K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuolla aikaisemmin kun oli B & Jan parista mainintaa, niin samaa mieltä, että paljon kiinnostavampi shippipari kuin Jance. Ensin mainitulla on sopivaa kinkypuolta vilahdellut kuten B:n tukistamiset ja silmien sitominen sekä Jan astumassa B:n pakaroille. Molemmista mulla on alusta asti ollu bi-vibat. Tässähän voiski jonkun ficin heistä käydä lukemassa.
 
vierailija
Miten se keskustelun rauhaa häiritsee, jos juoruilija, joita en arvosta sen toimintansa osalta pätkääkään, on kuitenkin saanut sanottavansa sanoa ja julki laittaa? Niin miten se, että muistutellaan, että todisteet puuttuu, voi häiritä? Eikö faktojen sisäistäminen siinä silmiesi alla / edessä miellytä?
Koska sun toiminnassa ei ole mitään järkeä. Sitäpaitsi se, että täällä nähdään kahden ihmisen välissä kemiaa, niin se on subjektiivinen kokemus. Se ei ole mikään fakta tai juoru, joka sun pitää päästä kumoamaan jatkuvasti vain siksi, että itse näet kemiaa vain K:n ja B:n välissä. Anna muiden ihastella muita komboja ilman, että tulet siihen heti kirjoittamaan, että väärin nähty, ei niillä ole kemiaa jne.
 
vierailija
Miten se keskustelun rauhaa häiritsee, jos juoruilija, joita en arvosta sen toimintansa osalta pätkääkään, on kuitenkin saanut sanottavansa sanoa ja julki laittaa? Niin miten se, että muistutellaan, että todisteet puuttuu, voi häiritä? Eikö faktojen sisäistäminen siinä silmiesi alla / edessä miellytä?
Ei haittaa yhtään mitään, oikeassa olet.
 
vierailija
Sun toiminnassa ei ole mitään järkeä. Ihmiset jatkavat juoruilua ja spekulointia, vaikka sä yrittäisit kumota ne. Jos S jutut ei ota tuulta jossakin vaiheessa enää alleen ja B:n elämään saapuu joku uusi potentiaalinen ”deitti”, niin sitten ihmiset puhuvat hänestä. Taistelet tuulimyllyjä vastaan ja se sun taistelu on ihan turhaa sekä hyödytöntä. Ehkei tämä ole kuitenkaan sulle sopiva ketju, koska täällä halutaan puhua aivan muista jutuista kuin K&B. Täällä myös kuumistellaan ja ihastellaan K:ta ja B:tä eri komboissa.
Tuohon viimeiseen sanon, että mä en usko kenenkään oikeasti uskovan, että B haluaa parisuhteen bändikavereittensa kanssa tai muidenkaan (tähän asti) tapaamiensa miesten, kuin Jeren. Joten niillä kommenteilla ei ole väliä. Samoin K:n osalta en usko, että kukaan oikein jaksaa tosissaan parittaa sitä muille ja vaikka jaksaisikin niin ei kiinnosta.
S on sillä tavalla eri, että julkkiksena ja naisena voisi potentiaalisesti kiinnostaakin Bojania, vaikkei se nyt mulle hänestä syntyneeseen kuvaan lainkaan sovikaan. Jos S vain kiinnostaa Bojania ihmisenä, muttei he kumpikaan ole kiinnostuneita enemmästä, niin tuo juoruilu kyllä häiritsee ja loukkaa itseäni.
 
vierailija
Tuolla aikaisemmin kun oli B & Jan parista mainintaa, niin samaa mieltä, että paljon kiinnostavampi shippipari kuin Jance. Ensin mainitulla on sopivaa kinkypuolta vilahdellut kuten B:n tukistamiset ja silmien sitominen sekä Jan astumassa B:n pakaroille. Molemmista mulla on alusta asti ollu bi-vibat. Tässähän voiski jonkun ficin heistä käydä lukemassa.
B&Jan on mun suosikki pari. Päädyin tähän fandomiin mukaan Käärijän takia, sen jälkeen shippasin K&B:tä. Jossakin vaiheessa innostuin tutustumaan Joksuista tehtyihin materiaaleihin ja kiinnitin heti huomioni Janin&Bojan väleihin. Heidän välissä on tietynlaista kutkuttavaa kipinää ja se heidän välinen tekemisen meininki on erittäin kiehtovaa. Jäin koukkuun heihin.
 
