vierailija
Ei ne vaan halua päästää meistä irti.Nyt stop ja shipparit palaa paatillensa kiitos hei! Tää on the KOMPOSTI. Muistatteko? TE ajoitte meidät tänne.
Ei ne vaan halua päästää meistä irti.Nyt stop ja shipparit palaa paatillensa kiitos hei! Tää on the KOMPOSTI. Muistatteko? TE ajoitte meidät tänne.
Mä uskon tähän Sadieen tällä hetkellä ehkä eniten ja seuraavaks siihen teoriaan et on olemassa slovenialainen tyttöystävä, se joka ehkä näyttää vähän Sadielta.Siis kai nekin on olleet suunnitelmia että tavataan Ljubljanassa tai new yorkissa? Ne on sit jopa toteutuneet.
Mä en ees usko noitten olevan pari mutta en vaan kykene tän yhden k/b logiikkaan
Sinä olet täällä ainoa joka sekoilee koko ajan omiaan.Eiväthän ole mitä sekoilet?
Kummassakaan ei ole yhtään mitään, ei hyvää päivää.Joo, jance on vähän sellanen unelmahöttö. Ne tykkää toisistaan il.an sen kummempaa kitkaa. Kaikki on söpöä ja onnellista. Bojanin ja Janin kohdalla on nimenomaan sitä kipinää. Jance on just sellanen ku se niitten Pariisin kuva, hyväntuulinen ja helvetin hyvännäköinen, bojan ja Jan on kuin se kuva jossa ne painii lattialla, tai se jossa Jan putoaa sängystä.
JanceKummassakaan ei ole yhtään mitään, ei hyvää päivää.
Niin, puhumaan Sadiesta. No puhu, saatana. Mut on ajettu tänne puhumaan gf:stä, niin puhun.Nyt stop ja shipparit palaa paatillensa kiitos hei! Tää on the KOMPOSTI. Muistatteko? TE ajoitte meidät tänne.
Mä haluan nähdä sen painin! Ja sängystä putoomisen! Linkkiä?!?Kummassakaan ei ole yhtään mitään, ei hyvää päivää.
Yksi kerta molemmilta lähes varmasti todistettu. Ei enempää.Ovat matkustaneet toistensa luo jo useita kertoja tänä vuonna. Ja siis tosiaan tapasivat tammikuussa ja asuvat eri mantereilla. Voihan siitä jotain päätellä ihan jo yleisellä elämänkokemuksella.
Ei ole Jan, joku Milan kaveri.Sanoisin et kuvassa on Jan.
No puhu saatana. Täällä se on sallittua ä, muru. Puhu, ja minä kuuntelen.Niin, puhumaan Sadiesta. No puhu, saatana. Mut on ajettu tänne puhumaan gf:stä, niin puhun.
Koska mun mielestä tää on kiinnostava esimerkki siitä, miten joku asia uskotaan kysenalaistamatta ja aletaan kertoa totuutena.Mitä ihmeen väliä sillä tosiaan on, missä keväällä yöpyivät? Kukaan täällä ei ole väittänyt, etteikö koko bändi olisi hyviä ystäviä K:n kanssa.
Ei ole väitetty vaan että onko kuva tekoälyn tekemä.Hyvin näkyy. Ja jotkut siis väittää että ei ole Sadie? Selvää pässinlihaa tuohan nyt on.
Ääh, taviksissa ei ole mtn puhuttavaa, meillä nyt isompi kala koukussa.Niin, puhumaan Sadiesta. No puhu, saatana. Mut on ajettu tänne puhumaan gf:stä, niin puhun.
Enpä usko. Bojan sanoi, että ovat kollegoita ja ystäviä. Uskon, että se on kaikki.Ne on niin pari. Menee ehkä pari päivää ehkä viikko tai jopa kaksi, ja sitten alkaa homma paljastua kunnolla. Sanokaa mun sanoneen.
Niin jos kuva on aito? Niin ystäväporukan tapaamiselta näyttää, mitä sitten? Haastattelussa B kertoi kuinka asia on.Hyvin näkyy. Ja jotkut siis väittää että ei ole Sadie? Selvää pässinlihaa tuohan nyt on.
ai tää vai: https://www.instagram.com/p/Cm4F1eCN7d1/BoJanin PAINIlinkki peräänkuulutettu!
Mäkin ajattelen näin ja ehkä (vähän kauhulla) odotan.Ne on niin pari. Menee ehkä pari päivää ehkä viikko tai jopa kaksi, ja sitten alkaa homma paljastua kunnolla. Sanokaa mun sanoneen.
Joku sekoili sen toisen kuvan kans missä Damon istuu Bojanin sylissä ja vieressä kihertää Sadie. Niin joku väittää, ettei ole Sadie vaanjoku transsu.Ei ole väitetty vaan että onko kuva tekoälyn tekemä.
Puhun kun tulee sanottavaa.No puhu saatana. Täällä se on sallittua ä, muru. Puhu, ja minä kuuntelen.
Ai no ei sit mitään.Yksi kerta molemmilta lähes varmasti todistettu. Ei enempää.
Tämä.Yksi kerta molemmilta lähes varmasti todistettu. Ei enempää.