. Aivan kuin ei olisi ollut ihan tolkuissaan. Tuliko tuon haastattelun jälkeen gf vähän ravistelemaan, että mistä hemmetistä on kyse.
 
vierailija
K n käytös ja olemus siinä haastattelussa on mulle edelleen mysteeri. Mistä oli kyse ja ihan julkisesti. Aivan kuin ei olisi ollut ihan tolkuissaan. Tuliko tuon haastattelun jälkeen gf vähän ravistelemaan, että mistä hemmetistä on kyse.
No en mä nyt tiedä onko se viimeisin instakommentti (best thing that ever happened to me) yhtään sen järkevämpi. Ihmisestä, jonka olet tavannut puolitoista vuotta sitten ja joka ei ole sun elämänkumppani. Ehkä on mun omaa ahdasmielisyyttä mutta itse olisin tyttiksenä vetänyt tuosta herneen nokkaan.
 
vierailija
Härtsä top Dom, Bojan ja Etel molemmat niissä Cha Cha Cha -remmeissä. Härtsällä mustat nahkastringit vetoketjulla strategisessa paikassa ja nasta/piikkivyö, pitkät mustat saappaat, ruoska, muut kaksi alasti lukuunottamatta niitä hihnoja, gag ballit (mitäköhän nää mahtaa olla suomeksi?) suussa. Gag ballit riisutaan vuorotellen että pääsevät suihinotolle ja Etel myös rimmaamaan Boitsua. Härtsä viimeistelee itsensä käymällä molempien koloissa, creampien saa B.
🫣😶
 
vierailija
Härtsä top Dom, Bojan ja Etel molemmat niissä Cha Cha Cha -remmeissä. Härtsällä mustat nahkastringit vetoketjulla strategisessa paikassa ja nasta/piikkivyö, pitkät mustat saappaat, ruoska, muut kaksi alasti lukuunottamatta niitä hihnoja, gag ballit (mitäköhän nää mahtaa olla suomeksi?) suussa. Gag ballit riisutaan vuorotellen että pääsevät suihinotolle ja Etel myös rimmaamaan Boitsua. Härtsä viimeistelee itsensä käymällä molempien koloissa, creampien saa B.
Jos Kärppy tarvii apua keksimään uutta kontenttia onlyfanssiin, niin saisko ehdottaa tätä tyyppiä?
 
vierailija
Bojanhan nimenomaan kielsi sen haastattelussa kun kysyttiin. Eli et taaskaan usko B:n omia sanoja. Jatkat myös pahan puhumista hänestä, kun vihjaat hänen pettäneen K:n kanssa tämän avopuolisoa.
Ei sillä tavalla, että se jättäisi mietinnän varaa ja sitten myöhemmät puheet onkin kertoneet vähän toista, kun ei tiedetä miten toi homma on mennyt ja muutenkaan K asioista niin mistään pettämisestä ei voi välttämättä puhua.
 
vierailija
No en mä nyt tiedä onko se viimeisin instakommentti (best thing that ever happened to me) yhtään sen järkevämpi. Ihmisestä, jonka olet tavannut puolitoista vuotta sitten ja joka ei ole sun elämänkumppani. Ehkä on mun omaa ahdasmielisyyttä mutta itse olisin tyttiksenä vetänyt tuosta herneen nokkaan.
Tuo kommentti menee vielä jotenkin vitsailuna, ainakin hätätilanteessa, kun ei näe henkilöä sitä toteamassa. Itse uskon kyllä, että totta ainakin toinen puoli. Siinä aneluvideossa vaan K oli silmin nähden niin paljas ja tosissaan.
 

Yhteistyössä