vierailija
Koska sun toiminnassa ei ole mitään järkeä. Sitäpaitsi se, että täällä nähdään kahden ihmisen välissä kemiaa, niin se on subjektiivinen kokemus. Se ei ole mikään fakta tai juoru, joka sun pitää päästä kumoamaan jatkuvasti vain siksi, että itse näet kemiaa vain K:n ja B:n välissä. Anna muiden ihastella muita komboja ilman, että tulet siihen heti kirjoittamaan, että väärin nähty, ei niillä ole kemiaa jne.
Kyllä mä voin argumentoida, että miten niin nähdään kemiaa S ja Bojanin välillä, kun heistä ei ole mitään yhteismateriaalia olemassa??? Kerro miten se kemia näkyy, jos haluat siitä keskustella?
 
vierailija
Tuohon viimeiseen sanon, että mä en usko kenenkään oikeasti uskovan, että B haluaa parisuhteen bändikavereittensa kanssa tai muidenkaan (tähän asti) tapaamiensa miesten, kuin Jeren. Joten niillä kommenteilla ei ole väliä. Samoin K:n osalta en usko, että kukaan oikein jaksaa tosissaan parittaa sitä muille ja vaikka jaksaisikin niin ei kiinnosta.
S on sillä tavalla eri, että julkkiksena ja naisena voisi potentiaalisesti kiinnostaakin Bojania, vaikkei se nyt mulle hänestä syntyneeseen kuvaan lainkaan sovikaan. Jos S vain kiinnostaa Bojania ihmisenä, muttei he kumpikaan ole kiinnostuneita enemmästä, niin tuo juoruilu kyllä häiritsee ja loukkaa itseäni.
Bojan on tuskin missään vaiheessa ollut kiinnostunut Jerestä. On hänelle ystävä ja veli. Jos B on miehiin päin hiukankin, niin itse liputan sitten Damonin ja ehkä myös Janin puolesta. Näihin kahteen on saattanutkin tuntea vetovoimaa. Todennäköisesti ne B:n kiinnostuksen kohteena olevat on oikeasti sellaisia, joista me ei tiedetä mitään.
 
vierailija
Kyllä mä voin argumentoida, että miten niin nähdään kemiaa S ja Bojanin välillä, kun heistä ei ole mitään yhteismateriaalia olemassa??? Kerro miten se kemia näkyy, jos haluat siitä keskustella?
En puhunut S&B, heistä ei edes ole olemassa sellaisia kuvia, joista voisi sanoa, että sitä kemiaa on, mutta niiden kuvien perusteella ei sitä kemian olemassaoloa voi myöskään poissulkea. Sä olet niin herkillä S:n suhteen, että oletat kaikkien viestien koskevan häntä.
 
vierailija
Joku on poistattanut niitä viestejä. Ne oli erittäin sairaita.
Ei ole poistanut. Mitään sairaita viestejä ei ole ollut. Kävin poimimassa nämä liioittelevan valepukin mainitsemat sanavalinnat eilisöisistä teksteistä ja ne ovat tässä (kumpikin siis osana pidempää pohdintaa) :
”En pysty erottamaan anonyymillä palstalla ihmisiä, se pitää itse ilmoittaa että tukee mua niin ei saa puukosta”

”Vaikka ihan turhaan, kun te MUUT vain ette tulleet apuun. Niin kuula sit - däng - teidänkin kalloonne vaan, kun menitte KIUSAAJIEN PUOLELLE.
Näinhän se eteni.”
 
vierailija
Sä kommentoit myös muiden välisiin kemioihin niin jyrkästi, kuten esim B&Jan tai Jance, joten sun kanssa ei oikein voi keskustella
En kommentoi niihin mitään. Ne ei kiinnosta mua koska en usko kenenkään tosissaan uskovan heistä sen enempää ja jos uskookin niin ei häiritse minua eivätkä he takuulla tule ikinä yhteen myöskään päätymään :) Fantasioikaa vapaasti
 
vierailija
Hän voi selvästi pahoin tässä ketjussa, joten miksi rasittaa täällä itseään? Varmasti hän voisi halutessaan perustaa ketjun, jossa tosi shipataan K&B:tä. Jostakin syystä ei halua tehdä niin, vaan mielummin vänkää täällä turhaan vastaan muille.
Jokainen saa kirjoittaa, minne haluaa, ei sitä muut voi määritellä. En usko, että tälläisellä kehotuksella siirtyä on mitään vaikutusta. Eikä olla myös vastuussa muista kirjoittajista. Faktojen tuontia en pidä pahana asiana ollenkaan.
 
