vierailija
Luulen muuten, että sillä radiotoimittajalla on ollut parempaa tietoa asiasta, ei olisi muuten ottanut asiaa esille.
Mä olin jo etsimässä mutta en varmana etsi kun noin komentelet.Etsi se.
Monia on myös väitetty pariskunnaksi vaikkei sellaisia olisikaan.Pointti olikin se että aika monet julkkikset on sanoneet olevansa ystäviä ja sitten paljastuivatkin pariskunnaksi.
No ei varmasti, kun samoja juttuja toisteli kuin juorut ja kiusallaan selkeästi.Luulen muuten, että sillä radiotoimittajalla on ollut parempaa tietoa asiasta, ei olisi muuten ottanut asiaa esille.
No ei, kun täällä paritetaan S&B.Ei ainakaan Käärijää Bojan näemmä.
Niinpä, eli ei voida tietää.Monia on myös väitetty pariskunnaksi vaikkei sellaisia olisikaan.
Eiköhän se ihan vaan ollut ajan hermolla ja kyseli siksi. Kai se muuten olisi jotain raflaavampaa kysynyt eikä ainakaan ois kelpuuttanut tuollaista vastausta.Luulen muuten, että sillä radiotoimittajalla on ollut parempaa tietoa asiasta, ei olisi muuten ottanut asiaa esille.
Onhan heillä suunnitelmia niinkuin tiedät.Ei ainakaan Käärijää Bojan näemmä.
Trans = neutraali asiallinen sanaEikö trans ole transsu? Mies joka korjannut SP? Vai miten tää ilmoitettiin?
Anteeks!!!Mä olin jo etsimässä mutta en varmana etsi kun noin komentelet.
Siis sen työtähän on olla kärryillä just siitä mikä jonkun haastateltavan elämässä on käynnissä Ei se tarkoita että se mitään muuta tietäisi.Luulen muuten, että sillä radiotoimittajalla on ollut parempaa tietoa asiasta, ei olisi muuten ottanut asiaa esille.
Bojan vajoaa maan alle.Odotellaan, milloin se ratkaiseva kuva tupsahtaa.
Ei pariteta, ystäviä ja kollegoja ovat. B on rakastunut Jereen.No ei, kun täällä paritetaan S&B.
Ystäviä ovat.No ei, kun täällä paritetaan S&B.
Oiskohan ollu niin, että Bojanilla oli paita päällä soundcheckissä, ja siitä lähti "lahja K:n isältä" -kehitelmät vauvalla. Sit myöhemmin tuli se discord-video, jossa näky että se oli fanilahja.Oliko se paidan ihmettely peräti jollain discordvideolla? Ne pähkäili mikä juttu se oli ja miksi siinä oli enemmän kuin 4 naamaa tms. Sen lahjoittaja kertoi tumpussa tai twitterissä siitä myös.
Joo hyvin sanottuJoo, jance on vähän sellanen unelmahöttö. Ne tykkää toisistaan il.an sen kummempaa kitkaa. Kaikki on söpöä ja onnellista. Bojanin ja Janin kohdalla on nimenomaan sitä kipinää. Jance on just sellanen ku se niitten Pariisin kuva, hyväntuulinen ja helvetin hyvännäköinen, bojan ja Jan on kuin se kuva jossa ne painii lattialla, tai se jossa Jan putoaa sängystä.
Varmaan tiesi enemmän mut ei sit lähtenyt väittelemään kun B sanoi mitä sanoi ja haastattelijahan oli (vähän huvittuneena) et "aha", joka kuulosti vähän "just just vai niin". Ettei ihan uskonut Bojanin sepostuksia. Mut piti haastattelun asiallisena. Onnen toki B:n kannalta.Siis sen työtähän on olla kärryillä just siitä mikä jonkun haastateltavan elämässä on käynnissä Ei se tarkoita että se mitään muuta tietäisi.
Ei välttämättä, jos ovat noinkin avoimesti liikkuneet. Ihanaahan se vaan on, jos on löytänyt jonkun.Bojan vajoaa maan alle.
Entä keneen Jere on rakastunut? Tai Jan, tai Nace? Kris? Jure? Kerro nyt, kun sulla tota tietoa on.Ei pariteta, ystäviä ja kollegoja ovat. B on rakastunut Jereen.
Nimenomaan.On kyllä mennyt tämäkin paikka ihme jankkarellaksi. Turha meidän on kuvan perusteella kiistellä ovatko pari vai ystäviä. Eri asia jos siinä pussattaisi tai muuten oltaisi kuin pari.
Ei kun se oon minä.Ja siis hän ei ole Aito.
NM:ään tietty.Entä keneen Jere on rakastunut? Tai Jan, tai Nace? Kris? Jure? Kerro nyt, kun sulla tota tietoa on.