vierailija
Missä kuvassa? Härtsä kuvas sen Mr Lonelyn. Onko joku muukin kuva?Ei näkynyt enää muita kuin K ja gf kuvas.
Lataa…
x.com
Missä kuvassa? Härtsä kuvas sen Mr Lonelyn. Onko joku muukin kuva?Ei näkynyt enää muita kuin K ja gf kuvas.
Ja sä itse paritat ystäviä ja veljiä?Ei pariteta, ystäviä ja kollegoja ovat. B on rakastunut Jereen.
Mulle kaikki jankkaajaprovoilijat on maistereita. Ei kiinnosta kuka on aito ja kuka valemaisteri.Ei kun se oon minä.
Nimenomaan. Olen 100% Team BodieEi välttämättä, jos ovat noinkin avoimesti liikkuneet. Ihanaahan se vaan on, jos on löytänyt jonkun.
Se fani postasi kyllä heti että oli antanut paidan Bojanille kun kuvat soundcheckistä tuli. Mut ehkä tieto ei sitten mennyt vauvalle asti.Oiskohan ollu niin, että Bojanilla oli paita päällä soundcheckissä, ja siitä lähti "lahja K:n isältä" -kehitelmät vauvalla. Sit myöhemmin tuli se discord-video, jossa näky että se oli fanilahja.
Nyt ainakin nähtiin että ihka oikea Sadie siellä Sloveniassa oli. Siksi en usko mihinkään muihin tyttöystäviin ainakaan tässä vaiheessa.Mä uskon tähän Sadieen tällä hetkellä ehkä eniten ja seuraavaks siihen teoriaan et on olemassa slovenialainen tyttöystävä, se joka ehkä näyttää vähän Sadielta.
Mitö ihmettä? Mikä parempi tieto aiheuttaisi sen että kysyy milloin ST tulee ja miten tapasitteLuulen muuten, että sillä radiotoimittajalla on ollut parempaa tietoa asiasta, ei olisi muuten ottanut asiaa esille.
Vttu minäkin realisti näen että tuo on mies isolla sorkalla eikä mikään SadieSonny Charlton oli tuolloin Amsterdamissa lomalla. Meni sinne lennolla 372 kahta päivää ennen kuin toi kuva on otettu. Ei voi olla kuvassa siis. Se on Sadie.
No hän se sitten on. Suloinen pari. Mä vaan mietin miten kauniita lapsia he vois saada! Punaiset hiukset & ruskeat silmät?Nyt ainakin nähtiin että ihka oikea Sadie siellä Sloveniassa oli. Siksi en usko mihinkään muihin tyttöystäviin ainakaan tässä vaiheessa.
Yks hailee.Vttu minäkin realisti näen että tuo on mies isolla sorkalla eikä mikään Sadie
Varmaan meni kun mäkin sieltä taatusti oon sen lukenut, mutta ehkä asialla ei ollut siellä väliä.Se fani postasi kyllä heti että oli antanut paidan Bojanille kun kuvat soundcheckistä tuli. Mut ehkä tieto ei sitten mennyt vauvalle asti.
Mä ymmärsin myös niin, mutta voi olla ettei Aarni ihan joka paikkaan ehdi/pysty menemään? Symppis tyyppi ja erittäin hyvä meikkaaja-maskeeraja. Katselin jotain tubevideoita, joissa Aarni vierailee ja hitsi, kun hän on ihana persoona. En yhtään ihmettele, että Aarnille on toivottu useasti omaa tube kanavaa.Kysymys, joka mietiyttänyt. Eikö Aarnin pitänyt olla K:n maskeeraaja kesäkiertueella? Tykkään Aarnin kädenjäljestä kovin (myös koko tyypistä) ja oonkin kummastellut kun Aarnia ei ole K:n keikoilla näkynyt maskia tekemässä. Harmi jos homma menikin puihin.
Mä muistelen että joku vauvalla ei uskonut sitä fania ja jäi jankkaamaan asiasta kun se ei ollut koskaan kuullut vintagekaupoista niin ei ole mahdollista ostaa tuollaista fanilahjaa hänen mielestään.Varmaan meni kun mäkin sieltä taatusti oon sen lukenut, mutta ehkä asialla ei ollut siellä väliä.
No nyt olet harhoissas sinäkin. Mitään ole tuollaista kukaan sanonut missään.Oiskohan ollu niin, että Bojanilla oli paita päällä soundcheckissä, ja siitä lähti "lahja K:n isältä" -kehitelmät vauvalla. Sit myöhemmin tuli se discord-video, jossa näky että se oli fanilahja.
Kieltämättä välillä Aarnin meikit olleet liian teatraalisia ja yliampuvia.Kysymys, joka mietiyttänyt. Eikö Aarnin pitänyt olla K:n maskeeraaja kesäkiertueella? Tykkään Aarnin kädenjäljestä kovin (myös koko tyypistä) ja oonkin kummastellut kun Aarnia ei ole K:n keikoilla näkynyt maskia tekemässä. Harmi jos homma menikin puihin.
Pisteet rehellisyydestä.En kyllä ymmärrä mitä se muuttaisi jos B alkaa seurustella jonkun väärän kanssa, koska seuraammehan me oikeasti K&B yhteen toivojat heitä nytkin silleen Against all odds -tyyppisesti heitä yhteen odottaen. Niin se sama seuranta jatkuisi muista olosuhteista huolimatta ainakin itselläni.
Oot tainnut itse nyt ymmärtää väärin.Mä muistelen että joku vauvalla ei uskonut sitä fania ja jäi jankkaamaan asiasta kun se ei ollut koskaan kuullut vintagekaupoista niin ei ole mahdollista ostaa tuollaista fanilahjaa hänen mielestään.
Kyllä oli vauvalla tai puutarhassa tuollaista, minäkin muistan.No nyt olet harhoissas sinäkin. Mitään ole tuollaista kukaan sanonut missään.
Oli oli.Kyllä oli vauvalla tai puutarhassa tuollaista, minäkin muistan.
Kyllä siellä joku ei uskonut että fani on voinut ostaa sen paidan. Vai miten ymmärsin väärin?Oot tainnut itse nyt ymmärtää väärin.
Siinä on kyseenalaistettu jotain muuta siis.Oot tainnut itse nyt ymmärtää väärin.
Tuota en juuri ymmärrä foliohattujen logiikassa, miksi B ei voisi myös seurustella kun Kkin seurustelee? Mutta mun mielestä viesteistä ilmenee syvempi pakkomielle ja kontrollinhalu Bojaniin.En kyllä ymmärrä mitä se muuttaisi jos B alkaa seurustella jonkun väärän kanssa, koska seuraammehan me oikeasti K&B yhteen toivojat heitä nytkin silleen Against all odds -tyyppisesti heitä yhteen odottaen. Niin se sama seuranta jatkuisi muista olosuhteista huolimatta ainakin itselläni.