vierailija
Tän yhden kans "keskustelin" itse eilen, mut en yöllä enää. Hänen puheitaan ehdin ihmetellä kyllä, koska hyvin aggressiivisesti ilmoitti ton miten raukkamainen ja paskamainen Bojan on/olisi jos onkin valehdellut suhteestaan Sadieen ja sitten Bojanille "ei hyvä heilu". Kyseessä hänelle täysin vieras ihminen, joka ei ole millään muotoa vastuussa tälle rähisijälle omista tekemisistään eikä elämästään. Aivan pimeetä. Mennyt vähän liian pitkälle "fanitus" tai sitten K&B shippaus? hänellä. Just tämä on se pelottavin asia (Bojanin/julkkisten) kohdalla et joku random tyyppi, hullu fanialkaa elää niin syvällä tän idolinsa elämässä tai omissa unelmissaan, ettei enää erota todellisuutta.
 
vierailija
Bojan on tuskin missään vaiheessa ollut kiinnostunut Jerestä. On hänelle ystävä ja veli. Jos B on miehiin päin hiukankin, niin itse liputan sitten Damonin ja ehkä myös Janin puolesta. Näihin kahteen on saattanutkin tuntea vetovoimaa. Todennäköisesti ne B:n kiinnostuksen kohteena olevat on oikeasti sellaisia, joista me ei tiedetä mitään.
Jännä miten eri tavalla ihmiset näkee asioita. Musta oli täysin selvää B:n ihastuminen Jereen. Madridista viime vuoden kesäkuun vierailuun saakka ei mun silmin asiassa ollut mitään epäselvää. Sen jälkeen en ole sitä nähnyt enää vaan musta ne on ihan ystävyystasolla sen jälkeen ollu. Sadien ja Bojanin välisen suhteen näen puolittain järkiratkaisuna molempien suuntaan. Se siis puhdas arvaus, kun keskinäistä materiaalia ei oikein ole nähtävillä. En ole team mikään ja seilaan satana mihin milloinkin huvittaa.
 
vierailija
Ei ole poistanut. Mitään sairaita viestejä ei ole ollut. Kävin poimimassa nämä liioittelevan valepukin mainitsemat sanavalinnat eilisöisistä teksteistä ja ne ovat tässä (kumpikin siis osana pidempää pohdintaa) :
”En pysty erottamaan anonyymillä palstalla ihmisiä, se pitää itse ilmoittaa että tukee mua niin ei saa puukosta”

”Vaikka ihan turhaan, kun te MUUT vain ette tulleet apuun. Niin kuula sit - däng - teidänkin kalloonne vaan, kun menitte KIUSAAJIEN PUOLELLE.
Näinhän se eteni.”
Ja toi on sun mielestä normaalia aikuisten välistä keskustelua? Naurettavaa uhriutumista ja mustan valkoiseksi pesemistä eri tapahtumista ja sitten vielä käytät aggressiivista kieltä. Ei jatkoon!
 
vierailija
Jännä miten eri tavalla ihmiset näkee asioita. Musta oli täysin selvää B:n ihastuminen Jereen. Madridista viime vuoden kesäkuun vierailuun saakka ei mun silmin asiassa ollut mitään epäselvää. Sen jälkeen en ole sitä nähnyt enää vaan musta ne on ihan ystävyystasolla sen jälkeen ollu. Sadien ja Bojanin välisen suhteen näen puolittain järkiratkaisuna molempien suuntaan. Se siis puhdas arvaus, kun keskinäistä materiaalia ei oikein ole nähtävillä. En ole team mikään ja seilaan satana mihin milloinkin huvittaa.
Mun mielestä B oli lähinnä innostunut K:sta. K oli tähti, jonka B halusi tavata. Koko Joker out bändi oli innostunut K:sta niinkuin todennäköisesti ainakin puolet muistakin kisailijoista. Minusta ne K:n ja B:n videot oli kahden toisilleen läheisen ystävän hauskanpitoa, ajanvietettä ja ehkä stressinpurkua. Mä luulen, että moni näki heidän välissään sitä ihastumista, koska ihmiset kaipaa romanttisia rakkaustarinoita ja sellaista söpöilyä, mitä K&B yhdessä edusti. Se oli niin viattoman ihkua, että siihen oli helppo uppoutua ja jäädä koukkuun.
 

Yhteistyössä